Elämäni biisi 2025 Official
Uusi kausi on alkamassa eli sen kunniaksi uusi ketju 🎼🎶🎵
Tänään ilmoitettiin, että syyskauden tähtisolistit julkistetaan 27. elokuuta. Tiedetään jo, että Jore, Tero ja Arja jättävät ohjelman:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011422544.html
Ensimmäinen live-jakso tulee 13.9. Kauden vieraat päivitetään EB:n sivuille elokuun aikana:
Katso lähetysajat : Elämäni biisi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2391)
Olen tavannut Katjan livenä. Hyvin miellyttävä ja helposti lähestyttävä ihminen🙂 Mukavaa oli jutella kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on NIIN väärä esittäjä Patti Smithin biisille kuin vaan voi olla. Pyhäinhäväistys suorastaan.
Pattin esityksessä on niin paljon sävyjä enemmän ja pehmeyttä mikä tästä puuttui. Julistaa voi myös lempeämmin.
Koko insta fame muotikaverit habitus suorastaan sylki kaiken sen kulutuskulttuurin vastustuksen päälle mitä Patti Smith edustaa.
Kyllä on kappaleet taas ihan täyttä kuraa. Nyt riittää. Tulen takaisin kun ovat laulaneet .
Katja on ihan mun hengenheimolaiseni. Jos hän olisi mun ystäväni, meillä olis varmaan hillittömän hauskaa. Lukuunottamatta sitä, että hän on heppaihmisiä ja minä taas en.
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut Katjan livenä. Hyvin miellyttävä ja helposti lähestyttävä ihminen🙂 Mukavaa oli jutella kanssaan.
Et viittis valehdella.
Ohjelmassa on hyvä juontajana , tilannetajua on ja eikä ole ulkoa opittua kökköä juontamista . Sana hallussaan , muuhun en ota kantaa .
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on kappaleet taas ihan täyttä kuraa. Nyt riittää. Tulen takaisin kun ovat laulaneet .
Onneksi on areena, voipi katsoa tai olla katsomatta, voi kelata laulut jos ei miellytä.
Se mistä tykkään edelleen on tarinat laulujen takana.
Omahyväinen esko kovero. Pitää taukoja, joihin odottaa aplodeja. Tyhymä.
Aim evriwoman. Olen kaikki naiset. Mitä toi tarkottaa?
Diandralla ihan nätti ääni,mutta ei tarvis rääkyä haarat levällään visuaalisesti aika järkyn näköistä,katsos vaikka peilistä itse ja opettelis laulamaan jalat hiukan naisellisemmat anteeksi nyt vaan.
komea lauluääni ei korvaa kaikkea,myös esityksen visuaalisuus on tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Sonja höpöttää liikaa...
ja ilmastokriisi mainittu, maailmanhistorian suurin rahastushuijaus...
Sonja puhui hyvin tarinansa. Kakomatta, loogisesti ja kehuja kerjäämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ohjelma muuten, mutta juontaja joutaisi vaihtoon.
Just niin. On niin pirullinen, ivallinen ja surkea juontaja. Jos Katja jättäisi typerän kotipelin sepustukset pois samoin kuin biisien esityksen 3 kertaan, olisi vierailla aikaa puhua!
Katja hiljaa!! Katjalla ei ole mitään riviä! Hiljaa!
Didillä oii karmea mekko! :D Puheensa on kuin Aku Ankalla. :D
Diandra on jäänyt pikkutytön tasolle. Liian suureksi kasvanut pikkutyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ohjelma muuten, mutta juontaja joutaisi vaihtoon.
Just niin. On niin pirullinen, ivallinen ja surkea juontaja. Jos Katja jättäisi typerän kotipelin sepustukset pois samoin kuin biisien esityksen 3 kertaan, olisi vierailla aikaa puhua!
Katja hiljaa!! Katjalla ei ole mitään riviä! Hiljaa!
Didillä oii karmea mekko! :D Puheensa on kuin Aku Ankalla. :D
Diandra on jäänyt pikkutytön tasolle. Liian suureksi kasvanut pikkutyttö.
Naamassa meikkiä kuin teinitytöllä.
Tätä ohjelmaa voisi parantaa paremmalla tuotannolla: pitäisi valmentaa vieraat stooriensa kanssa etukäteen. Etsiä se punainen lanka ja ydin. Näin vältyttäisiin jaaritteluilta.
Hyvä tyyli, sopii hänelle loistavasti.