Puoliso soittelee perään ja lapset häiriköi puheluja
Itselläni on aikuiset lapset ja olen eronnut, eli tällä hetkellä olen yksin eläjä. En kuitenkaan muista että eläessämme perheenä puoliso olisi soitellut perääni kun näen ystäviäni tai että lapset olisi tulleet häiritsemään jos olin puhelimessa. Eli en tiedä onko tämä jotenkin normaalia nykypäivänä mutta ainakin se on mielestäni todella ärsyttävää!
Erään ystäväni kanssa ei paljoa soitella mutta silloin tällöin kuitenkin. Puhelun aikana lapset tulevat toimittamaan äidilleen samalla omia asioita, milloin etsitään siinä yhdessä koulukirjoja, milloin kiukutellaan ym. Tai äiti saattaa samalla ohjeistaa puolisolleen ruoan tekoa. Minä sitten hiljaa langan toisessa päässä odottelen että millonkahan sopii taas puhua. Ja tätä tapahtuu oikeastaan koko ajan puhelun aikana.
Erään toisen ystävän kanssa puhelujen aikana tulee myös lapsia siihen häiritsemään, mutta äiti yleensä komentaa heidät pois. Mutta hänen puolisonsa soittelee perään aina kun tapaamme ystävän kanssa. Ja monta kertaa. Kyselee missä ollaan tai ilmoittelee jotain tyhjänpäiväistä vaimolleen, kuten kävin ostamassa maitoa. Eikö sitä voisi viestillä ilmoittaa.
Jotenkin mua on alkanu nyppiä tuo käytös. Tekisi mieli sanoo et eikö voida olla läsnä ja keskittyä silloin näkemiseen kun muutenkin harvoin nähdään. Suomesta puhumattakaan...
Kommentit (6)
Lapsille ja puolisolle ehkä tarvitsisi asettaa hieman rajoja.
Eronneena olet uhka naimisissa olevien kavereidesi miesten mielestä. Sinun seurassasi heidän vaimonsa joutuvat alttiiksi pettämiselle, kun sinä etsit kuitenkin jatkuvasti uutta kumppania.
Ei tossa ole mitään ihmeellistä. Itse jopa viestin missä menen ja mitä tehdään, jos ystävän kanssa olen. Pyytämättä. Ihan hyväkin, jos vaikka jotain sattuisi niin tietää mistä lähteä etsimään.
Oletko kateellinen kun kukaan ei lähetä sinulle mitään tai kysele perään 😄
No ei todellakaan ole normaalia.