Venäjältä Suomeen autolla - rajanylitys?
Onko joku viime aikoina ajanut Venäjältä Suomeen autolla? Mikä on järkevin ja nopein rajanylityspaikka, kannattaako raja ylittää Venäjältä Viroon vai Latviaan? Vai onko parempi käyttää Valko-Venäjän ja Liettuan välistä rajanylityspaikkaa? Onko kenelläkään tuoretta tietoa?
Kommentit (37)
Joutuvatko kaikki jalkaisin rajan yli menevät kuulusteluihin? Olen kohta menossa Pietariin. Katsoin YouTubesta, että rajalla voi joutua kuulusteluihin. Kysyvät sotilasarvoa, mitä aiot tehdä Venäjällä, missä majoitut?
Viro ja Kaja Kallas on huolissaan Venäjä pakotteista mutta pitävät kuitenkin oman rajansa auki Venäläisille ja muille kulkijoille.
Vierailija kirjoitti:
Eipä olisi kiva olla venäläinen nykymaailmassa... Kaikki vihaa ja joka paikassa syrjitään. Sitten pitää kaveerata jonkun pohjoiskoreioiden ja afrikan terroristivaltioiden kanssa.
Se johtuu vain pelosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä olisi kiva olla venäläinen nykymaailmassa... Kaikki vihaa ja joka paikassa syrjitään. Sitten pitää kaveerata jonkun pohjoiskoreioiden ja afrikan terroristivaltioiden kanssa.
En ole venäläinen, enkä tiedä miten sepustuksesi liittyy aiheeseen. Tunnen kyllä paljon venäläisiä, eikä heitä vihaa muut kuin sellainen vähän ns. "heikompi aines", eli matalasti koulutetut ihmiset, mielenterveysongelmaiset jne. Toisin sanoen ihmiset, joiden mielipiteellä ei kovasti olekaan väliä.
Ap
Kuvailit juuri itseäsi " heikompi aines", pidätkö itseäsi hyvinkin älykkäänä? Suuret on sinulla itsestäsi luulot.
Vierailija kirjoitti:
Joutuvatko kaikki jalkaisin rajan yli menevät kuulusteluihin? Olen kohta menossa Pietariin. Katsoin YouTubesta, että rajalla voi joutua kuulusteluihin. Kysyvät sotilasarvoa, mitä aiot tehdä Venäjällä, missä majoitut?
Luulen, että kaikki EU-kansalaiset joutuvat haastatteluun. Ihan perusjuttuja, arvioivat vain turvallisuusuhan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole venäläinen, enkä tiedä miten sepustuksesi liittyy aiheeseen. Tunnen kyllä paljon venäläisiä, eikä heitä vihaa muut kuin sellainen vähän ns. "heikompi aines", eli matalasti koulutetut ihmiset, mielenterveysongelmaiset jne. Toisin sanoen ihmiset, joiden mielipiteellä ei kovasti olekaan väliä.
Ap
Kuvailit juuri itseäsi " heikompi aines", pidätkö itseäsi hyvinkin älykkäänä? Suuret on sinulla itsestäsi luulot.
En kuulu siihen ryhmään, sillä olen korkeasti koulutettu, eikä minulla ole mielenterveysongelmia. En myöskään vihaa ketään kansalaisuuden tai synnyinmaan perusteella (enkä muuten myöskään vihaa teitä heikompaa ainesta). :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että kaikki EU-kansalaiset joutuvat haastatteluun. Ihan perusjuttuja, arvioivat vain turvallisuusuhan.
Ap
Lol. Naisen perässä Venäjälle. Ap tulee takaisin lyijyarkussa. Kukaan ei kaipaa Ap kun hän katoaa Venäjällä. Ei edes lähetystö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En kuulu siihen ryhmään, sillä olen korkeasti koulutettu, eikä minulla ole mielenterveysongelmia. En myöskään vi
Ylivertaisuusvinouman malliesimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Lol. Naisen perässä Venäjälle. Ap tulee takaisin lyijyarkussa. Kukaan ei kaipaa Ap kun hän katoaa Venäjällä. Ei edes lähetystö.
:DD Mielikuvitusta teoriastasi ei ainakaan puutu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko varma että kukaan haluaa sua tänne?
Olen. Sun mielipide sen sijaan ei kiinnosta. :)
Ap
Lapsellisesti veetuileva rusakka. Eka kerta ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mistähän tässäkin tultiin johtopäätökseen, että naisen perässä lähdetty Venäjälle? Ei ap tainnut edes mainita olevansa mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Just joo.
Jos mielestäsi ihmisen vihaaminen on täysin ok kansalaisuuden/synnyinmaansa perusteella, niin kumpaan ryhmään sinä kuulut? Oletko matalasti koulutettu vai mielenterveysongelmainen? Vai kenties molempia?
Ap<
Kyllä venäjän kanslaisia saa ihan syystäkin syyttää! Koko Eurooppa sekaisin venäjän hyökkäyksen jälkeen. Ukrainassa paljon kuolleita, loukkaantuneita, raiskattuja, satojen miljardien edestä tuhottua infraa. Tuhansia sotarikoksia. Jos venäjän kansa olisi hyvä, niin se olisi aikoja sitten syöstänyt Putinin vallasta! Mitään selllaista ei ole näköpiirissä! Venäläisten on turha kuvitella, että jos tässä Ukrainaan rauha tulisi vaikka vuodessa, niin homma palaantuisi jotenkin sotaa edeltävään aikaan. Ei palaudu!
Millä tavalla koko Eurooppa on sekaisin Ukrainan sodan takia?
Vierailija kirjoitti:
Käytä googlea, tollo.
Eiku käytä sitä r.yssän yandexia tai spendexia tms. Luotettavat vastaukset.
Vierailija kirjoitti:
Käytä googlea, tollo.
Ei Googlesta löydy ihmisten tuoreimpia kokemuksia rajanylityksestä.
Kaikkien muiden rajat ovat auki. Vain Suomi pitää rajansa kiinni.
"Pääseekö Norjan kautta muutenkin vaivattomammin rajan yli Venäjälle kuin Viron kautta."
No ainakaan viron mafia ei myy jonotuspaikkoja siellä.