Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten aikuinen ihminen voi olla niin tyhmä, että pitää lasten saantia ITSESTÄÄNSELVYYTENÄ?

Vierailija
03.04.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitä on tosi paljon niin ajattelevia. Ne eivät varmaan ole koskaan kuulletkaan lapsettomuudesta.

Vierailija
2/7 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti jokainen ei aina jaksa pohjustaa puheitaan " niin tiedänhän toki että ei ole itsestään selvää, mutta" vaan saattaa ihan sanoa vaan " me hankitaan kaksi lasta" . Silti nämäkin tietävät sen. Ihan turhaa te lapsettomat siitä herneitä nenäänne kiskotte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveästi kommervenkkejä: Limantonkimista, lämmönmittausta, kohdunkaulanronkkimista ja ties mitä. Ensimmäisen vuoden aikana yrityksen aloittamisesta ei tuollaisia kannattaisi miettiä. Stressi voi estää raskaaksi tulemista.

Vierailija
4/7 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulivatpa ne keinolla tai toisella.

Kyllä mäkin pidän " itsestäänselvyytenä" , että ihmiset aikovat hankkia lapsia ennemmin tai myöhemmin jos heillä ei lapsia ennestään ole tai he eivät ole muuta asiaan liittyen ilmaisseet.

Ja itse olen lähes 30 vuotiaaksi ollut " ei -lapsia ikinä ihminen" ja sen jälkeen käynyt läpi vuosien lapsettomuushoidot.

Vierailija
5/7 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole vielä pitkään aikaan ajankohtaista ;))

Vierailija
6/7 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivitellä tuota? Jostain viestiketjusta? Jonkun julkkiksen jutuista?

Itsekin olen kyllä hymyillyt vinosti joillekin kohta 35 käyville tutuille, jotka on sitä mieltä, etteivät ole vielä tarpeeksi aikuisia lastenhankintaan, perheen vuoro on sitten joskus... Hyvä niille, jotka sattuvat olemaan miehiä mutta kaikki heistä eivät todellakaan ole.

Vierailija
7/7 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän lapsettomuus henkeä vie. Lapsia riittää maailmassa, vaikka jokainen ei niitä synnyttäisikään.