Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia vaatteita teidän 13-15v pojat käyttää koulussa/

Vierailija
12.08.2025 |

vapaa-ajalla? Onko harvinaista että tuon ikäistä ei kauheasti kiinnosta valita vaatteitaan, vaan käyttää ihan mielellään äidin ostamia vaatteita?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkuja, löysemmän mallisia. Yleensä mustaa. Perus t-paita, joko valkoinen tai musta, ei printtejä. Hupparit, ei printtejä. Valkoiset tennarit.

Vierailija
2/23 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

14v huppareita, collegepaitoja, verkkahousut, talvella tykkää käyttää collegehousuja kun vähän lämpimämmät. Merkit Adidas, Puma, Nike, myös ihan merkitöntä ja HM, Lindex, Kappahl. Farkkuja ei tykkää käyttää. Eli mukavuus vaatteissa tärkeintä.

Eli ei ole kauheasti merkkien perään, ja ostamani vaatteet vielä ainakin kelpaa hyvin. Ei tykkää itse käydä vaatekaupoilla.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kulkivat vielä tuo ikäisena mun ostamissa, toki kysyin heidänkin mielipidettään asiaan. Normiasu oli verkkarit, t-paita ja huppari, lenkkarit. Lukioon kun siirtyivät alkoi sitten kiinnostaa enemmän oma tyyli. Yksi on hyvinkin rock-henkinen (on vieläkin, yli parikymppinen kyseessä), toisella tyyli on erittäin perinteinen: suorat housut, kauluksellinen pikeepaita ja neule. Farkut eivät koskaan ole meidän perheessä olleet oikein kenekään, eivät minukaan, vaate.

Vierailija
4/23 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farkkuja, löysemmän mallisia. Yleensä mustaa. Perus t-paita, joko valkoinen tai musta, ei printtejä. Hupparit, ei printtejä. Valkoiset tennarit.

Tämä. Perusmerkkejä, Nike jne.

Vierailija
5/23 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jo vanhempi mutta tuossa iässä Nike ja Adidas oli toimivia merkkejä, ihan perus arki vaatetta kouluun: college housuja, huppareita, t-paitoja...

Vierailija
6/23 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helly Hansen, The North Face, Superdry on ollut myös hyviä merkkejä meillä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/23 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
8/23 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut vaatteista ja inhoaa niiden ostamista. Netistä tilaan ja hän nyökkäilee tai sanoo "ei tota". Verkkarit, colleget, siinä ne. Tykkäisi väreistä, niitä löytyy huonosti. Siksi ostetaan paljon Adidasta, niillä on värivalikoimaa. Merkkien perään ei ole. Kengät on jotain markettitasoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/23 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kelpaa vielä äidin valitsemat. Adidas verkkarit, farkut, huppareita ja t-paitoja. Samoja merkkejä, mitä täällä jo mainittukin; Adidas, Nike, Puma, Vans, Peak Performance, Levis, Jack & Jones. Ei välitä merkkivaatteista. Eikä hupparissa logo ole haitannut (Nike, Adidas, Vans). Tiedän aika hyvin minkä tyylistä vaatteista tykkää, joten ostamani vaatteet on vielä hyvin kelvanneet. Ja paljon ostetaan käytettynä. Menevät nopeasti pieneksi, kun kasvuvaiheessa pituutta tulee nopeastikin.

Vierailija
10/23 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poolopaitoja ja khakeja. Valkoset tennarit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/23 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

14v huppareita, collegepaitoja, verkkahousut, talvella tykkää käyttää collegehousuja kun vähän lämpimämmät. Merkit Adidas, Puma, Nike, myös ihan merkitöntä ja HM, Lindex, Kappahl. Farkkuja ei tykkää käyttää. Eli mukavuus vaatteissa tärkeintä.

Eli ei ole kauheasti merkkien perään, ja ostamani vaatteet vielä ainakin kelpaa hyvin. Ei tykkää itse käydä vaatekaupoilla.

 

Meillä kelpaa vielä äidin valitsemat vaatteet, ei ole kovin kiinnostunut mitä pukee päälleen. Tiedän aika hyvin millaisista vaatteista pitää ja hyvin on kelvanneet.


Samoja merkkejä meillä käytössä. Parit farkut omistaa, mutta enemmän collegehousut käytössä. Sanoin huppareita, mutta myös flanelli kauluspaita kelvannut mitä pitää farkkujen kanssa. 


Juuri ostettiin tori.fi vaatepaketti koossa 158/164.  Tuli paljon mukavia hyväkuntoisia vaatteita sekä viileisiin että lämpimiin ilmoihin. Tennarit on mustat Vans. Eli tässä koossa löytyy myös vielä hyvin käytettynäkin, jos ei merkillä kovin paljon merkitystä.

Vierailija
12/23 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louis Vuitton, Gucci, Prada yms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/23 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kelpaa vielä äidin valitsemat. Adidas verkkarit, farkut, huppareita ja t-paitoja. Samoja merkkejä, mitä täällä jo mainittukin; Adidas, Nike, Puma, Vans, Peak Performance, Levis, Jack & Jones. Ei välitä merkkivaatteista. Eikä hupparissa logo ole haitannut (Nike, Adidas, Vans). Tiedän aika hyvin minkä tyylistä vaatteista tykkää, joten ostamani vaatteet on vielä hyvin kelvanneet. Ja paljon ostetaan käytettynä. Menevät nopeasti pieneksi, kun kasvuvaiheessa pituutta tulee nopeastikin.

Täällä sama, ei kovin kiinnostunut vaatteista ja perus vaatemerkit kelpaa hyvin. Vaatepakettien ostaminen käytettynä ollut kätevää, ollaan saatu edullisesti päivitettyä uutta vaatetta arkeen edellisten jäätyä pieneksi. Suositaan tori.fi ja aina noudetaan paketti. Kenkiä olemme löytäneet myös uudenveroisia. Rahallisesti ollut iso säästö.

Vierailija
14/23 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia vaatteita teillä teinipojat käyttää kesällä/ kuumina hellepäivinä? Onko merkillä väliä vai käykö perus vaatemerkit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/23 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia vaatteita teillä teinipojat käyttää kesällä/ kuumina hellepäivinä? Onko merkillä väliä vai käykö perus vaatemerkit?

Collegesortsit ja T-paita tai hihaton pusero. Yleensä Vans tennarit jalassa. Viileällä collegepaita tai huppari ja collegehousut. Merkkeinä Vans, Nike, Adidas, Puma, Levis, Hillfiger, Peak Performance. Eli perusmerkkejä. Tykkää myös väreistä.

Vierailija
16/23 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut ja bändipaita, poika kun on hulluna raskaampaan musiikkiin. Kiitos siitä isällensä, joka on vienyt sitä festareille sun muille. Niin joo, mustaa yleensä.

Vierailija
17/23 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekkoa pitää

-Rosa

Vierailija
18/23 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia vaatteita teillä teinipojat käyttää kesällä/ kuumina hellepäivinä? Onko merkillä väliä vai käykö perus vaatemerkit?

Kesällä lyhyempi, kevyempi mekko, kukkakuosia

-Rosa

Vierailija
19/23 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallakin pojallani on pinkki mekko.

T. Vihreä nainen

Vierailija
20/23 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa ovatko merkit loppujen lopuksi pojan oma vaatimus vai äidin ohjeistamia mutta amerikkalaisia "luksus"brändejä.

T-paitoja, farkkuja, college-housuja, huppareita ja näin kesällä yhdet vaaleat pellavahousut.

Epäilen että poika itse laittaisi päälleen ihan mitä tahansa mitä vaatekaappiin on viikattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi