Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joilla lapset käyttävät aina muiden vanhoja vaatteita

Vierailija
03.04.2007 |

Meillä lapset ovat tosi tarkkoja pukeutumisestaan (eivät ole kyllä tulleet äitiinsä). Kaikilla on oma tyylinsä, eikä päälle suostuta pukemaan mitä tahansa. Sellaiset lapsesta ei kivat vaatteet jäävät varmasti kaappiin käyttämättä.



Olen miettinyt millaisia ovat lapset perheissä, joissa ei ihan oikeasti ole varaa ostaa uusia vaatteita, vaan vaatteet saadaan perintönä milloin mistäkin. Valittavatkö lapset vaatteistaan? Kieltäytyvätkö pukevasta jotain juttuja päälleen? KÄyttävätkö suosiolla hammasta purren vai eivätkö välitä?



T: Utelias

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Heh heh hehhehhee, vai pitäs lapsen vaatteet vielä ehtiä silittääkin :DDD

Vierailija
22/29 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin paljon paremman näköinen kuin silittämätön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulkee ja rymyää pihalla 14vuotiaan isosiskonsa vanhassa ulkoiluasussa, jossa on pinkki takki HELMARÖYHELÖLLÄ ja tummat housut. Itse POIKA valitsi vaatekomerosta sopivan kokoisen kevätasun. Emme ole opettaneet mitään tyttöjen ja poikien vaate-eroja!!

Vierailija
24/29 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


kulkee ja rymyää pihalla 14vuotiaan isosiskonsa vanhassa ulkoiluasussa, jossa on pinkki takki HELMARÖYHELÖLLÄ ja tummat housut. Itse POIKA valitsi vaatekomerosta sopivan kokoisen kevätasun. Emme ole opettaneet mitään tyttöjen ja poikien vaate-eroja!!

Vierailija
25/29 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään väliä minkä näkösissä vaatteissa leikki maistuu? Mulla periaatteena, että kunhan on elämässä muut asiat kunnossa, vaatteista viis!!

Vierailija
26/29 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini oli nelilapsisesta perheestä ja isä kuusilapsisesta, ja luonnollisesti meitä serkuksia oli sitten paljon. Vanhemmat oli eläneet pula-ajan ja kovat ajat, ei meistä kukaan valittanut vaatteista, ei olisi edes kehdannut. Äidit ompeli ja vaatteet kiersivät. Iloisia oltiin kun saatiin jotain uutta, olkootkin sitten vaikka serkun vanhat. Ja ne oli hyvin pidettyjä, kukaan ei kehdannut laittaa eteenpäin mitään rikkinäistä ja nuhjuista, ne lensi roskiin. Minäkin muistan lapsena pitäneeni ihan oikeata turkkia ja turkishattua, jonka äitini oli itse lapsena saanut sota-aikana Amerikasta, siellä asuneelta mummonsa tädiltä. Ja kyllä tämä kierrätysvaate työläisakan lapsen päällä herätti kateutta...



Eikä omatkaan lapset valita. En osta kirppiksiltä ihan mitä hyvänsä kulahtanutta rättiä, vaan vaatteen pitää olla siisti ja hyväkuntoinen. Kengät ostan aina kaupasta, en halua toisten jalkasilsoja meille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/29 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettavat sen nauramalla päin naamaa ja ilkkumalla kun Jessellä on tyttöjen pinkki röyhelöasu.

On meidänkin pojalla siskonsa vanhoja vaatteita: unisex-vaatteita. Vaaleanpunaista röyhelöä en pukisi päälle ikinä. Kakkoshaalarina on kirkkaanpuna-valko-sininen siskolta peritty haalari, jossa ei röyhelön röyhelöä tms tyttömäistä, se on ihan ok tummansinisten asusteiden kanssa. Ja meidän poika on vasta 2 v.

Vierailija:


kulkee ja rymyää pihalla 14vuotiaan isosiskonsa vanhassa ulkoiluasussa, jossa on pinkki takki HELMARÖYHELÖLLÄ ja tummat housut. Itse POIKA valitsi vaatekomerosta sopivan kokoisen kevätasun. Emme ole opettaneet mitään tyttöjen ja poikien vaate-eroja!!

Vierailija
28/29 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan saatu aika paljon lasten isompien serkkujen vanhoja vaatteita. Vanhin tyttömme 4 v on hyvin tarkka pukeutumisestaan, mutta isomman serkkutytön vaatteet kelpaavat melkein aina! Onhan se hienoa, kun saa ihailemansa ison tytön vaatteita. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/29 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät käytä niitä jolleivät ole ainoat puhtaat vaatteet.