Tykkäätkö asua ennemmin keskustan vilskeessä vai luonnon helmassa?
Kommentit (9)
Itse tykkään asua keskustan vilskeessä. Kaikki palvelut ja tapahtumat ovat lähellä. Pidän siitä, että ympärillä on ihmisiä ja vilskettä. Pääsen nauttimaan luonnosta ja maaseudusta mökille jos tarve vaatii.
Jossain välimaastossa. Lähiössä. Rivitalossa. Ihmisiä ympärillä mutta myös luontoa.
Itse pidän siitä että luonto löytyy läheltä. Kaupungin hälinä saa minut stressaantuneeksi enkä koe sitä hyväksi kun ei kuule omia ajatuksiaankaan. Maalla sielu lepää ja saa rauhassa elää ja hengittää puhdasta raikasta ilmaa.
Asun luonnonhelmassa ja keskustaan noin. 2km.
Luontoa saisi olla. Mutta ongelmana on aina että kauppa pitäisi olla lähellä tai markettia, en saa tuotua kaukaa.
Keskustassa. Mielummin kävelen merenrantaa pitkin kuin metsän keskellä. Meri tästä näkyykin, eikä keskuspuistoonkaan kovin pitkä matka olisi.
Olen asunut 500m päässä Helsingin Kampin kauppakeskuksesta. Nykyään asun pikkukaupungin taajamassa.
Parempi paikka tämä lande on, kun ei siellä ison kirkon keskustassa ole mulle mitään. En käy elokuvissa, hienoissa ravintoloissa, museoissa, teattereissa, eikä työpaikkanikaan ole lähelläkään keskustaa. Enkä myöskään keksi miksi hengaisin narkkien/hiekkasandaalien joukossa vapaaehtoisesti.