Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reimatec AIKUISTEN ulkoilupuku, millainen mitoitus?

Vierailija
03.04.2007 |

Lapsillahan koot aika reiluja. Hobbarin pukua haikailen, mietin minkä koon tilaisin. Kyseessä kuoripuku, kannattaako siis ottaa reilu että mahtuu alle vaatetta, vai onkohan tämä jo huomioitu mitoituksessa? Tietäiskö kukaan?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi