Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 50v nainen ja omanikäiset miehet ei enää viehätä..

Vierailija
08.08.2025 |

Kauheaa tää vanheneminen...Kaikki miehet melkein on nykyään rumia, vain tosi harva jaksaa viehättää/herättää kiinnostusta. Pitää siis olla tosi komea mies että jaksan edes vilkaista. Eikä todellakaan mikään oman ikäinen, hyi olkoon. Tajusin, että sama vika kuin miehilläkin... keski-iässä nuorten erässä juokseminen taitaa johtua siitä, että estrogeeni/testosteronitasot laskee. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin passi hakuun ja Gambiaan lomallle. Siellä osaavat puumaa pitää hyvänä.

Vierailija
22/26 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäinen nainen ja mies yhdessä...ei onnistu, meno on kuin jääkaapissa. 

Miksei onnistuisi? Elämä voi olla seesteistä ja mukavaa arkea, ja sitten kerran vuodessa lämmitetään koneet hinkutusta varten. Ei pitäisi olla ongelma kenellekään. Koneet saa lämpimiksi kemikaaleilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäinen nainen ja mies yhdessä...ei onnistu, meno on kuin jääkaapissa. 

Tämä on tätä katkerien ulinaa.

Monella muulla taas on tuossa iässä ihana ja aktiivinen suhde.

Vierailija
24/26 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanikäinen, mua kyllä viehättää, nimenomaan omanikäiset.

Ja erityisesti siis jos on tietyntyyppinen luonne, kohtelias (tämä on tärkeää!) ja henkilökemiat kohtaa. Ulkonäöllä ei ole ikinä ollut itselleni muuta merkitystä kuin että kunhan on puhdas ja siisti, eikä sairaalloisen ylipainoinen. Ns "ruma" mieskin voi olla hyvännäköinen, jos on oikeanlainen itsetunto. Vitsi kun miehet tajuaisitte tämän. Enkä tarkoita ylimielisyyttä, vaan .. En osaa selittää.

Ja tietty sama kuin naisissakin, jos on fysiikka kuosissa, onhan se hyvä. Ja nimenomaan tässä iässä. Oman puolisoni kanssa ollaan suht kovia urheilemaan, hällä näkyy sixpackkikin,  minulla ei enää, mutta olen meistä paremmassa kestävyyskunnossa.

Mutta pakko myöntää, että kiinnostus noin ylipäätään tiettyjä asioita kohtaan on tässä viimeisen vuoden aikana vähän hiipunut. Sellaista se kai on. 

Vierailija
25/26 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei viehätä omanikäiset 50 v naiset. Olen 50 v mies ja 30 v naisten kanssa olen käynyt treffeillä. Tinderissä omanikäiset naisten on kuin linnunpelättimiä, voivat näyttää vanhoilta mummoiltakin.

Vierailija
26/26 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin just olla ap:n kanssa samaa mieltä mutta tajusin että mun mies on itse asiassa tosi hyvän näköinen 49 v. Tunnen kuitenkin monia tuon ikäisiä miehiä, joilla on ihan järkyttävän huonosti hoidettu parta, hampaat huonossa kunnossa, olemus tosi epäsiisti. Tuollaiseen mieheen en voisi ikinä viehättyä. Ei ylipainossa ole mitään vikaa, jos henkilö vaan on muuten sen oloinen ettäkö suihkussa riittävän usein, panostaa siisteihin vaatteisiin, hoitaa hampaansa ja partansa jne.

Hän tuskin on hyvännäköinen kenenkään muun mielestä. Sun arviosi ei ole objektiivinen, koska miehesi on sulle rakas ja näet hänet eri silmin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän