Irtokarkkien myynti on kasvanut räjähdysmäisesti erityisesti niitä ostavat nuoret naiset
Itsekin ostaisin enemmän. Tulee vaan kalliimmaksi, kun tulee aina ostettua kilon pussi, vaikka halvempi kilohinta niissä olisikin kuin valmiiksi pakatuissa pusseissa. Ja irtokarkit on nykyään niin harvoin tarjouksessa.
Aina menee kymppi irtokarkkeihin.
Kommentit (220)
Naiset on nykyään tosi lihavia ja lihavat naiset noita karkkeja,suklaata,sidukkaa,kaljaa ja sipsejä ostaa. Harvoin kaupassa näkee lihavan naisen ostoskorissa hedelmiä ja vihanneksia tai oikeaa ruokaa. Valmisruokaa kans lihavat naiset ostaa paljon.
Olen alkanut kiinnittämään huomiota kauppareissuilla naisten ostoksiin.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto. Varsinkin jotkut nallekarkit, jotka käytännössä ovat liiivatetta (teurasjättettä) ja sokeria.
Yhtä usein agar agaria.
Vierailija kirjoitti:
Valmiit karkkipussit on liian sekalaisia, noin puolet sisällöstä mistä en tykkää. Siksi irtokarkit, varsinkin naamaemojit ent. väyrysennaamat ovat herkuinta. Ja mihin ihmeeseen ovat kadonneet salmiakkiaakkoset? Muita sekalaisaakkosia ties kuinka paljon markkinoilla.
Viimeksi eilen ostin salmiakkiaakkosia Tokmannilta. Ihan valmiiksi pakatussa pussissa.
Voin sanoa, että olen yllättynyt. En siitä, että porukkaa näkyi paikallisessa Lidlissä ostamassa irttareita, sillä ne olivat juuri tarjouksessa, mutta yleisellä tasolla. Kuka niitä sitten oikein ostaa niin paljon? Kun haen xylitol- purkkani, niin näen lähinnä aikuisia ja pieniä lapsia valikoimassa lauantaikarkit. Ne mainitut nuoret naiset ovat selvästi liikkeellä eri aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen jotain karkkeja ostettiin lapsille (harvoin),on jotenkin infantiilia, että aikuiset mättävät karkkia naamaansa ja vielä ilmeisen paljon. Ehkä kannattaisi opetella siitä riippuvuudesta pois.
Mitä turhia. Ei elämässä tarvitse jatkuvasti pingottaa. Voi myös nautiskella.
Kaikille karkki ei ole mikään nautinto. Omituinen oletus.
Sinä omituisena oletat, että kaikki on depressiivisiä tunnevammaisia, koska itse olet.
Se, ettei syö irtokarkkeja, ei tarkoita ettei osaisi nauttia. Melko karua elämää, jos karkki on nautinto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin yleensä tarvitaan karkkeja? Ihan sairasta sairastuttaa itseään sokerilla.
Typerä väite. Sokeri on ihmissolujen ainut polttoaine.
Näin on. Siksi ennen 1970-lukua ihmiset kuolivat sukupuuttoon, kun eivät saaneet irtokarkkeja polttoaineeksi.
Oletko kuullut, että makeiset tunnettiin jo muinaisessa Egyptissä?
Sokeriin söilöttyjä hilloja mussuteltiin 1970-luvulla hullun lailla, kun ei ollut pakastimia eikä edes jääkaappia. Ja mummis juotti sulle imelää mehumaijamehua myöhemminkin.
Lässykkä ei tunne kotimaansa historiaa, ei pysty katsomaan itseään peilistä ilman häpeää ja jauhaa aivotonta paskaa sokerista. Jäikö mitään mieleen peruskoulusta, edes yhteyttäminen, kun ei kerran ihmissolujen energiatalous
Kuningas Kustaa Vaasa mässäili makealla ja lopputulos on karmiva -> tältä näyttää sokerin syövyttämä pääkallo. Tosin syynä oli sekin, ettei hampaita osattu putsata sokerin syönnin jälkeen kunnolla vielä siihen aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on nykyään tosi lihavia ja lihavat naiset noita karkkeja,suklaata,sidukkaa,kaljaa ja sipsejä ostaa. Harvoin kaupassa näkee lihavan naisen ostoskorissa hedelmiä ja vihanneksia tai oikeaa ruokaa. Valmisruokaa kans lihavat naiset ostaa paljon.
Oletko miettinyt, mikä sairaus mahtaa aiheuttaa tuota pakkomiellettäsi nimienomaan NAISTEN ostoksiin. Voin nimittäin kertoa, että kaljaa, sipsii, karkkii ja einestä ostaa myös miehet.
Vierailija kirjoitti:
Niin, pitäähän sun naisia kyylätä kiimoissasi kun et niitä saa. Kaljan ja ranujen hakureissullas.
Huolehdi omista syömisistäsi, laardilasse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole koskaan ymmärtänyt tuota karkkien syöntiä. Ei maistu kovin kummoisilta ja itelle tullu aina huono olo, kun niitä syöny. Ite herkuttelen mieluummin laadukkaalla ruualla. Paistan jonkun hyvän pihvin ja teen tuoreita perunoita kylkeen. Jälkkäriksi vaikka muurinpohjapannusta lettuja hyvistä raaka-aineista.
Samoin. Tiedän useita aikuisia naisia, joille karkki on parasta mitä löytyy. Kaikkia näitä yhdistää se, että lapsuuden kodissa on oltu todella tiukkoja asian suhteen. Ahmivat vielä aikuisinakin kaksin käsin, ikään kuin joku voisi millä hetkellä tahansa ottaa pussin pois.
Toi voi ehkä vaikuttaa. Mulla oli lapsuudenkodissa kaapit täynnä karkkia ja silloinkin söin niitä vaan harvoin. Ei ollu mitään karkkipäiviä, vaan sai vapaasti ottaa. Ihmettelin välillä, kun kaverit tuli käymään ja niille tuli kauhea karkin himo meillä, kun sai ottaa vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen jotain karkkeja ostettiin lapsille (harvoin),on jotenkin infantiilia, että aikuiset mättävät karkkia naamaansa ja vielä ilmeisen paljon. Ehkä kannattaisi opetella siitä riippuvuudesta pois.
Sinä omituisena oletat, että kaikki on depressiivisiä tunnevammaisia, koska itse olet.
Se, ettei syö irtokarkkeja, ei tarkoita ettei osaisi nauttia. Melko karua elämää, jos karkki on nautinto.
Se, että nauttii karkeista, ei tarkoita, etteikö voisi nauttia monesta muustakin asista. Melko vähäinen älykkyysosamäärä, jos noin yksinkertaista asiaa ei pysty hahmottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli ihan oma oletuksesi. Kukaan muu ei ole sanonut, että karkki olisi kaikille nautinto. Kannattaa opetella lukemaan eikä tehdä omituisia oletuksia.
Loppuiko karkit? Eikö kilo riittänyt?
Älä nyt suutu :D Opettelet vain lukemaan. Kyllä se si
Nuole sitä pussia tai kaada vaikka sokeria suoraan suuhun.
Kylläpä sulla nyt ottaa koville, kun et osannut lukea. Montako vuotta sulla onkaan ikää? 10? 12?
Siis ostaisin enemmän, mutta en raaskii ostaa niin usein, koska mun tulee ostettua aina säkki täyteen kun pääsen irtokarkkihyllylle. En osaa ostaa jotain parin sadan gramman pussia sieltä. Jotenkin sitä sokaistuu aina kun pääsee siihen irtokarkkihyllyn ääreen. 🤩 Ap
Hyi miten joku voi syödä tommosta
///
Peruiko äiti sun karkkipäivän vai miksi olet noin kiukkuinen?
Vierailija kirjoitti:
Siis ostaisin enemmän, mutta en raaskii ostaa niin usein, koska mun tulee ostettua aina säkki täyteen kun pääsen irtokarkkihyllylle. En osaa ostaa jotain parin sadan gramman pussia sieltä. Jotenkin sitä sokaistuu aina kun pääsee siihen irtokarkkihyllyn ääreen. 🤩 Ap
Mä ostan irtokarkkeja nimenomaan siksi, ettei tarvitse ostaa jotain megamättösäkki, joita valmiit pussit ensimmäkseen ovat, vaan voi ostaa muutaman lempikarkin. Yleensä pussin paino on 50-100g
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt, mikä sairaus mahtaa aiheuttaa tuota pakkomiellettäsi nimienomaan NAISTEN ostoksiin. Voin nimittäin kertoa, että kaljaa, sipsii, karkkii ja einestä ostaa myös miehet.
Tuollainen hypersensitiivisyys on narsistien perusominaisuus. Aina tutkana kattooko kukaan.
Omassa lapsuudessani aikuiset eivät syöneet ollenkaan karkkeja tai joka tapauksessa vähän tai satunnaisesti. Suuri muutos Suomessa tapahtunut tässä mielessä, kun karkkien perässä ovat nyt kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että nauttii karkeista, ei tarkoita, etteikö voi
Ei hemmetti. Aikuinen nainen _nauttii_ karkeista. :D
Paras on merirosvo ja kirpeä ufo.