Nainen voi näyttää 42v vielä tosi hyvältä,
jos on terveet elämäntavat ja hoikka. Mutta katsokaapa samoja naisia neljä vuotta siitä eteenpäin. Viehätys on laskenut selvästi. Liittyy varmasti hormoneihin, kun tuossa tapahtuu hedelmällisyydessä selvä lasku. Luonto on järjestänyt asian. Lisääntymiskyvyttömän ei ole tarvetta enää näyttää houkuttelevalta.
Kommentit (38)
Siis onko tosiaan suurimman osan mielestä kauneus sama asia, kuin seksikäs/pantavan näköinen?
Olen varmaan jostain toiselta planeetalta.. Tai ehkä vaan väärässä paikassa nyt. Ei helv. Nyt äkkiä tekemään jotain fiksumpaa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Olin parhaimmillani 42 -vuotiaana. Ja kauneimmillani. Kaikki oli kohdallaan. Jos voisin valita se olisi juuri se ikä johon voisin "pysähtyä" loppuelämäksi ja kuolla sitten kerralla kun vuodet oikeasti on tulleet täyteen.
Mitä maagista tuon iän jälkeen sitten tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
48 on molemmilla sukupuolilla ikä, jonka jälkeen ei perään vilkuilla.
Ei pidä paikkaansa.
Ainakin näin 46v reilusti ylipainoisena miehet nuoresta vanhaan tulee koko ajan iskemään, ihan lenkillä, kaupassa jne. Mut joo, tiedän et rupsahdus tapahtuu mikä päivä vaan
Vierailija kirjoitti:
Ainakin näin 46v reilusti ylipainoisena miehet nuoresta vanhaan tulee koko ajan iskemään, ihan lenkillä, kaupassa jne. Mut joo, tiedän et rupsahdus tapahtuu mikä päivä vaan
Mut sen vielä jatkan et aiemmin olen ollut hoikka mut vasta tässä iässä kaikki miehet käy kuumana. No ei ehkä alle 18v mut sen yli kyllä.
Saattaa pitää paikkansa. Olen huomannut itse myös miehissä saman - nelikymppinen mies voi olla vielä tosi hyvännäköinen, mutta viisikymppisenä tilanne on jo täysin muuttunut. Mutta eipä sen nyt pitäisi kenellekään olla yllätys, että iän myötä ulkonäkökin muuttuu - lopulta matka on kohti mummon ja vaarin ulkonäköä, joten tietysti sitä muutosta tapahtuu matkan varrella. Elämä on tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Aina on poikkeuksia.
Aika jännä, eilen kävin ostoksilla ja olin menossa autooni, vastaa tuli pariskunta, mies vilkuili ensin kasvojani ja sääriäni vielä kohdallani. Olin pukeitunut mekkoon ja korollisiin nahkasandaaleihin. hiukan kihara ruskea tukka, hoikahko ja pitkä, Ikä 65 v ,tanssija😊
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin totta.
mutta rupsahtaa nopeasti sen jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin totta.
Puhu vain omasta puolestasi.
No mitä siitä sitten? Oon 42 juuri nyt. Ja toivottavasti elän vielä 4v myöhemmin. Minkäs sille sitten voi, jos hormonit vähentävät viehätystäni tämän hetkisesti. Olen lapseni jo tehnyt, ei minun tarvitse ketään enää siinä mielessä viehättääkään. Jos en ketään miestä tai muuta ihmistä viehätä muussakaan mielessä, niin olkoon sitten niin. Jatkan elämääni kuitenkin tyytyväisenä perheeni, työni ja harrastusteni parissa.
Kaikki vanhenee, harva näyttää vanhempana paremmalta, mutta tässä iässä usein ei tarvikaan miellyttää enää miehiä. Mulle riittää oma vanha ukkoni.
Rupsahdus on naisilla väistämätön, joku voi näyttää vielä ihan ok:lta 40 vuotiaana, mutta 45 vuotiaana jo ihan karmea näky. Miehelle aika ei ole niin raaka.
Vierailija kirjoitti:
Rupsahdus on naisilla väistämätön, joku voi näyttää vielä ihan ok:lta 40 vuotiaana, mutta 45 vuotiaana jo ihan karmea näky. Miehelle aika ei ole niin raaka.
Miehenä sitä helposti ajattelee noin, toiveikkaana. Heteronaiset kokevat asian kuitenkin toisin. Naisen näkökulmasta aika miehille raaka, hyvin raaka. Neljänkympin jälkeen alkaa miesten alamäki.
Suurinosa miehistä 20-vuotiaana ihan pennun näköisiä,siinä 25 vuotiaana ovat parhaan näköisiä.