Talokauppa kasvukeskusten ulkopuolella. Onko muilla ollut kuinka tahmeaa tänä vuonna?
Etelä-Suomessa ollaan, mutta kunnassa, jossa väestönkehitys +-0. Talo on ollut pari kk myynnissä, katsojia aluksi useita viikossa, nyt ei mitään.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kuukautta ei ole mitään. Minä asun Helsingissä ja naapurissa kaupataan asuntoja vähintään 6 kk.
Naapurissa? Siis naapurikunnassa vai seinänaapurissa?
Minä en suoraan sanottuna käsitä ihmisiä, jotka tekevät talo- ja asuntokauppaa juuri nyt kun kaikkialla ollaan selkeästi kerrottu kuinka huono tilanne on. Ainoastaan ns pakkorakolaisten kannattaa myydä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Minä en suoraan sanottuna käsitä ihmisiä, jotka tekevät talo- ja asuntokauppaa juuri nyt kun kaikkialla ollaan selkeästi kerrottu kuinka huono tilanne on. Ainoastaan ns pakkorakolaisten kannattaa myydä nyt.
Niin no omassa kommentissasi melkein jo pääsitkin jyvälle siitä, miksi jotkut myy. Tätä markkinoiden alhoa on jatkunut nyt vuositolkulla, ja jos avioero tai työttömyys on iskenyt kohdalle vaikka viime- tai toissavuonna niin se on aika pitkä aika odotella markkinoiden piristymistä ehkä sitten joskus. Varsinkin kun sitä käännettä on nyt povattu jotain puolitoista vuotta ja aina siirretty arviota eteenpäin.
Kaksi kuukautta ei ole mitään. Minä asun Helsingissä ja naapurissa kaupataan asuntoja vähintään 6 kk.