Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Kummit, kuinka usein olette tekemisissa kummilasten kanssa? Milloin viimeksi tapasitte? Oma perhetilanne, vaikuttaako tapaamisiin?

Vierailija
03.04.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemisissä kummipoikani kanssa aika paljon. vähän kun vielä kasvaa niin otan yökylään jne. itselläni on 2v poika joten heistä tulee hyvät kamut:) tänään viimeksi kävin moikkaamassa ja aion mennä taas ensi viikolla. lähes viikottain siis näen ihanaa kummipojua:)

toki laitan synttäri,nimppari ja joululahjat sekä muistan pienillä tuliaisilla.

olan kummipojan äidin sisko ja itse yh..

Vierailija
2/8 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kummilapsi 3w. ehkä parin kuukauden välein nähdään, kuulumisia kuullaan useammin. Joskus olisi kyllä kiva saada postitse esim kummilapsen piirtämiä kuvia. Itse olen lähetellyt hänelle pieniä paketteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaamme harvoin, korkeintaan synttäreillä ja ehkä kerran kesässä, vaikka asuvat viereisessä kaupunginosassa. Olen kummina yhdessä entisen mieheni kanssa ja valitettavasti kummilapsen tapaamiset loppuivat melkein kokonaan eroomme. Kummilapseni vanhemmat eivät ole enää halunneet tavata minua, vain ex-miestäni. Syytä siihen en osaa sanoa, sillä ex-mieheni kanssa olemme hyvissä väleissä ja erosta huolimatta hankimme yhdessä lahjat lapselle ja menemme yhdessä synttäreille jne. eikä ero ole vaikuttanut kummiuteen mitenkään. Eihän kummien tarvitse muutenkaan olla pariskunta.

Vierailija
4/8 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuvat parin sadan kilometrin päässä ja olen yrittänyt itseäni muutaman kerran kutsua kylään, mutta ei heille ole sopinut..

Kesällä kummilapseni tulee aina kylään luokseni ja käymme lintsillä tai muualla.

Soitellaan silloin tällöin ja vuoden aikana näemme ehkä viidesti.

Tänään hänellä on syntymäpäivät ja lähetin lahjan. =)

Vierailija
5/8 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan pitää häneen paljon yhteyttä ja viettää aikaani, koska mulla itsellä oli aika surkeat kummit, viimeisen kerran kuulin heistä kummastakaan noin 8-vuotiaana eli 20 vuotta sitten.

Tapaamisen tiheyksiin vaikuttaa varmasti se, että asumme nykyisin samassa kaupungissa ja perhetilanteet: minulla ei ole toistaiseksi lapsia ja kummityttöni perheessä äiti on äitiyslomalla, joten tapaamisaikoja on helppo sopia oikeastaan vaan mun (vuoro)työaikojen mukaan.

Kummityttöni äiti on lapsuudenystäväni ja paras ystäväni edelleen.

Vierailija
6/8 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla isoimmat on jo aikuisia, yhdellä lakkiaiset tulossa tänä keväänä.. Tosi tosi harvoin tulee pidettyä yhteyttä, nähdään kun muutenkin käydään sukuloimassa (ovat kaikki jollain tapaa sukua), onneksi nuoria tavoittaa meilitse aika hyvin, pysyy vähän kärryillä.

Mutta tänään meille tulee 5-v kummityttö yökylään, pyysin ihan vartavasten, kun ei ole koskaan ollut. Toivottavasti tästä tulee pysyvämpi tapa.

Meidän perhe on 2 aikuista, 2 lasta. Töissä käydään me aikuiset, eli tavallista kiireistä perhe-elämää meillä..

Vierailija
7/8 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita harvemmin - yhtä jopa vain kerran vuodessa kun asuvat kauempana

Vierailija
8/8 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä neljä kummilasta:

Mieheni siskontyttöä (3 v) näemme viikottain. Otamme usein mukaan

myös erilaisille reissuille.

Serkkuni lasta (8 v) näemme noin kerran kuukaudessa. Lisäksi teemme pari-kolme kertaa vuodessa jotain kivaa " tyttöporukalla"

(tyyliin leffa, teatteri yms.)

Kolmas kummilapsemme 1,5 v. asuu ulkomailla. Käymme heillä kylässä kerran vuodessa. Lisäksi tapaamme aina kun he ovat Suomessa käymässä, eli noin 2-3 krt/vuosi.

Neljäs kummilapsemme on vielä ihan pieni vauva. Tapaamme 2-3 krt/kk

Meillä itsellä on yksi, kohta neljävuotias lapsi. " Kummilapsikiintiö" on nyt täynnä, eli emme lupaudu enää kenenkään kummeiksi. Haluan että kaikille riittää aikaa, eli nimenomaan haluan olla näiden lasten elämässä mukana muutenkin kuin vain synttäreinä ja jouluna yms.