Jääkaappi pitää kovaa ääntä, surinaa. Kun painaa ovesta niin ääni loppuu.
On putsattu ja katsottu ettei ole siirtynyt paikoiltaan tms. Muutaman vuoden vanha kaappi. Yöllä ääni on suorastaan raivostuttava! Kuuluu vain silloin kun käy, ei siis koko ajan. Mistä voisi olla kyse?
Kommentit (8)
Ovessa on jotain jotka osuu toisiinsa. Laita lasipullot sukkahousuihin.
Onko vappaasti sijoitettava, jossa on säädettävät jalat? Minulla särisi/surisi myös ja ääni loppui kun työnsi edestä painoa takajaloille. Säädin etujalat siis niin korkeiksi kun sai ja laitoin vielä pahvin palan etujalkojen alle ja surina loppui.
Meidän jääkaappi ei hiljene, vaikka painaa ovestakin. Se ääni muistuttaa välillä formulakisojen äänimaailmaa ja välillä on kuin suihkukone olisi laskeutumassa. Jääkaappi toimii silti erinomaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Onko vappaasti sijoitettava, jossa on säädettävät jalat? Minulla särisi/surisi myös ja ääni loppui kun työnsi edestä painoa takajaloille. Säädin etujalat siis niin korkeiksi kun sai ja laitoin vielä pahvin palan etujalkojen alle ja surina loppui.
Kyllä on. Täytyykin kokeilla. ap
Vierailija kirjoitti:
Se resonoi rakenteisiin, ihan tyypillistä.
Osittain sama. Heräsin (krapulasta selvittyäni :) ), siihen, että tuntui kuin jäkäri tulisi seinästä läpi (yöllä äänet tuntuu kovemmilta). Kävin vaihtelemassa tavaroittten paikkoja ja jyrinä loppui siihen. Seuraavan kerran: ei auttanut sekään, suutuspäissäni reuhautin sitä ja jyrinä loppui. Sitä seuraavalla kerralla ei auttanut sekään, enää. Päätin, et syön pakastimen tyhjäksi, sulatan ja pesen sen. Laitan sitten vasta päälle, kun syksy tulee (tein niin ed. vuonnakin).
Sitten, oli se vuosi kun sähkönhinta nousi taivaisiin; mietin, et jos mulla ei ole siellä kuin pari leipäpussia ja lenkki/makkarapaketti, niin miksi yleensä pidän sitä päällä? Sen jälkeen se ollut sitten poissa päältä. .... Muistelin omaa lapsuutta: ei meillä ollut joskus pakastinta, silloin kun olin lapsi. Pärjättiin silloin, miksen pärjäisi nyt.
(mistään nuukuudesta ei ole kyse).
Vaihda uudet tiivisteet oveen.