Sinkut, mistä me jäämme paitsi, jota parisuhteissa on?
Oi että, toisessa ketjussa oli asiaa läheisyydestä. Se riipaisi sydänjuuria myöten!
Mistä te koette jäävänne paitsi?
Kommentit (19)
Älykkäät blondit saavat mahansa pömpöttämään
Te muut jäätte ilman ja kohtunne kuihtuu
Raskaus on blondeille toivottua. Niin kauniita.
Ennen kaikkea läheisyydestä, enkä tarkoita pelkkää sukupuolista kanssakäymistä. Läheisyys tarkoittaa sitä, että sinulla on kanssakulkija, jonka kanssa koet ja jaat ilot, surut, pelot jne. Varsinkin vanhemmiten on todella murskaavaa ja kuolettavaa ymmärtää, että joutuu elämään tuon kaiken ypöyksin.
Henkisen läheisyyden voi saada syvästä ystävyyssuhteesta tai läheisestä sisaruussuhteesta..
Kun kärsit kauheasta miesflunssasta ja ihana vaimo kysyy, että mitä voisi tehdä oloni helpottamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ennen kaikkea läheisyydestä, enkä tarkoita pelkkää sukupuolista kanssakäymistä. Läheisyys tarkoittaa sitä, että sinulla on kanssakulkija, jonka kanssa koet ja jaat ilot, surut, pelot jne. Varsinkin vanhemmiten on todella murskaavaa ja kuolettavaa ymmärtää, että joutuu elämään tuon kaiken ypöyksin.
Varsinkin se paha mieli että saa toisellekin aiheutettua pahan mielen kun itselläkin on. Eihän toisella saa olla hyvä mieli jos toisella on paha mieli, vai mitä naiset?
Kukaan ei käytä hyväkseen ja valehtele minulle.
Jäätte paitsi jatkuvista kompromisseista ja kahnauksesta, isoissa ja pienissä elämänne asioissa.
Puoliso olojen oksentelusta muiden päälle, siitä ette varmaankaan kätsi.
Vierailija kirjoitti:
Katso peiliin ja mieti oikein tarkkaan, miksi et miehille kelvannut. Ennenpitkää kyllä hoksaat.
Siitä että mies pitää vain mukavuus- ja hyötysuhteena ja samaan aikaan unelmoi jostain muusta naisesta ja käytän aikaani häneen. Sen sijaan käytän aikani elämäni tekemiseen mieleiseksi.
Sinkku joutuu palkkaamaan siivoojan, psykoterapeutin, joka paikan korjaajan, autonkuljettajan jne. verrattuna puolisoon. Toinen näkökulma on se, että ihmisen aito tunteminen edellyttää vuosikymmenien yhdessäoloa. Mikäli on pintapuolinen ja haluaa maksaa kaikesta siitä tuesta mitä puolisolta saa (toki yhteiskunnan etu, eli elättää byrokraattejakin), niin siitä vain.
Siitä, että "kompromissin" tekee 99% ajasta minä, eli mies, tai muuten tulee kostokiukuttelu episodi, mykkäkoulu tai jotain vastaavaa down the line.
En tiedä varmaksi. En ole koskaan saanut nahdollisuutta olla ja elää parisuhteessa. -
Aika monta kertaa kun olen lukenut tätä palstaa olen saatranut huokaista, kuinka mahdollisesti on vain onni, että voin olla ja elää aidosti ja vapaasti omana itsenäni sinkkuna kuin jossain hyvin kuluttavassa ja raskaassa ja monin tavoin satuttavassa parisuhteessa. Kärkistin mutta ymmärtänette.
- Silti tiedän, että aina toisinaan mieleni täyttää kaiho ja kaipaus, että minunki rinnalla olisi ja eläisi joku Se yksi ja Erityinen
Se Erityinen, jonka kanssa kokea ja jakaa asioita.
Hän, joka koskettaisi tai jota saisi koskettaa ja tuntea hänen läsnäolonsa. Jakaa hänen kanssan "jenkisen" yhteyden.
Murtaa ja särkeä hänenn kanssaan ne ikävimmät ja kurjimmat asiat kuin monin kertaistaa ne ilon ja onnen hetket, joita molempia kai meistä jokainen joutuu kohtaamaan ja käsittelemään eläessään oli sitten sinkku tai parisuhteessa.
Toisinaan surettaa ja olen kokenut kateuttakin kun en ymmärrä miksi juuri oma kohtaloni on ja on ollut ikisinkun kohtalo.
Mutta myös vahvuutta siitä, että olen yksin. Kunhan vain jaksan ja yritän niin en ajautune yksinäiseksi, joka on vaarana myös, jos joutuu - kun tuskin kovinkaan moni tarkoituksellisesti haluaa- osaksi hyvin onnetonta parisuhdetta.
Parisuhteissa voi olla uskottomuutta, siitä onkin hyvä jäädä paitsi, parempi elämä
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteissa voi olla uskottomuutta, siitä onkin hyvä jäädä paitsi, parempi elämä
Ulkona voi vaikka jäädä auton alle, eli ei kannata koskaan poistua kotoa, parempi elämä
"Valitsin sinkkuuden, koska aiemmat parisuhdekokemukset olivat huonoja eikä niistä jäänyt mitään myönteistä. Nyt ei ole rohkeutta eikä tilaisuuksia kokeilla uutta suhdetta, pelkään epäonnistuvani taas.
Nalkutus ja taloudellinen hyväksikäyttö