Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni biisi 2025 Official

Vierailija
12.08.2025 |

Uusi kausi on alkamassa eli sen kunniaksi uusi ketju 🎼🎶🎵

Tänään ilmoitettiin, että syyskauden tähtisolistit julkistetaan 27. elokuuta. Tiedetään jo, että Jore, Tero ja Arja jättävät ohjelman:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011422544.html

Ensimmäinen live-jakso tulee 13.9. Kauden vieraat päivitetään EB:n sivuille elokuun aikana:

https://elämänibiisi.fi

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Elämäni biisi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1023)

Vierailija
861/1023 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kaiken tuon Katja Ståhl tekee vielä suorassa lähetyksessä. Tilanteet elää ja on nopeita. Todellakin kunnioitettavaa ja taitoa ja osaamista vaativaa.

Älyä,  tunneälyä, tilanteen lukemista ja ihmistuntemusta.  Moni ei pystyisi tai edes uskaltaisi ryhtyä tuohon hommaan. ainakaan suorassa lähetyksessä, jossa mitä tahansa voi sattua.

Katja S on usein virkistävästi lakonisen itseironinen. Ei tärkeile eikä korosta omaa egoaan. 

Jonkin verran vaatii  tietysti älyä ja hoksottimia katsojaltakin havaita kaikki  juontajan sävyt ja tyylilajit. Ei kaikki havaitse tai tunnista. Asennekin toki vaikuttaa.

Itseironinen?? Hänhän suuntaa ironiansa vieraisiinsa, ei itseensä.

Esimerkiksi viime jaksossa ainakin mua nauratti, kun Katja heitti jotain nuoremmasta väestä "kuten minä". Tarkoittaen itseään. Sitä kutsutaan itseironiaksi. Ei ole juontajan vika, jos joillakin katsojilla kaikki menee ohi niin, että vihellys vaan kuuluu.

Vierailija
862/1023 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katja voisi ottaa Arto Nybergiltä jääneen sunnutain ohjelmapaikan ja alkaa vetää keskusteluohjelmaa kera mielenkiintoisten haastateltavien. Arton paikalle tullut ohjelma on näet tosi puiseva. Artsi taasen voisi ottaa Katjan paikan Elämäni biisissä, tulisi mielenkiintoista vaihtelua.  

EB henkilöityy aika pitkälle Katja Ståhliin, mutta jos hän jostain syystä jättäisi ohjelman Nyberg olisi kyllä varteenotettava ehdokas korvaajaksi. Hänhän on itsekin musiikin harrastaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/1023 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katja voisi ottaa Arto Nybergiltä jääneen sunnutain ohjelmapaikan ja alkaa vetää keskusteluohjelmaa kera mielenkiintoisten haastateltavien. Arton paikalle tullut ohjelma on näet tosi puiseva. Artsi taasen voisi ottaa Katjan paikan Elämäni biisissä, tulisi mielenkiintoista vaihtelua.  

Joo, Arto Nyberg Katjan tilalle Elämäni biisiin ja Katja tallille hevoisia hoitelemaan vaan ei enää telkkariin. 

Vierailija
864/1023 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholistin tunnistaa. Joku paistaa heistä. Ikävä juttu.

Juoppo juopon tunnistaa - ikivanha ja erittäin todenpitävä sanonta ja aina olen tunnistanut ja myös minutkin tunnistetaan. Alkoholismi on minimissään 90% geneettistä. Tieteellinen fakta!En silti koskaan puhu geeneistäni vaikka olen alkoholisti. Se olen minä, minä se olen juomalla (jota en ole koskaan juonut päivittäin) tai ilman. 

Tunnistaisin kyllä saman Tervostakin, muuutta en mene sanomaan tv:n välityksellä mitään. Hyviä ohjauksia hänellä! Sen voin sanoa. Kaikkea hyvää!

P.S. Valo yössä yksi parhaita syomalaisia biisejä: säv., san.,sov. +esitys (singleversio) ja Hande kaikkien aikojen paras laululyriikan kirjoittaja Suomessa,  ja kuunneltu on lapsesta asti eli kohta 60v todella paljon ja lähes kaikki skenet.

Vierailija
865/1023 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tässä ketjussa huvittaa nämä jokakertaisel amatööri-kultakorvat, jotka moittivat huippumuusikoista koostuvan bändin epävireiseksi. Ikään kuin itse ymmärtäisivät paremmin sen asian päälle,

Vierailija
866/1023 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Dianra laulaa koivet levällään eikö pysy muuten pystyssä.Muuten loistava ääni.

Sillä on aina tosi korkeat korot, siksi varmaan.

Tässäpä vastaus (lähde: https://www.is.fi/viihde/art-2000010003732.html )

"Etenkin Facebookissa on tartuttu erityisesti Diandran haara-asennon leveyteen. Hänestä se on jopa huvittavaa.

Välillä saan palautetta, että haarani on liian iso ja minun pitäisi seistä sievemmin jalat yhdessä, Diandra nauraa.

Diandra ei ymmärrä itse harmitusta, mutta hän ei ole pahastunut siitä liikaa. Hän kertaa, ettei jalat yhdessä voi laulaa, jos haluaa fiilistellä biisissä mukana."

Vierailija
867/1023 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko toi elokuvaohjaaja ottanut takahuoneessa muutaman liikaa?

Tuskin, mutta minusta tuli Miia fani.

Vierailija
868/1023 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haarat levällään ja polvet koukussa ei yksinkertaisesti ole kaunista katseltavaa,yleisöllehän sitä lauletaan,on aika  roisin näköistä laulamista kannattais kiinnittää huomiota niihin jalkoihin ja suoristaa välillä polvet ja levittää haarojaan vähemmin.

Sun mutsis olis ollut hyvä tietää toi aikoinaan...

Vierailija
869/1023 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on tuttuja kasvoja vieraina. 

Vierailija
870/1023 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Ellen Jokikunnas malttaa olla kertomatta navanalusvitsejään, ihme pakkomielle niihin juttuihin. Not too much information, thanks!

Vierailija
871/1023 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan kauhulla illan jaksoa 

Vierailija
872/1023 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko se perustyytymätön juntti.

Vierailija
873/1023 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko se perustyytymätön juntti.

Olen hänen serkkunsa. En minäkään tykkää tästä ohjelmasta.

Vierailija
874/1023 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ICAAK!

Vierailija
875/1023 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on paiskattu wt-sohvalla lähetykseen.

Vierailija
876/1023 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin laulaa tämä mies! Kitarakin soi hienosti

Vierailija
877/1023 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka biisi olis ollu Leppäluodolle, kele!

Vierailija
878/1023 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko vähän ilkeää Katjalta esitellä Esko strippariksi?!

Vierailija
879/1023 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks Eerikäisellä on aina hattu päässä kun oli hiustensiirron tms mallina joku vuosi sitten. Vähintään  hiukset lähtee kun niitä hautoo hatun alla. 

Vierailija
880/1023 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

WAU mikä aloitus,tää laulaja on täydellinen tähän biisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi