Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terhi Kokkonen erosi jälleen. Toivon että palaisivat Joelin kanssa yhteen :)

Vierailija
09.08.2025 |

Jospa heidät on sittenkin tarkoitettu yhteen? Nuoruuden rakastavsiset. Ai mut Joelilla on vaimo...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde?

Vierailija
2/7 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, mäkin näkisin mielelläni Terhi ja Joelin taas yhdessä. Mutta Joel on naimisissa ja heillä on lapsia, joten sitä pitää kunnioittaa. Olin tosi harmissani silloin kun Terhi ja Joel aikanaan erosivat, ne oli niin söpö pari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ihmiset toivovat heille vieraita ihmisiä "yhteen". Mitä väliä sillä on kenen kanssa vieraat ihmiset ovat tai eivät ole.

Itselleni toki Terhi Kokkosen voisin haluta, mutta jostain ihmeen syystä luulen, että hän ei haluaisi minua.

Vierailija
4/7 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi ihmiset toivovat heille vieraita ihmisiä "yhteen". Mitä väliä sillä on kenen kanssa vieraat ihmiset ovat tai eivät ole.

Itselleni toki Terhi Kokkosen voisin haluta, mutta jostain ihmeen syystä luulen, että hän ei haluaisi minua.

Minä en haluaisi. Parasta ennen päiväys meni Terhiltä aikoja sitten!

Vierailija
5/7 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kunnon keikka. Rahaa tulee. Nämä eläkeikää lähestyvät saavat pakkomielteen: vielä kerran akat ja ukot. Ehkä siellä lämmitelläänkin vanhoja suhteita. Annikin vaan mukaan ja ilman muuta ilmaislipulla onhan ainakin ollut kansanedustaja.

Vierailija
6/7 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toi eukko kovin tasapainoiselta vaikuta

Vierailija
7/7 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en haluaisi. Parasta ennen päiväys meni Terhiltä aikoja sitten!

Ei todellakaan ole mennyt. Nythän se on milffimpi kuin koskaan. Ottakaa muutkin naiset mallia Terhistä. Sellainen punaiseksi värjätty siilitukka ei tee kenestäkään seksipommia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme