Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset kuntosalilla

Vierailija
10.08.2025 |

Kuntosalilla olen kattellut, että naiset pukeutuvat kireisiin housuihin jotka menevät persevakoon ja pilluvakoon sekä paljastavia toppeja. 

Pidättekö naiset niitä sen takia, että ne päällä on niin miellyttävää treenata vai sen takia, että haluatte näyttää seksikkäältä. Eli haluatteko miesten katsovan teitä tuon pukeutumisen vuoksi vai ärsyttääkö se miesten liikaa viipyvä katse?.

- Mieskuntosalilta

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

että säälittää nuo naiset jotka ylimeikattuna ja provopukeutuneivna esiintyy saleilla. Ei kiinnosta kun näkee, että itsetunto om miinuksen puolella!

Vierailija
22/34 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puen ne siksi, että haluan komeiden miesten katseita, mutta jos sellaiset miehet katsoo minua jotka ei miellytä minun silmää, pyydän henkilökuntaa poistamaan heidät.

N20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siinä voi olla sellainenkin ajatus, että haluaa esitellä kovan työn tuloksia. Ei ne salipakarat ihan tosta vaan tuu. Että siinä mielessä saa ihailla ja katsoa, ei niinkään pervoillen.

T: Tavis-pullervo 38

Vierailija
24/34 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. En ole nähnyt tuollaisia vaatetuksia, liekö isompien kaupunkien juttuja 🤔 

Vierailija
25/34 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Everything in human life is really about sex, except sex. Sex is about power.'' - Oscar Wilde

Vierailija
26/34 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan itse pelkät boxerit, ja muna pullottaa oikeen kunnolla. Tästä seurauksena huomaan, että naiset hakeutuu lähelle tekemään sarjoja, ja tästä seuraa yleensä jotain. Usein pettämässä miestänsä.

Vierailija
27/34 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vanhempana miehenä on kyllä varsin mukavaa, kun nuoret naiset pukeutuu salille niin paljastavasti. Tykkään katsella pillunviivoja ja piukkoja pullottavia pyllyjä. Ajattelen, miten mahtavaa olisi upottaa meisseli nuoren naisen korkkaamattomaan peräpäähän. Toki myös tissejä on kiva katsella. Ei haittaa, jos joku näkee tuijotukseni, päin vastoin. Huomiota siinä haetaankin.

Vierailija
28/34 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jos nainen pukeutuu tuolla tavalla, hän haluaa huomiota. Jos pukeutuisi noin oman itsensä vuoksi, tekisi hän sitä silloin yksin kotona ollessaan. Silloinkin, kun ei kuvata mitään nettiin :D Sen verran monta ystävää ja kaveria naispuolisia, että kyllä he näistä ovat kertoilleet. Kysyvät aina, että miksi en itse pukeudu tyrkysti, saa miehet tarjoamaan ilmaista juomaa baarissa ja mitä kaikkea. Itse olen enemmän sellainen, että laitan päälle sitä, mikä on mukavaa. 

N30, salilla verkkarit ja t-paita :D

Vierailija
29/34 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin vanhempana miehenä on kyllä varsin mukavaa, kun nuoret naiset pukeutuu salille niin paljastavasti. Tykkään katsella pillunviivoja ja piukkoja pullottavia pyllyjä. Ajattelen, miten mahtavaa olisi upottaa meisseli nuoren naisen korkkaamattomaan peräpäähän. Toki myös tissejä on kiva katsella. Ei haittaa, jos joku näkee tuijotukseni, päin vastoin. Huomiota siinä haetaankin.

Kannattaa myöskin harrastaa ihon ruskettamista uimarannoilla, siellä on ihaitavana paljon kaunottaria paljaspakarabikineissään ja toisinaan on vain alaosa päällä. Rannoilla myös tapahtuu parinvalintaa.

Vierailija
30/34 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän kävis jos mies menisi salille niin tiukoissa housuissa, että kalun rajat näkyisi?!

Rajat? Voi elämä. Miten olisi vaikkapa sellainen suomen kielen sana kuin ääriviivat?

Vierailija
31/34 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella, että tiukemmat salivaatteet ovat käytännöllisemmät. Jos on hirveän lepattavat college-housut ja iso t-paita niin tuppaavat olemaan tiellä. Tyköistuvammat eivät nouse, laske, myttäänny, kiristä yms liikkeiden aikana vaan pysyvät suurimmaksi osin paikallaan. 

Lisäksi mitkä tahansa housut ovat persvakohousut jos vaan persvakoa löytyy. Mulla menee kollaritkin persevakoon ja se ei ole mun valinta. En mene salille kenenkään katsottavaksi tai itsekään katsomaan ketään, menen tekemään oman setin ja välttelen katsekontaktia muiden kanssa.

Vierailija
32/34 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on sitä huomion hakemista. Koska muut taidot eivät siihen riitä, niin sit otetaan stringiväli käyttöön.

Mutta sit kun annat niille sitä huomiota. HEI TEHTÄISKÖ NAUTINTO SEKS?

Niin sit ollaan uhreja ja seksuaalisen hyväksikäytön raiskattuja!!!

HALUAN KYSYÄ VAAN! ETTÄ MITÖ HEL

Haluatteko te sitä huomiota seksiin vai ei? Jos ei, niin sit karvaväli piiloon

Vierailija
33/34 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vaatteet on päällä siksi, että voi ottaa hienoja selfieitä ja niitä julkaista somessa. Someprofiilissa saa sitten paljon tykkäyksiä ja voi poimia sieltä mieluisia komeita miehiä, alfoja.

Vierailija
34/34 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret salibeibet peppuleggareissa ja tissitopeissa ovat parasta mitä pitkään aikaan on tapahtunut. Ihanaa katsella isoja treenattuja pyllyjä ja pullottavia kamelinvarpaita 🥵 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi