Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Tammivauvasta haaveilevat**

03.04.2007 |

Minä päätin aloittaa. =)

Tämän nimimerkin takana oleskelee pian 27v täyttävä naisihminen. Naimisissa ollaan ja ensimmäistä yritetään.

PCO ja sitä myötä lähes mitätön hormonitoiminta vaivana mutta onneksi on vielä monet konstit käyttämättä.

Tervetuloa mukaan kaikki Tammikuun 2008 vauvaa haaveilevat!

t. Raitis

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ilmoittaudun mukaan kuumeilemaan tammivauvaa 2008! Meillä on jo yksi tyttö, syntynyt tammikuussa 2006 ja toinen olisi enemmän kuin toivottu. Ollaan myös menty " tulee jos on tullakseen" -taktiikalla, mutta vielä ei ole tullut tulosta. Mun kierrot ovat mitä sattuu, pisimmillään varmaan 45 päivää tms. Ovista olen tikutellut silloin tällöin, viime kuussa sainkin kunnon ovisplussan mutta tässä kuussa tuli vaan haaleaa viivaa tikkuun. Liekö ovista sitten ollenkaan tapahtunut... Nyt on menossa kp 33/?.

Plussaonnea meille kaikille :)

Vierailija
22/85 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä käynyt paljon väkeä päivässä. Yritän opetella malttavaisuutta ja valmistautua henkisesti jo siihen, että harvoin ensimmäisillä kierroilla vielä onnistuu. Siitä huolimatta aloitin oviksen tikuttelun kp 6/25-29 ja heti napsahti kaksi yhtä vahvaa viivaa tikkuun. lisäksi sylkitestikin näytti vähän jotain oviksen tapaista, mutta siihen en oikein vielä tällä kokemuksella luota. Tänään tikussa ollut viiva olikin sitten jo hailakampi.

Voiko tikkuihin luottaa noin aikaisilla kiertopäivillä ja voiko ovis mitenkään olla noin aikaisin. Lisäksi minua vaivaa testitikussa oleva kontrolliviiva, joka on ollut melko hailakka koko ajan verrattuna esim. raskaustestiin, jonka joskus tein. Merkkinä on siis ollut fertest.

Toistaiseksi tämä oviksen bongailun opettelu on ollut kiinnostavaa ja jännittävää. Miehen kanssa meillä on sopimus, etten kerro ovispäivistä hänelle. Aikaisemmin tuo on ollut hyvinkin kiinnostunut kierron vaiheesta ja vaikutuksista, mutta nyt pillereiden lopettamisen jälkeen ei halua tietää... Mitenkäs te muut? Löytyykö oviksen metsästykseen kiinnostusta myös siipoilta?

Jokojo kp7/25-29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuisille myös hyvää pääsiäistä!

Mä lähden nyt pääsiäisen viettoon, joten hyviä pyhiä kaikille. Ja intoa makuuhuoneeseen (tai missä huoneessa nyt touhuattekaan.. :)! Kyllä me tänne muutama tammivauva saadaan, mulla on hyvä fiilis tästä!

ON: Eipä juur mitään. Tätiä oottelen ei ens vaan seuraavaksi viikoksi. En usko tärppiin tässä kierrossa, siksi jo joulukuisista olen tänne tullutkin.

Toivottavasti on aurinkoset kelit pääsiäisen aikaan, niin voisi vähän näyttää naamaa ulkona. Arkipäivät kun menee töissä, niin oikein ärsyttää miten ei pääse auringosta nauttimaan.

- Paaru kp 17/28 yk2, joka siis vaihtuu puolentoista viikon kuluttua yk3:ksi. Ei, ei pessimismiä vaan realismia, koska kyllähän niihin vauvoihin tarvitaan jotain siltä mieheltäkin.. ;)

Vierailija
24/85 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ilmoittaudun mukaan, vaikka epäilen, että tämä kierto meni harakoille=(. Kertokaas kokeneemmat, onko tässä kierrossa enää toivoa. Nyt on kp 12/29, ja viime yönä tunsin ihan selvästi oviksen, siis heräsin siihen kipuun kaksi kertaa, klo 1 ja 6, nyt ei kuitenkaan mitään enää tunnu=/. Eli menikö se ovis jo? Kp 8 on viimeksi pupuiltu, joten sieltä tuskin on simppoja jäljellä.

Mies oli viime yön töissä ja nukkuu vielä, mutta pakko kai mennä herättelemään=).

Niin, ja ittestäni jotain. Olen 26 v., asun ulkomailla, ja meillä esikoisen yritystä KAUAN!

Tärppionnea jokaiselle!!!

Luna 12/29

Vierailija
25/85 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täs ihmettelin jälleen kerran, et miten se onkin aina mahdollista, että kun sitä tätiä odottelee se ei ikinä tule. Sitten kun sitä ei toivo niin aina se tulee ja tasan tarkkaan just niin kuin aina. Onko muilla samoja kokemuksia. Itse nyt odottelen tätiä kyläileen, että päästäis sitä ekaa yrityskiertoo aloitteleen. tänään olis pitänyt tulla, mutta ei. Vatsa on kyllä niin kipeä, että jos ei huomenna tule niin ihme on. Onko muilla samoja kokemuksia. Munarikasta pääsiäistä kaikille ;)

Vierailija
26/85 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täs ihmettelin jälleen kerran, et miten se onkin aina mahdollista, että kun sitä tätiä odottelee se ei ikinä tule. Sitten kun sitä ei toivo niin aina se tulee ja tasan tarkkaan just niin kuin aina. Onko muilla samoja kokemuksia? Itse nyt odottelen tätiä kyläileen, että päästäis sitä ekaa yrityskiertoo aloitteleen. tänään olis pitänyt tulla, mutta ei. Vatsa on kyllä niin kipeä, että jos ei huomenna tule niin ihme on. Onko muilla samoja kokemuksia. Munarikasta pääsiäistä kaikille ;)

Vierailija
27/85 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täs ihmettelin jälleen kerran, et miten se onkin aina mahdollista, että kun sitä tätiä odottelee se ei ikinä tule. Sitten kun sitä ei toivo niin aina se tulee ja tasan tarkkaan just niin kuin aina. Onko muilla samoja kokemuksia. Itse nyt odottelen tätiä kyläileen, että päästäis sitä ekaa yrityskiertoo aloitteleen. tänään olis pitänyt tulla, mutta ei. Vatsa on kyllä niin kipeä, että jos ei huomenna tule niin ihme on. Onko muilla samoja kokemuksia. Munarikasta pääsiäistä kaikille ;)

Vierailija
28/85 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli pieni moka ja viesti on tuossa 3 kertaa!!! :(

Vierailija
29/85 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulisin teidän joukkoon nyt vaikka sainkin suht vahvan haamun, täti hyökkäsi hetki sitten meille ja nyt masentaa, ketuttaa ja vaikka mitä muuta. Pidän varmasti pienen palstahiljaisuuden, mutta tähän porukkaan siirryn kuitenkin :)

Lastwish kp 1/32 yk4

Vierailija
30/85 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä poika mummilassa yökylässä joten vapaailta tiedossa :) mies lähti baariin muutamalle ystäviensä kanssa ja minä puuhailen omia juttujani kotona. ravintolassa käytiin mutta minä en jaksa baareissa istua..

ovisliuskat käytössä, vielä ei merkkiäkään oviksesta..tosin aika alkukierrossa vasta ollaankin..

hauskaa ja makeaa pääsiäistä kaikille :D

marie kp 11/29 yk3

p.s 3s kierto todensanoo ;) eikös? :D

Vierailija
31/85 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan herkuteltu, ja heti viimestään tiistaina mulla alkaa suklaalakko! Ihan on painoakin tullut lisää, kun on suklaata tullut ahdettua :(

Menkat alkaa pian...Pääsee taas yrittämään :)

OVISTIKUISTA kyselisin...Elikkäs onko niissä mitään eroja? Mistä kannattaa tilata? Kokemuksia eri merkeistä? Ku niitähän on netti pullollaan, ni en tiiä mistä tilaisin. Osaisiko joku neuvoa?

Mua väsyttää, esikkokin nukkuu ja mies pihatöissä, joten taidan hipsiä sänkyyn :)

Nelliina kp 24/24-27 (välikuukausi siis menossa, ei ollut yritystä)

Vierailija
32/85 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juups eli tuli tiputus tuolta joulukuulta, taas kerran. =(

Täällähän onkin jo paljon porukkaa, mut en huomannut, että kukaan ois vielä listaa tehnyt vai oliko?

Mieluusti voisin sellaista aikani kuluksi naputella, jos ei kukaan muu ole hommaan ryhtynyt?

Ja sitten porukan nimi?

Tammihaaveet/-toiveet/-unelmat/-tähtöset/-taapertajat jne jne..

Jaahas, nyt joku katastrof kutsuu eli palaan myöhemmin lukemaan pinon rauhassa.

piipaa kp1/27 yk 21

Vierailija
33/85 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsinkin sit jo tänään virallisesti tälle listalle, kun menkat alkoi. Olis pitänyt alkaa aikasintaan vasta huomenna, mutta...kiva vaan, niin pääsee pian yrittämään.

Nyt pelottaa semmoinen juttu, et mulla kierto niin lyhyt, et onko vaikeaa tulla raskaaksi? Nyt siis viimisin kierto 23 päivää vaan.

Piipaa, ei ole kukaan tainnut listaa laittaa, joten mielellään annan sen tehtävän sinulle :)

Niin, ja osaisiko kukaan neuvoa minua noissa ovistesteissä, kun pitäis niitä pian tilata.

Nelliina kp 1/(23)24-27

Vierailija
34/85 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vaan se nimi listalle vielä puuttuu!? =)

Nelliina! Mun gyne käski ostaa apteekin testejä eikä netistä. Mutta ihan samalla tavalla nuo on minusta toimineet, ovat sitten apteekin, kotitestien tai prismasta ostettuja. Halvimmalla pääsee, kun tilaa tuolta kotitesteiltä jota itse enimmäkseen käytän. Sori, kun en saa nyt linkkiä tähän, mut googlettamalla pitäs löytyä nimellä kotitestit.

Nikki unohtui, (sorry) mutta joku kysyi voiko tulla aikaisin ovisplussa. Kyllähän se on hyvin mahdollista. Joidenkin oon kuullu raskautuneen melkein heti menkkojen jälkeen joten sillon on ollu pakkokin ovuloida aikas aikasessa vaiheessa!

Ja joku kysyi noista päivistä, sorry taas, kun en muista nikkiä.. Simpathan saattaa elellä suotuisissa olosuhteissa jopa viikon, joten ei kannata kaikkea toivoa menettää!

Jotain muutakin oli vielä mielessä, mut nyt unohtui. Himputti kun kone tilttas ja piti ottaa tää ikivanha romu käyttöön eikä tahdo oikein pelittää. :( Pitää tiistaina viedä masiina huoltoon.

piipaa

Vierailija
35/85 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammihaaveet tai Tammitoiveet olis minun mielestä hyvä nimi.

Mä tilasin jo niitä testejä, tuolta kotitestit.comista :) Jännittää...Pitää vaan oottaa et ne tulee ja menkat loppuu.

Jep, ei mulla taas muuta.

Nelliina kp 1/(23)24-27 yk4

Vierailija
36/85 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ketjun aloitinkin niin olisi tosi kiva jos joku muu tekisi listan kun minä en ole ennen sellaista tehnyt enkä itseasiassa oikein tiedä edes millainen sen pitäisi olla. Olenko muuten ainut tässä ketjussa joka on näin " uusi" vauvakuumepuolella?

Itse olen tilannut testejä huutonetin kautta mutta taidanpas käydä tuolla kotitestisivulla. On ainakin halvempia kuin apteekissa. Minä tosin viimeksi tiesin jo ennen tikutustakin, että nyt se on oikea ovis ja irtoaa vasemmalta. Nyt taas tässäkin kierossa kaihertaa vasemmalta ja tuntui tänään lenkilläkin vähän ikävältä.

Olipas muuten vähällä ettei meiltä mennyt tämä kierto sivu suun.. Liukastuin tänään aamulenkillä sen verran ikävästi, että nilkka turposi ja on edelleen kipeä, ei kuitenkaan onneksi murtunut. Olisi meinaan kurjaa tikuttaa hyvä ovis jossain ortopedisen osaston vessassa murtuneen nilkan kanssa ja surkutella menetettyä pupuilumahdollisuutta.. ;o)

t. Raitis (joka muuten on oikeastikin raitis)

Vierailija
37/85 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

tulisin mukaan porukkaan jos vaan vielä sekaan mahtuu. Pinoillu oon tuolla enskoissa enemmän, mutta jospa tämä tännekkin liittyminen toisi mukanaan plussan niin se olisi mahtavaa.

Omista taustoista sen verran, että vuoden verran yritystä on ollut takana km 11/06 ja kaks viimistä kiertoa taukoilua, koska toiveissa olisi tammivauva. Ensimmäistä tässä kovasti toivotaan. Ikää on kertynyt mulla 26 v ja miehellä pari vuotta enemmän.

Kierron alkua täällä elellään ja toivotaan tältä kierrolta tietenkin parasta. Ovistestit ajattelin ottaa käyttöön, niitä on jäänyt syksyltä tuonne kaapin perukoille jemmaan.

Piipaa: olis mukavaa jos viitsit tehdä jonkinlaista listaa porukasta.

Hyvää viikon alkua kaikille

-Sara-Maria kp 2-

Vierailija
38/85 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että pitäiskö avata uusi keskustelu? Niin et jokaiselle viikolle olisi oma pino? Tai jos kirjoituksia on paljon, niin vaikka 2 pinoa viikolle, niin olisi helpompi lukea?

Kiitos PIIPAA, että teit tosi hienon esittelypinkan meille!!! :)

Tänään menemme päikkäreitten jälkeen mun porukoille syömään, ja huomenna alkaakin jo arki!

Nelliina kp2/(23)24-27 yk4

Vierailija
39/85 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäinen tuli ja meni, eikä se täällä ainakaan ollut mitenkään kovin " munarikas" :( Torstaina pupuiltiin sekä eilen ja nyt tänään mies sitten lähtikin reissuun joten kaikista parhaimmat päivät jää hyödyntämättä :/ Aamusta on alavatsa vasemmalta ollut sen verran kipee, että ovis tapahtuu joko tänään tai huomenna... onneksi ne simot kai muutaman päivän kuitenkin säilyvät hengissä...??

Luin muuten Madam Mammalle v.2005 laittamani kyselyn meidän lapsiluvusta ja vastaus oli, jotta saisimme tytön helmikuussa 2008 =) Nyt kun laskee näitä menkkoja, niin periaatteessa meillä siis on kaksi mahista tammikuulle, kun kierto on n.26pv eli la voisi olla joko 1.1 tai 28.1...

Semmoisia tänne, miten muilla tammitoiveilijoilla?

-mie kp 12/26, yk 7

Vierailija
40/85 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lueskelin aikani kuluks joulukuisia, ja huomasin sinut PIIPAA siellä. Saankohan kysyä yhden kysymyksen sinulta? Ku huomasin, et kirjotit siellä, et yrityskierrot on vähissä. Miksi?

Ou nou, likalla on kakat housussa, pitänee mennä ottaa pois, ku mieskin älys lähteä just pihalle.

Nelliina