Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin vanhenemisen aiheuttama ulkonäön muutos kasvoissa?

Vierailija
10.08.2025 |

Mielestäni ns. bulldog leuat. Eli laukalinja löystyy ja suun sivuille ilmestyy syvät juonteet.

Olen tehnyt kasvojumppaa yli 25 vuotta, joten tilanne ei ole ollenkaan paha. Tosin viime aikoina olen huomannut alkavia bulldog piirteitä.

Näitä ei pysty muuten korjaamaan kuin kirurgisesti tai muilla vaikuttavammilla keinoilla?

Voiko nukkuessa käytettävistää kinesioteipeistä olla mitään apua?

N58

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepp, jepp. Teennäinen kestohymy A la N. Rasmyar ei pelasta kasvojen ikääntymisen merkkejä. Maan vetovoima lopulta voittaa. 😁

Vierailija
22/23 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, en vastannut itse kysymykseen. Pahin ovat mielestäni nuo hamsterinpussit, koska niille ei oikein mitään voi, jos ovat jo siinä. Ja en ole sen tyyppinen, että menisin mihinkään leikkauksiin, liian isot riskit. Haluan pitää ihan omat kasvoni, en halua kirurgin näkemystä niistä. Vanheneviin kasvoihinsa tottuu kyllä. N57

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo alakasvojen muutokset johtuvat ihon alla olevien kudosten löystymisestä, rasvan vähenemisestä ja luuston kutistumisesta. Ei niihin noin lopulta tehoa muu kuin veitsi.

Kiitos vastauksesta. Apua,  mulla on anestesia- ja leikkausksmmo. Minusta tulee sitten ihana bulldog 😂

Rupee käyttää T-max "lääkettä" Eipä kasvot roiku,,,, eiku. 

T-max toimii vain miehillä 🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi