Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö asua ennemmin keskustan vilskeessä vai luonnon helmassa?

Vierailija
11.08.2025 |

Ja pienet perustelut perään, kiitos.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut 500m päässä Helsingin Kampin kauppakeskuksesta. Nykyään asun pikkukaupungin taajamassa.

Parempi paikka tämä lande on, kun ei siellä ison kirkon keskustassa ole mulle mitään. En käy elokuvissa, hienoissa ravintoloissa, museoissa, teattereissa, eikä työpaikkanikaan ole lähelläkään keskustaa. Enkä myöskään keksi miksi hengaisin narkkien/hiekkasandaalien joukossa vapaaehtoisesti.

Vierailija
2/9 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään asua keskustan vilskeessä. Kaikki palvelut ja tapahtumat ovat lähellä. Pidän siitä, että ympärillä on ihmisiä ja vilskettä. Pääsen nauttimaan luonnosta ja maaseudusta mökille jos tarve vaatii. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain välimaastossa. Lähiössä. Rivitalossa. Ihmisiä ympärillä mutta myös luontoa.

Vierailija
4/9 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän siitä että luonto löytyy läheltä. Kaupungin hälinä saa minut stressaantuneeksi enkä koe sitä hyväksi kun ei kuule omia ajatuksiaankaan. Maalla sielu lepää ja saa rauhassa elää ja hengittää puhdasta raikasta ilmaa.

Vierailija
5/9 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun luonnonhelmassa ja keskustaan noin. 2km.

Vierailija
6/9 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontoa saisi olla. Mutta ongelmana on aina että kauppa pitäisi olla lähellä tai markettia, en saa tuotua kaukaa.

Vierailija
7/9 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustassa. Mielummin kävelen merenrantaa pitkin kuin metsän keskellä. Meri tästä näkyykin, eikä keskuspuistoonkaan kovin pitkä matka olisi.

Vierailija
8/9 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä väliltä. 

Vierailija
9/9 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sulle :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi