Mitäs aiotte tänään tehdä?
Minä: kauppa, sukulointia ja laiskottelua. Ehkä kahvi kahvilassa.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään aloitan viikon lakon vauvapalstalla. Tiedän, että tulee huomattavasti enemmän ulkoiltua, luettua kirjoja, käytyä kirjastossa, taideyttelyssä, tavattua ystäviä, siivottua kotia ym. Tiedän, koska olen tehnyt näin ennenkin palstalakon aikana. Mukavaa seuraavaa viikkoa kaikille!
Hyvä! Aion olla lakossa ainakin viikonvaihteen yli. La ja su täällä aina varsinainen seksuaalisairaiden kokoontuminen.
ja heti maanantaina valitat miten stressaantunut ja uupunut olen kun et osaa edes rentoutua seksin avulla.
Käyn katsomassa lapsenlapsen jalkkisturnausta Kemiössä
Neljä kommenttia miehiltä. Tunnistitko ne?
On ne niin arvattavissa ja tunnistettavissa.
Vaakatsossta käsin trollata netissä.
En tiedä, tylsistyttää. Mietin meniskö katsoo onko mustikoita muttei huvittaisi fillaroida jättimäkiä. Tai etsii yksiä kenkiä mut jos niitä ei olekaan, niin tulee turha reissu.
Illalla saunaan
Kuukauden safkat ostettu: check!
Ei mitään sovittua menoa: check!
Tilillä rahaa: on, check!
Ei huollettavia: ei, check!
Ei treffiseuraa: todellakaan ei, check!
Tapahtuuko jossain jotain: Varmaan joo, en ole kutsuttu, ei ole niin paljon varaa, ei kiinnosta, check!
Hmm?
Tarkoitus olisi lyhentää tyttären mekon helma. Mutta en tiedä, kuinka käy, kun näköjään pitää tiskata poikien eiliset tiskit (en ollut itse kotona eilen), pyykätä heidän pyykkinsä, tehdä heille ruokaa jne. Ja herrat vain laiskottelevat.
Mekon helman lyhentäminen vaatii rauhallisuutta ja keskittymistä, jotta siitä tulee hyvä. Sitä minulla ei ole, jos minun pitää passata aikuisia ja melkein aikuisia miehiä.
Silitän matkalaukullisen vaatteita, tiistaina lento lomakohteeseen.
Siivosin kylppärin ja panin viimeiset helteen ajan lakanat peseytymään. Meillä oli niin kosteata, että pyykit ei olisi kuvuneet aikaisemmin.
Eilistä ruokaa oli jäljellä, syötiin ja päätin tulla mammoja tervehtimään.
Aika hauska oli tuo yhden "lapsen" video, jossa hän hyppäsi hikisine perseineen Prisman pakastealtaaseen makailemaan. Onneksi olen ostanut jäätelöä vain pikkukaupoista.
Kävin kunnon hikijumpassa ja nyt aloitan talon siivouksen. Hiki saa virrata.
Käyn prismalla ostamassa liikuntamaton ja kuminauhan ehkä pilates pallon jne ja Aperol Spriz lasit ja aineet. Jos olen tiukka dieetin suhteeen ostan alennuksesta vaan lasit.
Juon kaljaa, kaivan nenääni ja näpelöin kaluani.
Siinä palstalla roikkuvan täti-ihmisen koko elämä 😆