Nyt hyvät vinkit kehiin!!! Mun vanhemmilla tulossa 40v hääpäivä..
...ja tekis mieli keksiä niille jotaikin kivaa yllätykseks... Mutta mitä?!? Jotenkin tuntuisi tylsältä viedä vain ravintolaan syömään... Ja olisi ihan kiva saada lähisuku kasaan viettämään mukavaa yhteistä iltaa. Ja sitten on vielä se että kuka maksaa ja mitä, meillä rahat tiukilla kun oon hoitovapaalla. Ja sitten vielä se että mun sisko ja vanhemmat eivät ole olleet n 6 vuoteen puheväleissä, eli sieltä suunnalta mun on turha edes odottaa apuja...
Niin ja pääkaupunkiseudulla asustellaan, että jos joku siltä suunnalta tietäisi hyviä paikkoja yms... ja elokuussa olisi tämä suuri päivä.
No tää oli nyt tälläinen ajatus...pitänee jatkaa miettimistä jos vaikka keksisi hyvän idean! =D
Kommentit (4)
mun vanhemmille niiden 30-vuotishääpäivänä molemmille omaan makuun sopivaa hemmottelua ja sitten yhteinen ruokailu kera meidän lastenkin. Tykkäsivät kovasti.
Joku kysyi, miksi lapset järjestäisivät jotain vanhemmilleen, niin meiltä se oli ainakin eräänläinen kunnianosoitus siitä, että vanhempamme olivat pysyneet niin kauan yhdessä. Ihailin heitä.
No, sekin liitto tosin päättyi sitten eroon...
Eli siis en ole ajatellut juuri sinä oikeana hääpäivänä mitään järjestää vaan ehkä seuraavana tai sitä seuraavana viikonloppuna. Ja siis tuo jotkut juhlat oli vain yksi ajatus. Tiedän kuitenkin sen verran että haluaisivat juhlia sitä läheisten kanssa.
Ja jollain tavalla tahtoisin heitä muistaa, 40v naimisissa kuitenkin mielestäni jo hieno saavutus!
itsetehtyä ruokaa seisovasta pöydästä. Tarjolla oli siis kunnon ruokaa, juomaa ja hyvää seuraa =) Oli arvokasta aikaa perheenkesken, mutta ei kuitenkaan rahallisesti maksanut kauheasti...
lapsien pitäisi järjestää jotain vanhemmilleen heidän hääpäivänä? Voisiko olla mahdollista, että he haluaisivat sen viettää ihan keskenään juuri siten kun ihan itse haluavat. Sehän on heidän suuri päivänsä. Tietenkin on eri asia, jos vanhemmat päättävät pitää esim. juhlat ja kutsua vieraita. Mutta jos näin ei ole niin kuulostaa kummalta, että lapset alkavat järjestää jotain yhteisohjelmaa.
Tuskin moni palstailijoista ilahtuisi jos omat vanhemmat järkkäisivät jotain ylläriohjelmaa silloin kuin itse viettää miehensä kanssa vaikka 10v hääpäivää? Ja että vanhemmat tulisivat mukaan hääpäivänviettoon?