Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset luulee että kaikenmaailman botoksit, mikroneulaukset, laserit, rf ultraaäänet, exosomit ym nuorentaa?

Vierailija
09.08.2025 |

Naiset ei kyllä tänään ole yhtään sen nuoremman näköisiä kuin mitä 80-luvulla samanikäiset naiset oli. Pikemminkin päinvastoin, mutta siihen taitaa syy olla se kokis-sipsi-fazerin sinininen-hesemäkki-wolt dieetti, mikä ei sillon ollut niin tavallinen.

Miksi naiset ovat niin helposti vedätettävissä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että tuossa on kyse niinkään siitä lopputuloksesta vaan yksinkertaisesti siitä, että hoivaaminen on naisille lajityypillistä toimintaa.

Kun ei ole poikasia niin sitten hoivataan itseä ja kavereita.

Sairaalloinen oman ulkonäön ympärillä pyöriskely ei ole mitään hoivaamista, vaan puhdasta egoismia 

Länsimaisten, hyväosaisten naisten loputtomat itsensä kehittämisen projektit on myös useimmiten egoismia. Ainoa mikä elämässä todella kiinnostaa on He Itse, ja maksimissaan lisäksi joku miehissä roikkuminen + ehkä ura (joka sidotaan myös omaan egoon hyvin vahvasti) 

Vierailija
22/29 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä yleistä.

Ihmettelen, että tällä foorumilla kaikki naiset ja kaikki miehet tekevät milloin sitä ja tuolloin tuota. Älytöntä yleistää asioita koko sukupuolta kattaviksi. Minä en tee minkäänlaisia toimenpiteitä sen eteen, että pysyisin nuoremman näköisenä. Minulle riittää se, että olen siistin näköinen. En ole ikinä kilpaillut kauniiden tyttöjen tai naisten sarjassa. Ymmärrän hyvin sen, että kauniilla ovat suuremmat suorituspaineet pysyä kauniin näköisenä kuin keskinkertaisen tai mitättömän näköisellä naisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi kysyä, miksi 58-vuotiaankin naisen odotetaan olevan kolmekymppisen näköinen? Naisia arvotetaan ihan liikaa ulkonäön mukaan.

Joo ja kun ei ne viiskymppiset kasvojaan laitelleet naiset näytä silti kolmikymppiseltä. Rahan haaskausta ja mitä kaikkea kakkaa tuossa omaan kehoonsakin laittaa. 

Ongelma on enemmän yhteiskunnan arvotuksissa kuin niissä naisissa, jotka laittaa itseään. Naisten odotetaan aina vaan olevan kauniita. Vanhemmiten voitaisiin arvostaa vaikka heidän viisauttaan sen sijaan.

Vierailija
24/29 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ryppyjä, koskaan en ole käynyt ihonhoidossa edes. Perusrasvaa. Ikäarviot ovat 30-35. Täytän 48. Vartaloltani olen pysynyt samana koko aikuisiän. Kaikki tämä on vaan tapahtunut minulle luonnostaan. On mahdollista, että olen 50-vuotiaana maailman nuorekkain luomunainen.  Olen erittäin ilmeikäs, ja hyväsydäminen. 

Vierailija
25/29 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää näyttää nuorelta, tai nuoremmalta?

Vierailija
26/29 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole ryppyjä, koskaan en ole käynyt ihonhoidossa edes. Perusrasvaa. Ikäarviot ovat 30-35. Täytän 48. Vartaloltani olen pysynyt samana koko aikuisiän. Kaikki tämä on vaan tapahtunut minulle luonnostaan. On mahdollista, että olen 50-vuotiaana maailman nuorekkain luomunainen.  Olen erittäin ilmeikäs, ja hyväsydäminen. 

Mites on tuon näön laita? ;-)

Vierailija
27/29 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneustoimenpiteitä ml. pistokset sun muut tekevät niin naiset kuin miehetkin. 

Jos on paljon massia voi saada sellaisia tuloksia, jotka joksikin aikaa nuorentavat ulkonäköä niin ettei sitä välttämättä kaikki huomaa.

Toki säilyttääkseen vaikutelman pitää sitoutua siihen että käy säännöllisesti ylläpitämässä ulkonäköään. Koska monia pistoksia tai muita hoitoja ei ole käytetty kovinkaan kauaa, niin kukaan ei tiedä miten ne vaikuttavat sitten kun niitä käytetään toistuvasti.

Lievemmillään tässä haetaan pieniä parannuksia omaan naamaan tai kroppaan, eli hieman nuorempaa ja paremmannäköistä lookia. Suomessa onneksi ei vielä ole paljon ääri-ilmiöitä, vaan ihmiset hakevat pieniä parannuksia joiden perusteella olet todellisen ikäsi näköinen mutta vähän fressimpi kuin samanikäinen naapuri.

Mutta muualla maailmassa todella muutetaan kasvonpiirteitä eli sahataan leukaa ja nenää ihan eri malliseksi. Kaikki haluavat olla sen saman julkkiksen näköinen, joka edustaa piirteillään (leikatut tai aidot) Kauneutta. Kirurgit oppivat leikkaamaan kaikki asiakkaat samannäköisiksi, joten et enää muistutakaan sukulaisiasi vaan olet samannäköinen kuin ne julkkiksen X muutkin kloonit. Näissä ei leikata myöskään pois vain persoonallisia kasvojasi, vaan poistetaan sukupiirteet ja etniset piirteet. 

Ja toisaalta, miksi on pakko olla hyvännäköinen ja itseään nuoremman näköinen? Miksi ei saisi olla tavallinen itsensä ja -ikäisensä näköinen?

Miksi joku haluaisi olla 65-vuotiaana 25-vuotiaan näköinen? Eihän se mieli ja kroppa sisäisesti kuitenkaan seuraa ulkomuotoa vaan elämänkokemus, vuodet ja ikääntyminen näkyy muussa. Oisko kiva olla 25-vuotiaana samanikäisen näköinen kuin oma mumminsa? 

Sitäkin olen miettinyt että jos yhteen menee pariskunta, jossa kummatkin ovat teettäänet itselleen kauneusleikkauksia, niin ikävää sitten on kun heille tulee niitä rumia lapsia. Kauneusleikkauksethan eivät vaikuta geeniperimään. Varmaan pikapikaa piilottavat lapset, kunnes heidät voi leikata "kauniiksi" kuten vanhempansa... Köh. 

Tavoitteena nuoruus ja kauneus vaikuttavat oudoilta siis.

Ja mitä useampi teettää näitä toimenpiteitä itselleen, sitä useammalle, joka ei haluaisi ja jolla ei olisi varaa tähän, tulee kuitenkin paineita että hänenkin pitäisi. 

Vierailija
28/29 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pic or it didn't happen 😂

Vierailija
29/29 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites on tuon näön laita? ;-)

Ikänäköä voi olla ;-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi