Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs aiotte tänään tehdä?

Vierailija
09.08.2025 |

Minä: kauppa, sukulointia ja laiskottelua. Ehkä kahvi kahvilassa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään aloitan viikon lakon vauvapalstalla. Tiedän, että tulee huomattavasti enemmän ulkoiltua, luettua kirjoja, käytyä kirjastossa, taideyttelyssä, tavattua ystäviä, siivottua kotia ym. Tiedän, koska olen tehnyt näin ennenkin palstalakon aikana. Mukavaa seuraavaa viikkoa kaikille!

Siinä palstalla roikkuvan täti-ihmisen koko elämä 😆

Vierailija
22/32 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään aloitan viikon lakon vauvapalstalla. Tiedän, että tulee huomattavasti enemmän ulkoiltua, luettua kirjoja, käytyä kirjastossa, taideyttelyssä, tavattua ystäviä, siivottua kotia ym. Tiedän, koska olen tehnyt näin ennenkin palstalakon aikana. Mukavaa seuraavaa viikkoa kaikille!

Hyvä! Aion olla lakossa ainakin viikonvaihteen yli. La ja su täällä aina varsinainen seksuaalisairaiden kokoontuminen.

ja heti maanantaina valitat miten stressaantunut ja uupunut olen kun et osaa edes rentoutua seksin avulla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn katsomassa lapsenlapsen jalkkisturnausta Kemiössä

Vierailija
24/32 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä kommenttia miehiltä. Tunnistitko ne?

On ne niin arvattavissa ja tunnistettavissa.

Vierailija
25/32 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaakatsossta käsin trollata netissä.

Vierailija
26/32 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, tylsistyttää. Mietin meniskö katsoo onko mustikoita muttei huvittaisi fillaroida jättimäkiä. Tai etsii yksiä kenkiä mut jos niitä ei olekaan, niin tulee turha reissu.

Illalla saunaan

Vierailija
27/32 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden safkat ostettu: check!

Ei mitään sovittua menoa: check!

Tilillä rahaa: on, check!

Ei huollettavia: ei, check!

Ei treffiseuraa: todellakaan ei, check!

Tapahtuuko jossain jotain: Varmaan joo, en ole kutsuttu, ei ole niin paljon varaa, ei kiinnosta, check!

Hmm?

Vierailija
28/32 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus olisi lyhentää tyttären mekon helma. Mutta en tiedä, kuinka käy, kun näköjään pitää tiskata poikien eiliset tiskit (en ollut itse kotona eilen), pyykätä heidän pyykkinsä, tehdä heille ruokaa jne. Ja herrat vain laiskottelevat.

Mekon helman lyhentäminen vaatii rauhallisuutta ja keskittymistä, jotta siitä tulee hyvä. Sitä minulla ei ole, jos minun pitää passata aikuisia ja melkein aikuisia miehiä.

Vierailija
29/32 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silitän matkalaukullisen vaatteita, tiistaina lento lomakohteeseen. 

Vierailija
30/32 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin kylppärin ja panin viimeiset helteen ajan lakanat peseytymään. Meillä oli niin kosteata, että pyykit ei olisi kuvuneet aikaisemmin.

Eilistä ruokaa oli jäljellä, syötiin ja päätin tulla mammoja tervehtimään.

Aika hauska oli tuo  yhden "lapsen" video, jossa  hän hyppäsi hikisine perseineen Prisman pakastealtaaseen makailemaan. Onneksi olen ostanut jäätelöä vain pikkukaupoista.

Vierailija
31/32 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kunnon hikijumpassa ja nyt aloitan talon siivouksen. Hiki saa virrata. 

Käyn prismalla ostamassa liikuntamaton ja kuminauhan ehkä pilates pallon jne ja Aperol Spriz lasit ja aineet. Jos olen tiukka dieetin suhteeen ostan alennuksesta vaan lasit.

Vierailija
32/32 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kaljaa, kaivan nenääni ja näpelöin kaluani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme