Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sektioaika varattu perätilan vuoksi ja vauva ehtiikin kääntyä, perutaanko aika?

03.04.2007 |

Minulla on rv 37 ja vauva perätilassa (vaihtaa asentoaan päivittäin). Jos minulle varataan sektioaika niin voiko käydä niin, että sitten sektioon mennessäni vauva onkin raivotarjonnassa ja sektio perutaan ja jäädäänkin odottelemaan normaalin synnytyksen käynnistymistä? Sitä en haluaisi koska inhottaa että en tiedä kumpaan synnytykseen valmistaudun :/

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOI.. valitettavasti juuri näin kävi minulle esikoisen kanssa.. vauva oli perätilassa koko loppuajan ja koska oli iso sellainen, varattiin sektioaika vklle 39. Maanantaina oli sektioaika klo 7, tultiin sairaalaan ja minulle tehtiin kaikki esivalmistelut (+edellisena iltana suolen tyhjennys).. juuri ennen leikkausta ultrattiin ja huomattiin että vauva olikin kääntynyt! vauva oli iso, silloin jo painoarvio oli yli 4kg.. mutta kaikesta huolimatta sektio oli heti peruutettu ja minua laitettiin kotiin odottamaan synnytyksen käynnistämistä.. Täytyy sanoa että se oli kamala päivä, ja sen jälkeen olenkin itkenyt joka päivä ja masennuin täysin.. oli niin tukala olo ja iso vauva tulossa. Käytäntö on siis valitettavasti se että jos vauvan asento muuttuu, sektio ei ole enää perusteltu synnytystapa joten se kyllä peruutetaan.. Itse synnytin sitten rv42+1 ison vauvan 4610kg ja rankka kokemus oli.. Toivotaan että sinun vauveli ei tee sellaista temppua viime hetkellä etkä joudu pettymään niin kuin minä.. tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla