Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ominaisuuksia ET halua kumppanilta? (Kysymys miehille ja naisille)

Vierailija
09.08.2025 |

Taas on yksi ketju hävinnyt kuin kaasu sinne kuuluisalle aavikolle ja vastaus jäi piippuun. Katsotaan, jos tämä ketju pysyy asiallisempana ja jää pystyyn.

On helpompi tosiaan listata mitä ei ainakaan kumppanilta halua.  

Olen mies ja näitä ominaisuuksia en siedä naisessa suhdemielessä:

- liika synkistely ja hymyn puute

- minkä tahansa aatesuunnan fanaattisuus (erimielisen kanssa keskustelen kyllä)

- reilu ylipaino (ns. muodokas nainen ei haittaa)

- liian rumat kasvot (En vain pysty ihastumaan, jos kasvoissa ei ole edes jotain nättiä.)

- liian paljon minua tyhmempi (Vähän tyhmempi ja minua älykkäämpi saa olla.)

- huonot hampaat

- pienikin toistuva puute hygieniassa 

- miehekäs ulkonäkö (Rempseä luonne ei sen sijaan haittaa, vaikka naisellisista pidänkin.)

- hoitamaton mt-ongelma tai päihderiippuvuus

- jakorasian maine

- aseksuaalisuus tai se, että ei ylipäätään pidä seksiä kovin tärkeänä parisuhteessa

En listannut pukeutumisjuttuja, koska ne riippuu tyypistä, Se mikä näyttää hyvältä yhden päällä, ei sovi toiselle jne.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä aina kysellään, mitä ET haluaa? Sehän on fiktiivinen hahmo 50 vuoden takaa.

Vierailija
22/36 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa että joku ei halua juoppoa. Haisevaa. Epärehellistä. Agressiivista ja Ilkeää kumppania.

Monilla kuitenkin on sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaus. Olette kaikki Ikisinkkuja ?

Vierailija
24/36 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekö on sitten oikeaa rakkautta kun ap löytää hyvillä hampailla hymyilevän naisen joka ei ole jakorasia mutta jolle seksi on tärkeää

Vierailija
25/36 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekö on sitten oikeaa rakkautta kun ap löytää hyvillä hampailla hymyilevän naisen joka ei ole jakorasia mutta jolle seksi on tärkeää

+ Mitä muita kriteerejä oli

Vierailija
26/36 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tupakointi

- alkoholisti tai liiallinen alkoholin käyttö

- jatkuvasti menossa jonnekin, eli parisuhteelle ei jää aikaa ollenkaan

- jatkoa samaan kuin edellinenkin, että kaikki muu menee parisuhteen edelle

- myöhästely, tai piittaamattomuus toisen ihmisen aikatauluista. Sovituista ajoista aina myöhässä, eikä ilmoita asiasta.

- edelliseen jatkona yleinen kommunikaation puute, että ikinä ei tiedä mitä tekee ja missä ja milloin on tulossa ja onko tulossa. Suunnitelmattomuus.

- huono hygienia

- liika sometus

Ja ne pinnalliset:

- silmälasit. Varmaan joku biologinen juttu, että ei viehätä yhtään, mutta jos pitkäaikaiselta kumppanilta näkö heikkenee, ei ole ongelma. Lähtökohtaisesti vaan en vain kiinnostu silmälasipäisistä ihmisistä ollenkaan

- minua lyhyempi mies (olen pitkä nainen, joka tykkää korkokengistä)

- huono pukeutumistyyli, tai yleinen tyylitajun puute. Kunnioituksen puute tilannetta/tilaa kohtaan, eli mennään vaikka crocseissa parempaan ravintolaan, tai kaupungille reikäisissä vaatteissa. Ei. Ei tarvitse olla kovin muodikas mies, kun se on jo liikaa vaadittu, mutta jonkinlainen tietoisuus siitä miten on sopivaa pukeutua ja minne.

Vierailija
27/36 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-menestyksen halu menestyksen vuoksi. Saa (ehkä pitääkin) olla kiinnostunut ja intohimoinen asioista, mutta ei siksi että se liittyy omaan napaan ja rahaan ja pyrkyryyteen

-leveilyn halu/tarve

-kateellisuus

-huonot hampaat/huono hygienia

-homo/muukalaisfobia

-manspleinaaja, eli jaarittelee ummet lammet pätien sen sijaan että olisi kiinnostunut oppimaan muilta ja keskustelemaan

-mustavalkoisuus

-huono itsetunto

-sovinismi

-ylipaino

-huumorintajuttomuus

Vierailija
28/36 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- tupakointi

- alkoholisti tai liiallinen alkoholin käyttö

- jatkuvasti menossa jonnekin, eli parisuhteelle ei jää aikaa ollenkaan

- jatkoa samaan kuin edellinenkin, että kaikki muu menee parisuhteen edelle

- myöhästely, tai piittaamattomuus toisen ihmisen aikatauluista. Sovituista ajoista aina myöhässä, eikä ilmoita asiasta.

- edelliseen jatkona yleinen kommunikaation puute, että ikinä ei tiedä mitä tekee ja missä ja milloin on tulossa ja onko tulossa. Suunnitelmattomuus.

- huono hygienia

- liika sometus

Ja ne pinnalliset:

- silmälasit. Varmaan joku biologinen juttu, että ei viehätä yhtään, mutta jos pitkäaikaiselta kumppanilta näkö heikkenee, ei ole ongelma. Lähtökohtaisesti vaan en vain kiinnostu silmälasipäisistä ihmisistä ollenkaan

- minua lyhyempi mies (olen pitkä nainen, joka tykkää korkokengistä)

- huono pukeutumist

Onnea etsintään. Sitä tarvitaan.

Vierailija
29/36 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistolaisuus ja feminismi. Nuo pilaa naisen ja tekee naisesta epäkelvon parisuhteeseen.

Vierailija
30/36 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatiakyvyttömyys, valehtelu, epä-älyllisyys ja huumorintajuttomuus.

Olen nainen.

Vierailija
31/36 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En huomannut, että aloitusviestissä tuollaista luki, mutta kaikesta sitä voi näemmä halutessaan olkiukkoa vääntää.

Suuri osa jo lueteltu ketjussa, mutta yksi periaatteessa pinnallinen, mutta silti punainen lippu tulee lisää mieleen:

Lävistykset intiimialueella tai kasvoissa on todella turn off.  Oikeastaan vain korvikset ovat ok, joku napakoru on siinä ja siinä.

Vierailija
32/36 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empatiakyvyttömyys, valehtelu, epä-älyllisyys ja huumorintajuttomuus.

Olen nainen.

Hyvä luonnelistaus ja nuo voi allekirjoittaa varmaan suurin osa ihmisistä sukupuoleen katsomatta. 

Tuohon huumorintajuun pitää kyllä lisätä, että käytännössä kaikkihan pitää itseään huumorintajuisena, mutta oleellista on löytää sellainen kumppani, jolla on edes melko samanlainen huumorintaju kuin itse omaa. Se, että joku sanoo olevansa "huumorintajuinen" tai "etsivänsä huumorintajuista" ihmistä ei oikeastaan tarkoita vielä mitään.

ap

Vierailija
33/36 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys ja impulsiivisuus. Noihin tiivistyvät kaikki ei-toivotut ominaisuudet.

Vierailija
34/36 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon viime aikoina alkanut mielessäni kutsua "lätkäkundiksi" sellaista miestä jolla tuntuu koko ajan pieni kireys vaanimassa taustalla. Ovat yleensä tosiaan sen näköisiä että ovat pelanneet nuorempana lätkää. Jutut on hyvin jokapäiväisiä ja mielenkiinnottomia. Sen kireyden kyllä huomaa lähinnä jos vaikka junassa bongaa tällaisen istumassa tyttöystävänsä kanssa ja salakuuntelee heidän jutteluaan. Juttelevat vaikka jotain että mitä haluavat illalla tehdä. Mies ei saa ilmaistua mitään selvää mielipidettä ja jos jotain sanoo ja tyttis kysyy tarkentavan kysymyksen, niin silloin vastaus viimeistään on että "en tiiä". Ja on helposti aistittavissa, että jos joutuu tilanteeseen, että verbaalinen kapasiteetti loppuu kokonaan, vajoaa kireyteen, tiuskimiseen ja pahimmillaan jopa väkivaltaan. Mutta en tiedosta koskaan olleeni treffeillä tällaisen kanssa. Tunnistan näitä kunnolla vain kun näen heidät jo vuorovaikuttamassa tyttöystävänsä kanssa. No, viimeksi treffailinkin joskus 10 vuotta sitten, ehkä nyt tunnistaisin paremmin.

Vierailija
35/36 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agressiivinen puhetyyli eli "temperamenttinen luonne".

Epävakaus ja epäjohdonmukaisuus jossa mielipide asioihin vaihtuu saman kuukauden sisällä.

Vierailija
36/36 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ö-mappiin menee suoraan jos mies vaikuttaa emotionaalisesti epävakaalta tai kuumakallelta. En siis tykkää jännämiehistä. En tykkää jos suuttuessa huutaa tai heittää tavaroita. En tykkää jos ylipäätään suuttuu helpolla. 

En ymmärrä miksi kukaan laittaisi tuollaista miestä muualle kuin ö-mappiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän