Musta on todella surullista se, etten ole kenenkään mielestä ihana :(
En ole oikein koskaan ollutkaan, ja haikeudella katselen rakastuneita pareja ja mietin mikä mussa on niin pahasti vialla.
Kommentit (26)
Tiedän tunteen. Toki mä en sinänsä ihmettele miksi minua ei pidetä ihanana: tiedän kyllä syyn kun katson peiliin.
Oot sitte nirsoksi alkanut etkä ole tavis miehen kansssa halunnut seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta näkökulmaa. Jos et omasta mielesta ole viehättävää, et ole sitä silloin myös toisten ja/tai moneen muun silmissakaan. Juju on siinä, että nostakaa panoksia ja alkakaa panostamaan oma luonteeseen, ulkonököön, suhtautumiseen. Tehkää/ kehitäkää itsestä itsensä silmissä paras versio( elikä alkakaa rakastamaan itseä)ja yhdellä hetkellä teidän elämässä on teillä ihailijiaa tungokseen asti. Mutta ensin täytyy aloittaa itsestä ja panostaa siihen. Tsemppiä! Kun rakastate itseä, löytyy myös niitä, ketkä löydävät teistä sen ihanuuden.
Täähän on ihan harhaa. Tiedän paljon ihmisiä joilla on itsetunnon kanssa ongelmia, silti kumppani löytyy. Joku toimittajakin kirjoitti joskus että mistään löydy ei niin paljon ihmisiä jotka inhoavat itseään kuin syömishäiriöklinikoilta ja -osastoilta, silti niillä tytöillä on aina poikaystävät.
Tietysti on, koska ovat yleensä hoikkia. Eihän se miestä haittaa, että toinen nälkiinnyttää itseään tai oksentaa ruuat ulos, kunhan pysyy hoikkana.
Täälläkin vielä yksi vääränlainen ihminen. En ole koskaan kokenut miltä tuntuu, jos joku mies rakastaisi minua. Viisikymppisenä luovutin. Ei kai sitten tässä elämässä ole tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin vielä yksi vääränlainen ihminen. En ole koskaan kokenut miltä tuntuu, jos joku mies rakastaisi minua. Viisikymppisenä luovutin. Ei kai sitten tässä elämässä ole tarkoitus.
Keski-ikäistä seuraa: https://tutvus.planet.ee/?leht=mees_otsib_naist tai https://www.amoremi.ee/tutvus/mehega
Mulla ihan samanlainen kokemus. Oon aina jotenkin vääränlainen ja samaan hengenvetoon on kehuttu "siskosi/äitisi/kaverisi tms. on kyllä niin hyvä tyyppi".
Ap