Mun lapsilla ei oo lapsuudenkotia
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin on ollut pakko muuttaa jo siitäkin syystä että mun molemmat miehet on olleet väkivaltaisia. Siitä lapset oikeasti traumatisoituu eikä siitä että muuttaa pois. Turvakodissakin ollaan lasten kanssa asuttu.
Miksi olet mennyt tekemään lapsia tuollaisten hullujen kanssa?
Ap yrittää nyt kovasti saada hyväksyntää, eipä ole siltäkään osalta siis kasvanut.
Toivottavasti tällaisella ihmisellä ei oikeasti ole lapsia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin on ollut pakko muuttaa jo siitäkin syystä että mun molemmat miehet on olleet väkivaltaisia. Siitä lapset oikeasti traumatisoituu eikä siitä että muuttaa pois. Turvakodissakin ollaan lasten kanssa asuttu.
Miksi olet mennyt tekemään lapsia tuollaisten hullujen kanssa?
No se on elämää.
Mul on levottomat jalat, levottomat jalaat...
Levoton prinssi siellä oodoottaa🥸
Ite en halua edes olla tekemisissä sellaisten kanssa joilla on joku omakotitalo ja vanhemmat yhdessä, se on niin outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tapauksessahan niitä on useampi. Enemmän muisteltavaa. Meillä on kans montapaikkaa ero kaupungeissa. Hyvä retkikohde tuttu paikka.
Traumatisoivaa lapselle, kun ei ole mitään paikkaa mihin kiintyä.
Mä olen alaikäisenä asunut 4 eri paikkakunnalla useammassa eri asunnossa / talossa enkä koe traumatisoituneeni.
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis yksinhuoltaja?
Yhteishuoltajuus.
Ap
Meidän seinänaapuri on nyt levottomuudessaan ölissyt, juntannut lattiaa ja kolistellut sekä viime yön että tämän päivän & illan.
Kiva talo, minkä tuo yksi levoton, häiriköivä 💩läjä pilaa.
Näitähän ne levottomat usein ovatkin, aivotoiminta pielessä tai puuttuu kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten muutatte jatkuvasti?
Ollaan muutettu aina jollain tavalla parempaan asuntoon ja lähemmäs koulua jne.
Ap
Juurettomia lapsia. Mielenterveysongelmia tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Ite en halua edes olla tekemisissä sellaisten kanssa joilla on joku omakotitalo ja vanhemmat yhdessä, se on niin outoa.
Lapsi ei niitä vanhempiaan ja kotiolojaan valitse.
Ja toisen outo on toisen normaali.
Jos tuollaisen perusteella arvotat ihmisiä, on vaan hyvä että pysyttelet jatkossakin omissa oloissasi.
Ennakkoluulot sulla ainakin todella korkealla.
Kyllä se aina vaan jaksaa ihmetyttää, miten tyhmillä ihmisillä voi lapsiakin olla.
Ei mitään käsitystä edes yksinkertaisimmasta psykologiasta. Ja sitten täällä oikein mainostetaan, kuinka "hienosti" on mennyt...
Sama meno, kuin Supernannyssä, jee🥳🥳🥳🥳
Mitä sitten PITÄISI ajatella, ap? Koska ihan selvästi joko provoilet tai haet jotain kummallista huomiota tällä.
Miksi pitäisi ajatella yhtään mitään? Ja jos kertoo rehellisesti, mitä ajattelee niin se on tietenkin väärin. Ajatteli sitten mitä tahansa.
Jos sulla oikeasti on lapsi/a, kasvata selkäranka joka ei ole muiden mielipiteistä riippuvainen.
Aikuisena sun pitäisi olla esimerkki lapsillesi, eikä antaa mallia jossa muilta huomion hakeminen on joku "arvo".
Ei ole, et ole sitä vielä itsekään oppinut.
Minun lapset ovat mieltäneet kodiksi sen paikan jossa me vanhemmat olemme.
Vierailija kirjoitti:
Minun lapset ovat mieltäneet kodiksi sen paikan jossa me vanhemmat olemme.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuollainen jatkuva muuttaminen jotenkin vaikuta.
Jo sen, että lapset seilaa kahden eri kodin ja vanhemman välillä on todettu vaikuttavan lapsiin.
Lapset kaipaavat ainakin jonkinasteista pysyvyyttä ja rutiineja, että kokevat vakautta ja turvaa.
Ovat kehittyvässä iässä, sekä mieli että kehokin muuttuvat niin nekin tuovat omat haasteensa.
Ihmiset eroilevat nykyään niin helposti. Harva lapsi toivoo vanhempiensa eroa. Toki päihde- ja väkivaltaperheet eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten muutatte jatkuvasti?
Ollaan muutettu aina jollain tavalla parempaan asuntoon ja lähemmäs koulua jne.
Ap
Juurettomia lapsia. Mielenterveysongelmia tiedossa.
Ap toistaa lapsuutensa kaavaa ja siirtää myrkkynsä seuraavaan sukupolveen. Koska on kylmä ja omatunnoton.
Häädettiinkö teidät joka kerta vsi pakenitteko huumevelkojia?