Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Argh..heitän kohta tämän rintapumpun kaakkoon!!

Vierailija
19.04.2007 |

Ilmeisesti jokin tiehyeohoi kyseessä kun rinta täysin kivikova ja särkee niin julmetusti, viime yönä kaksikuinen söi vähemmän enkä muista imetinkö sitten samasta rinnasta. Päivällä yritin sitten enemmän tästä kipeästä ja kun nukkui yritin lypsää, mutta paheni vain iltaa kohden. Lämmintä yritin ja nyt kun neiti nukkuu yritän taas lypsää aventin pumpulla, mutta kun en saa maitoa sieltä ulos!

Mikä tässä nyt mättää??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla rintatulehdus aiheutti todella nopeasti todella kovaa kipua. En pystynyt nostamaan toista kättä, kun särki niin kovasti. Käy lääkärissä. Olen joskus kokeillut myös ns. valuttaa maitoa rinnasta. Lämmitä lasipulloa kuumassa vedessä ja laita sitten kiinni nänninympärille. Jäähtyessä syntyy alipaine, joka imee maitoa rinnasta. Joskin oli aika työlästä.

Onko eka lapsi? Kokeile lypsää käsin, jos yhtään pystyt. Sekin voi onnistua.

Katso lisää tietoa imetystukilista. net/ faq/faq. php

Vierailija
2/6 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on rintatulehdus, mene ihmeessä lääkäriin. Minä venytin menoa ja menin kuumeesta ihan ennenkokemattomaan horkkaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritä saada se maito liikkeelle jollakin keinolla. Kuuma suihku saa minulla ainakin helpommin maidon " suihkuamaan" . Alkaa tissit vuotamaan.

Vierailija
4/6 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni, ja yrittänyt sitä tulehdusta varoa!

Aluksi olivatkin tosi kipeät, mutta kaali auttoi mukavasti. Täytyy huomennna soittaa neuvolaan tai lääkäriin jos ei helpota.

ap

Vierailija
5/6 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä palautin aventin pumpun kauppaan ja sain rahatkin takaisin

mulla oli se sähköinen

sain rahatkin takaisin kun valitin pumpun olevan huono kun ei jaksa pumpata rintaa tyhjäksi

vuokrasin Medelan pumpun ja johan lähti möykyt tisseistä

Vierailija
6/6 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuohon vaivaan auttoi kyllä eniten jo suositelut lämmin suihku. Rintatulehduksesta saa kyllä kuumeen ja kipeän pään, aivan kamala tauti.