No nyt: Seiska. Salakuva! Joel Harkimo ja Kerttu Rissanen Helsingin yössä
Purjehtiva poliitikko Joel Harkimo ja ryhmäliikuntaohjaaja Kerttu Rissanen bongattiin lauantaina (2.8.) helsinkiläisestä yökerhosta. Kaksikko oli liikkeellä isomman seurueen kesken, mutta viihtyivät rinnakkain pitkin iltaa.
https://image.seiska.fi/1890907.webp?imageId=1890907&width=1860&height=…
Kommentit (364)
Nuo voisi olla hyvä pariskunta. Molemmat jotenkin herkkiä persoonia.
Musta tuntuu että Joel on tosi symppis ja mukava mies.
Kerttu tietää valmiiksi että tämä Jolle ei tee työkseen mitään vaan elää isin rahoilla. Tietää valmiiksi että Harri ja Jolle tekee välittömästi avioehdon, joten turha rahoja havitella.
Joel on hyvän näköinen mies!
Kiva jos hänellä on naispuolinen ystävä, mielellään sutinaakin, sillä teki varmasti kipeää kun Janni-prinsessa otti ja lähti.
Joel? Kyllä nappaisin vaik olis roskakuski 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joel Harkimo on rikas statusmies joten se saa oikeastaan naisen kuin naisen.
Tulot ovat luokkaa 59 kEur.
Statusta on Seiskasta.
Ehkä ymmärrämme asiat jotenkin toisin.
Ymmärtkö että hänen isä on rikas ja se nostaa Joelin tasoa? Vaikka Joel olisi työtön tai pienituloinen niin se olisi silti haluttu mies naisten keskuudessa koska sen isä on rikas?
Vierailija kirjoitti:
Miettikää kuinka helposti nää julkkiset ja tasokkaat ihmiset löytää seuraa :) Molemmat ehtiny olla sinkkuina vasta muutaman kuukauden ja jo heillä on uutta sutinaa.
Tavis ihminen kun jää sinkuksi niin se on sinkkuna vuosien ajan koska sopivaa ei löydy.
Justa samaa miettinyt ja osaltaan jumittanut täysin väärässä parisuhteessa. Kokeilin sinkkuutta ja kirveen heitin kaivoon vuodessa. Sitten kompromissisuhde tulille, kun parempaakaan ei vaan löydy. Toinen vaihtoehto maksulliset ja ei kiitos.
Koulukiusaajan tasoiset raukkikset arvostelee toisten ulkonäköä. Sivistymätöntä ja kakaramaista.
Vierailija kirjoitti:
Voi Janni parkaa
Janni on varmasti tyytyväinen, jos Joel löytää nopeasti uuden. Mun eksälle ero oli kova paikka, ja olin onnellinen hänen puolestaan, kun uusi löytyi. Nyt he ovat jo naimissa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ja mieshän eivät voi olla vain ystäviä. Mitä jos tukevat toisiaan, molemmilla kun on ero taustalla.
Nainen ei ainakaan tuohon pysty koska hallitsemattomat tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Janni parkaa
Janni on varmasti tyytyväinen, jos Joel löytää nopeasti uuden. Mun eksälle ero oli kova paikka, ja olin onnellinen hänen puolestaan, kun uusi löytyi. Nyt he ovat jo naimissa.
Mitä se siitä välittäis
Kerttu vaan pilas ulkonäköään naamatäytteillä. Harmi.
Ohis Bess on kaunis ilman meikkiä!!!
Vierailija kirjoitti:
Voi Janni parkaa 👌🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joel Harkimo on rikas statusmies joten se saa oikeastaan naisen kuin naisen.
Tulot ovat luokkaa 59 kEur.
Statusta on Seiskasta.
Ehkä ymmärrämme asiat jotenkin toisin.
Ymmärtkö että hänen isä on rikas ja se nostaa Joelin tasoa? Vaikka Joel olisi työtön tai pienituloinen niin se olisi silti haluttu mies naisten keskuudessa koska sen isä on rikas?
Äidilleen viisi kertaa päivässä soittava mammanpoika laskee kyllä tasoa. Siinä nai samalla koko suvun. En tuohon sukuun haluaisi kuulua.
Vierailija kirjoitti:
Kerttu vaan pilas ulkonäköään naamatäytteillä. Harmi.
Ohis Bess on kaunis ilman meikkiä!!!
Sillä on jo se tanskalaispappa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä olisi hyvä pari. Molemmat haluavat lapsia. Nuoria ja kauniita.
Mistä kohtaa Jolle on kaunis ?????
Perinyt äitinsä silmät ja nenän
..ja Leuka puuttuu kuin isältään, peittelee parralla, iso vääränokka ja silmät lähekkäin.
Sun peilistäkö näkyy täydellisyys?
Ei hän kirjoittanutkaan, että on itse täydellisen komea, vaan totesi, että tuo Harkimo on ruma, ja sitähän se on.
Miksi sanoa komeaksi tai kauniiksi, jos sitä ei ole?
Mutta kummasti henkilö muuttuu kauniiksi tai komeaksi, jos sillä on paljon rahaa tai toinen vanhemmista on julkkis, hyvin varakas tai tunnettu poliitikko.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Joel on hyvän näköinen mies!
Kiva jos hänellä on naispuolinen ystävä, mielellään sutinaakin, sillä teki varmasti kipeää kun Janni-prinsessa otti ja lähti.
Joel? Kyllä nappaisin vaik olis roskakuski 😍
Jonoossa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Janni parkaa
Mitä se siitä välittäis
No kyllä sitä hyvää kuitenkin haluaa toiselle vaikka on erottu.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu että Joel on tosi symppis ja mukava mies.
Musta ei tunnu.
mitä sanoo danny ja reetu ja sale
Mitä omasta peilistäsi näkyy?