Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuletko hyvin toimeen ihmisten kanssa?

Vierailija
11.08.2025 |

En sitten ollenkaan. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen oikein hyvin. En ole voimakastahtoinen ja yritän kuunnella ja ymmärtää kaikenlaisia ihmisiä. Tässä on hyvätkin puolensa mutta aina se ei ole hyvä.

Vierailija
2/4 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Muut ihmiset ovat yleensä tyhmiä, rumia ja suurin osa haisee pahalle. En halua tulla toimeen, enkä olla missään tekemisissä moisien epattojen kanssa.

-  Kaunis, viisas ja hyvälle tuoksuva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En . Väsyn 5 minuutissa ihmisten seurassa. 

Vierailija
4/4 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ilkeä enkä paha, mutta en halua olla ihmisten kanssa tekemisissä. Koska ovat yleensä ilkeitä ja pahoja. Ihmisten kanssa olo on piikikästä, ilkeää ja pahantahtoista. En myöskään kaipaa rakkautta, en läheisyyttä, puhumattakaan seksistä. Olen aseksuaali. Enkä tykkää tupakasta, kahvista, alkoholista enkä ylensyönnistä. Enkä tykkää ihmisistä, lapsista enkä eläimistäkään. Rakastan yksinoloa ja omia puuhasteluja. Työ on välttämätön paha ja siellä saan ihmisistä tarpeekseni. Koti on ihanin paikka. En halua edes puhua ihmisten kanssa kännykälläkään kotoani. Se on rauhan kehto. Siellä on kaikki mitä tarvii ja mitä ei ole, niin en tarvikaan. Iän myötä olen tullut tällaiseksi. Nuorena olin sosiaalinen ja naiivi. Pettymyksiä tuli ja paljon.