G: Millaisia omia rutiineja sinulla on, mitä tiettyjä asioita teet joka päivä?
Minä:
- käynnistän kännykän joka päivä uudestaan, tietoturvan takia
- hoidan kasvot guashalastalla 5 min joka päivä
- teen joogan 15-30 min
- juon tasan kaksi kuppia kahvia, aamulla ja iltapäivällä
- vietän ainakin 15 minuuttia päivästä tekemättä mitään, vain istuen ja mietiskellen
Kommentit (37)
- Hammaspesut 2 x päivässä, vähintään yksi suihku ja pesen myös hiukset joka päivä
- Aina sama aamupala (kahvi, kananmuna ja tavallinen viili)
- Pidän kodin siinä kunnossa ettei suurempaa sotkua ole ikinä ja aina on peruspuhdasta
Kaikki muu kuten liikunnat onkin sitten vaihtelevaa. En ole sairauksien takia työelämässä.
Mun päivä on täynnä rutiineja, ilman niitä ei oikein selviäisi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn suihkussa ja pesen hiukset.
Se tuntuu olevan harvinaista.
Kannattaako joka päivä pestä hiukset?
Kannattaako joka päivä pestä kasvot?
Minä lakkasin noin 10 vuotta sitten pesemästä tai puhdistamasta kasvoja erikseen, pesen ne vain suihkussa 1,5-2 vrk välein. Siihen loppui finnit, ihon kiristely, rasvoittuminen, herkkä punoitus, ja iho alkoi saada ulkopuolisiltakin kehuja kunnostaan. En ole nähnyt syytä palata päivittäiseen saati aamuin illoin pesuun rutiinina. Toki sitten pestään jos on syystä tai toisesta fiilis että iho on likainen, esim. tehnyt pölyistä remonttihommaa tai käyttänyt meikkiä. Ällöttykää, olkaa hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Teen kyykkyjä.
Juon aamukahvin.
Syön kaurapuuroa.
Kuuntelen radiota.
Teen Hesarista Sanajuuren ja Sanalouhoksen sekä Iltalehden 15 kysymystä.
Teen Duolingolla kieliharjoituksia.
Miksi teet kyykkyjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen kyykkyjä.
Juon aamukahvin.
Syön kaurapuuroa.
Kuuntelen radiota.
Teen Hesarista Sanajuuren ja Sanalouhoksen sekä Iltalehden 15 kysymystä.
Teen Duolingolla kieliharjoituksia.
Miksi teet kyykkyjä?
Reidet on kehon isoin lihasryhmä, niitä jos joitain kannattaa vahvistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä lakkasin noin 10 vuotta sitten pesemästä tai puhdistamasta kasvoja erikseen, pesen ne vain suihkussa 1,5-2 vrk välein. Siihen loppui finnit, ihon kiristely, rasvoittuminen, herkkä punoitus, ja iho alkoi saada ulkopuolisiltakin kehuja kunnostaan. En ole nähnyt syytä palata päivittäiseen saati aamuin illoin pesuun rutiinina. Toki sitten pestään jos on syystä tai toisesta fiilis että iho on likainen, esim. tehnyt pölyistä remonttihommaa tai käyttänyt meikkiä. Ällöttykää, olkaa hyvät.
En ällöty, totean vain että todennäköisesti ihosi on ruusufinniin taipuvainen jolloin tuollainen voi toimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin. Itse pesen kasvot aamuin illoin eikä mulla ole finnejä, ihon kiristelyä, rasvoittumista, herkkyyttä tai punoitusta, ja iho on kaunis ilman meikkiäkin. Käytit varmaan liian vahvoja tuotteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muutama provoiluketju Vauvaan aina täytyy tehdä.
Itse taas poistan muutaman joka päivä.
Tasapaino on hyvä ylläpitää!
4 mukia kahvia, kissan hoito (ruokinta ja harjaus ym.), Sanajuuri, Sanalouhos, pari Sudokua, Sanamestari, Sanatutka ym. pelit, Duolingon Italiaa 15-60 minuuttia. Suihku joka ilta, ennen nukkumaan menoa luen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin
Aika monenlaista lotionia ja potionia ehti vajaan 20 vuoden aikana kokeilla, marketista, apteekista, kosmetologilta, hippikaupasta... Parasta iholle on ollut mahdollisimman vähäinen käsittely.
Onko teillä mitään omituisia rutiineja?
Oudoin rutiinini on kurkata sängyn alle ennen nukkumaan menoa. Ei ole toistaiseksi mitään pölyä kauheampaa löytynyt... Mutta mistä sitä ikinä tietää 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mm. hiusten pituudesta. Ja jos itse joudun jostakin syystä pesemään useana päivänä peräkkäin, päänahka alkaa hilseillä kuivuuttaan. Suihkussa kyllä käyn vähintään kerran päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Käyn kävelyllä, vaikka sataisi kaatamalla tai olisi paukkupakkanen.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökillä, kun en pessyt joka päivä kasvoja pientä punaista näppyä tuli poskiin. Mutta jokainen toki tavallaan.
WC-käynnin yhteydessä teen pienen kyykkysarjan.
Erityisesti työpaikallani, jossa on toisaalta tilava wc/pukkari ja toisaalta numenomaan siellä työpaikalla tulee muuten istuttua suuri osa päivästä.