Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Truxal

Vierailija
10.08.2025 |

Onko täällä kellään truxal käytössä? Millä annoksella? Haitat? 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia? 

Vierailija
2/21 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemuksia? 

Vierailija
4/21 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia? 

Vierailija
5/21 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käytössä sekä 25mg että 15mg. Otan kumpaakin yhden iltaisin. Nämä ovat määrätty pidentämään unta. Imovane on lisäksi unensaantiin. En ole huomannut mitään sivuvaikutuksia. Aika mieto lääke.

Vierailija
6/21 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On käytössä sekä 25mg että 15mg. Otan kumpaakin yhden iltaisin. Nämä ovat määrätty pidentämään unta. Imovane on lisäksi unensaantiin. En ole huomannut mitään sivuvaikutuksia. Aika mieto lääke.

Eikö vaikuttanut yhtään pulssiin? Kauan olet käyttänyt? 

Vierailija
7/21 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
8/21 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha olet? 

Vierailija
9/21 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
10/21 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt n. 10 vuotta. Minulla on myös verenpainetauti ja ongelmia korkean pulssin kanssa, nyt lisättiin Orloc jo kahden muun verenpainetta alentavan lääkkeen kanssa. Ainakaa ei ole siis laskenut Truxalin kanssa.

Vierailija
11/21 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ziisas. Vieläkö sitä on olemassa? Mulla oli joskus yli 20 vuotta sitten hetken käytössä ja oli jo silloin vanhanaikainen lääke. Nukutti kyllä helkkarin hyvin, mutta joskus kun piti käydä yöllä vessassa, putosin matkalla. En päässyt omin avuin ylös, taisi vetää verenpaineen tosi alas.

Vierailija
12/21 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt n. 10 vuotta. Minulla on myös verenpainetauti ja ongelmia korkean pulssin kanssa, nyt lisättiin Orloc jo kahden muun verenpainetta alentavan lääkkeen kanssa. Ainakaa ei ole siis laskenut Truxalin kanssa.

Kuinka vanha olet? 

Vierailija
13/21 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ziisas. Vieläkö sitä on olemassa? Mulla oli joskus yli 20 vuotta sitten hetken käytössä ja oli jo silloin vanhanaikainen lääke. Nukutti kyllä helkkarin hyvin, mutta joskus kun piti käydä yöllä vessassa, putosin matkalla. En päässyt omin avuin ylös, taisi vetää verenpaineen tosi alas.

Millä annoksella oli? Nousiko sinulla pulssi? 

Vierailija
14/21 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
15/21 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala lääke. Minulle 17 vuotiaalle nuorisopsykiatri määräsi 100mg iltaisin ahdistuksen hoitoon. Verenpaineesta en tiedä mutta aamulla olin kalpeanharmaa ja voimat niin poissa ettei voileipää pystynyt tekemään.

Vierailija
16/21 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
17/21 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä annoksella oli? Nousiko sinulla pulssi? 

En muista, mutta olisiko ollut tabu rusehtava väriltään? En muista ongelmia pulssin kanssa olleen. Nuorempana oli alhainen verenpaine.

Vierailija
18/21 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
19/21 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia? 

Vierailija
20/21 |