Tää yksinäisyys sairastuttaa mua. Kun on vuosia ollut hätätila päälle.
Mulla on aivan tajuton syvä tuska, sitä ei pysty edes kuvailemaan. Välillä yöllä itken paniikissa kun oon yksin. Kriisi puhelin ei kanna kauheen pitkälle koska tilanne ei muutu.
Vanhemmat ei oo musta kiinnostuneita, on jtn kavereita mutta asuvat hyvin kaukana. Olen 30 v nainen ja mulla ei oo minkäänäköistä tukiverkostoa tai ylipäätään ei oo arjessa mitään ihmisyhteyttä.Olen dissosiaatiotilassa kokoajan kun muhun sattuu niin paljon. Viikot, vkloput, pyhät. Aina kotona vaa, lenkillä tai töissä. Ei oo menoja, ei oo elämä. Oon täysin terve ja kiva tyyppi.
Tää tila on vuosia kestänyt. Olen yrittänyt jo kuukausia miettiä miten saan itteni pois päiviltä koska eihän tätä tuskaa jaksa kukaan kantaa loputtomiin.
Ja joo! oon lenkkeilly tarpeeksi, oon harrastanut tarpeeksi, oon tehny tarpeeksi.
Sama oli teininä eikä mikään oo muuttunut elämässä.
Kommentit (54)
Mahdotonta saada aitoja ihmisuhteita ja ystäviä. Kaikki vaa keskittyy itteensä nykyään.
Vierailija kirjoitti:
NUo surkeuksia lisää elämään esittelevät harrastukset eivät ole kaikille sopivia saattaa vaan lisätä epätoivoa. ÄLkää aina ehdottako sellaisia joss anäkee LISÄ kärsimyksiä.
Pakko se on jostain aloitettava
Vierailija kirjoitti:
Lähde mukaan eläinsuojelutoimintaan. Ylipäätään eläimistä pitävät ihmiset on empaattisia (ei kaikki).
Esim Tampereella voi käydä kissatalossa hoitamassa vapaaehtoisena kissoja esim olla seurana. Kokeneemmat hoitavat haasteellisimpia tapauksia.
Suosittelen.
Valitettavasti eläinsuojelutoimintaan, kuten muuhunkin yhdistystoimintaan on pesiytynyt melkoisia narsisteja, mutta voi siellä tavata mukaviakin ihmisiä. Eläinten kanssa touhuaminen tosin voisi tuoda paljon iloa elämään.
Vierailija kirjoitti:
Mahdotonta saada aitoja ihmisuhteita ja ystäviä. Kaikki vaa keskittyy itteensä nykyään.
Mikä on samaan aikaan sekä vähän huvittavaa että myös surullista. Ette te saa täältä mitään mukaanne, ja muistot ovat lopun hetkellä aina materiaa parempia.
Miksi Ap:lle ehdotetaan heti aluksi harrastuksia, lenkkejä ja tapahtumia, kun hän sanoi, että on kaikki ne jo yrittänyt?
Ehdottaisin terapiaa kuten joku aiempi. Saisit tukea esim. hylkäämiskokemukseen, jonka vanhempasi ovat aiheuttaneet sinulle. Kumppanin löytyminen auttaisi myös. Joillakin ihmisillä ei ole muita ystäviä kuin kumppani.
Mene youTubeen. Kirjoita hakukenttään Carl Jung Ei ystäviä.
Kuuntele näin löytynyt video. Vaikka pariin kertaan. Vaikka viikon ajan.
Tuska hellittää ja ymmärrät asiat paremmin.
Katsoin tuon ja voin suositella. On hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Ap:lle ehdotetaan heti aluksi harrastuksia, lenkkejä ja tapahtumia, kun hän sanoi, että on kaikki ne jo yrittänyt?
Ehdottaisin terapiaa kuten joku aiempi. Saisit tukea esim. hylkäämiskokemukseen, jonka vanhempasi ovat aiheuttaneet sinulle. Kumppanin löytyminen auttaisi myös. Joillakin ihmisillä ei ole muita ystäviä kuin kumppani.
ei oo rahaa terapiaan ja en oo koskaan löytänyt mistä. Heidän puolelta ei oo ikinä ollut rakastumista.
Tuota Kaverihaku.netiä pitäisi mainostaa enemmän.