Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin vanhenemisen aiheuttama ulkonäön muutos kasvoissa?

Vierailija
10.08.2025 |

Mielestäni ns. bulldog leuat. Eli laukalinja löystyy ja suun sivuille ilmestyy syvät juonteet.

Olen tehnyt kasvojumppaa yli 25 vuotta, joten tilanne ei ole ollenkaan paha. Tosin viime aikoina olen huomannut alkavia bulldog piirteitä.

Näitä ei pysty muuten korjaamaan kuin kirurgisesti tai muilla vaikuttavammilla keinoilla?

Voiko nukkuessa käytettävistää kinesioteipeistä olla mitään apua?

N58

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulan rypyt, ei suoranaisesti siis naama. Mutta näkyvät, kun katsoo naamaan. 

Vierailija
2/23 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihainen V juonne otsassa, silmien välissä melkein. Jos jollakin on iso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäpussit.

Vierailija
4/23 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikset ja leuan alueen tummat karvat naisella. 

Vierailija
5/23 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyjä on helpompi hoitaa pois tai vähentää yleensäkin. Syvät juonteet ovat pahempi ongelma.

Vierailija
6/23 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo alakasvojen muutokset johtuvat ihon alla olevien kudosten löystymisestä, rasvan vähenemisestä ja luuston kutistumisesta. Ei niihin noin lopulta tehoa muu kuin veitsi.

Vierailija
7/23 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa kasvaa karvoja. 

Aki-08

Vierailija
8/23 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamakarvat on helppo poistaa. Ei höylällä tai koneella, vaan esim. vahaliuskoilla. Karvat voidaan poistaa myös pysyvästi. Jos valuuttaa riittää.

Vierailija
9/23 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naamakarvat on helppo poistaa. Ei höylällä tai koneella, vaan esim. vahaliuskoilla. Karvat voidaan poistaa myös pysyvästi. Jos valuuttaa riittää.

Tai voi tehdä itsarin jos ei kelpaa ulkonäkö

Vierailija
10/23 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo alakasvojen muutokset johtuvat ihon alla olevien kudosten löystymisestä, rasvan vähenemisestä ja luuston kutistumisesta. Ei niihin noin lopulta tehoa muu kuin veitsi.

Kiitos vastauksesta. Apua,  mulla on anestesia- ja leikkausksmmo. Minusta tulee sitten ihana bulldog 😂

Vierailija
11/23 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli tää jo 30-vuotiaana. Toki ei v mallissa, mutta 2 vierekkäistä viivaa. Tämä olis helppo ja halpa korjata... Mulla aamuisin tämä just ja just näkyy, iltaa kohti pahenee. Nyt olen 39v, ei muita ryppyjä. 

Vierailija
12/23 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino

Vierailija
13/23 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulldog kasvot. Jossain se raja menee. Ei voi peiliin katsoa 😆

Vierailija
14/23 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Apua,  mulla on anestesia- ja leikkausksmmo. Minusta tulee sitten ihana bulldog 😂

Rehellinen buldoggi on paljon parempi kuin valahtanut tyynynaama.

Vierailija
15/23 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on alkanut vetäytyä suupielet alaspäin, eli pieni bulldog-leuka myös. Olen huomannut, että koko ajan pitää ikäänkuin hymyillä. Sitten ilme näyttää neutraalilta. 

Vierailija
16/23 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupee käyttää T-max "lääkettä" Eipä kasvot roiku,,,, eiku. 

Vierailija
17/23 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kyllä kallista ole laserointi. Maksaa 80 e plus toimistomaksu ja joka toinen vuosi käyn poistamssa yksittäiset karvat. Varmaan tulisi kalliimmaksi vahaliuskat.

Vierailija
18/23 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi tekee suuren osan bulldog-naamasta. Kaksi viikkkoa raittiina tekee naamalle ihmeitä.

Vierailija
19/23 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli tää jo 30-vuotiaana. Toki ei v mallissa, mutta 2 vierekkäistä viivaa. Tämä olis helppo ja halpa korjata... Mulla aamuisin tämä just ja just näkyy, iltaa kohti pahenee. Nyt olen 39v, ei muita ryppyjä. 

Katso Päivi Salmisen kasvojoogavideosta ohjeita hierontaan. Sillä voi aika paljon loiventaa sibelius-ryppyjä. Ja muista aina käyttää aurinkolaseja.

Vierailija
20/23 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinesioteipit eivät tuohon auta. Sibeliukseen voivat auttaa, mutta ne täytyy sitten joka yö laittaa. 

Itselläni on myös pienet hamsterinpussit, näkyy sivusta, jos tarkkaan katsoo ja poistuu iloisella ilmeellä. Mutta siinä ne ovat kehitteillä! Olen ollut tosi laiska tekemään kasvojumppaa kun on hyvät geenit. Nuo tulivat, kun tyhmänä laihdutin kuusi kiloa, vaikka olin vain aavistuksen ylipainon puolella. Onneksi rinnoille ei tapahtunut mitään, vaikka ovat isot. N57

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan