Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita narsistisen uhreja paikalla

Vierailija
08.08.2025 |

Mistä huomasitte että ystävä tai läheinen on narsisti? Kauanko olet jaksanut, mittä kaverisi teki? Mitä teit, jäitkö suhteeseen, kärsitkö yhä? 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa koska itse nyt päässyt yhdestä

eroon ja mietin tarvitsenko terapiaa vielä. Psyyke ja olo kyllä hyvä mutta mistä sen tietää mitä

tapahtuu.. kaveri soittelee edelleen ja jätän vastaamatta. En tiedä kauanko hermot jkestää ja mitä kannattaa tehdä.

Vierailija
2/9 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt ensin oma tarinasi. 

Vierailija
4/9 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

On tunnettu ainakin 15 vuotta. Jaettu murheet ja ilot. Vähitellen huomasin että kaveri suutahtaa asioista, joita en tarkoittanut pahalla. Ymmärsi tahallaan väärin ja sitten uhriutui. On aivan hirviömäinen vaimo aviopuolisolleen ja inhottavan itsekäs lapsilleen. Aluss se miehen käskyttäminen huvitti mutta olen alkanut sääliä häntäkin. 

Narsisimi kiinnostaa aiheena. Meissä on sitä jokaisessa mutta missä

menee sairauden raja? Itseäni olen tarkkaillut olenko itsekin narsisti. Mutta en toimi samoin kuin ex-ystävä. Häpeän ja kadun, tunnen empatiaa. Kannan huolta toisista, asetan tunteeni taustalle. Kaveri sai itsetuntoni romuksi, niitä rippeitä kasailen nyt.

Vierailija
5/9 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkit eivät olleet aluksi näkyviä enkä tiedä onko mikään narsisti. Tutustuessa ihmettelin vain joitakin puheenaiheita, mutta ei muuta. Kaveri myös jotenkin jo aikaisessa vaihessa soitteli syyllistämispuheluita, jankkasi ja tankkasi. Alkoi roikkumaan, vaikkei vielä juurikaan tunnettu. Puhui meistä ystävinä jo ihan alkuvaiheessa. Itse en ollut vielä omassa päässäni hänen kanssaan noin pitkällä. Yritin päästä hänestä eroonkin. Jostain kumman syystä alettiin taas hengaamaan, mutta enemmän. 

Hänen kaikki ex-miehensä olivat narsisteja, joiden takia kävi terapiassa. Kävi ilmi, että oli itse jatkuvasti roikkunut näissä miehissä. Vaikka mies oli sanonut jo alussa, ettei hae mitään vakavaa. 

Hän esitti maailmanparantajaa ja tuomitsi muita ihmisiä, mutta kuitenkin hänen mukaansa oli ok vitsailla p e d o f...asta. Myöskään eläinten oikeudet eivät todellisuudessa kiinnostaneet. 

Jos minulle oli sattunut jotain ikävää, niin seuraavana päivänä keksi jonkun riidan aiheen haukkuakseen minua. Tai jos olin tehnyt hetken aikaa vapaaehtoistyötä  vanhusten parissa, niin pian haukkui minut epäempaattiseksi. Tämä empatia aiheena sai hänet muutenkin haastamaan riitaa jostain syystä. 

Vierailija
6/9 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkit eivät olleet aluksi näkyviä enkä tiedä onko mikään narsisti. Tutustuessa ihmettelin vain joitakin puheenaiheita, mutta ei muuta. Kaveri myös jotenkin jo aikaisessa vaihessa soitteli syyllistämispuheluita, jankkasi ja tankkasi. Alkoi roikkumaan, vaikkei vielä juurikaan tunnettu. Puhui meistä ystävinä jo ihan alkuvaiheessa. Itse en ollut vielä omassa päässäni hänen kanssaan noin pitkällä. Yritin päästä hänestä eroonkin. Jostain kumman syystä alettiin taas hengaamaan, mutta enemmän. 

Hänen kaikki ex-miehensä olivat narsisteja, joiden takia kävi terapiassa. Kävi ilmi, että oli itse jatkuvasti roikkunut näissä miehissä. Vaikka mies oli sanonut jo alussa, ettei hae mitään vakavaa. 

Hän esitti maailmanparantajaa ja tuomitsi muita ihmisiä, mutta kuitenkin hänen mukaansa oli ok vitsailla p e d o f...asta. Myöskään eläinten oikeudet eivät todellisuudessa kiinnostaneet. 

Jos minulle oli sattunut jo

Ihme tyyppi! Hyvä

että pääsit eroon.

Vierailija
7/9 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen narsistipsykon uhri ei tule tälläisille palstoille tuosta kertomaan. T. pyskopaatin uhri

Vierailija
8/9 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut pitämään erästä kaveria narsistisena. Alkoi käyttäytymään jo alussa liian läheisesti ja kehuvasti. Toisaalta oli samaan aikaan kriittinen ja vaativa. Tapaamisista jäi jo alussa erikoinen olo. Kehui jotakin kohtaa ulkonäössäni, puuttuen samalla toiseen. Vaati omien yksilöllisten tapojensa huomioimista, mutta sama ei toimi toistepäin. Hän pitää 100% kiinni periaatteistaan, mutta mua yrittää saada luopumaan omistani.

Otin etäisyyttä erään tapaamisen jälkeen kun käytös oli tosi tylyä. Vahtasi kaikkea mitä teen kuin haukka ja huomautti kaikesta pienestäkin mikä oli hänen mielestään viallista tai vääränlaista. 

Vierailija
9/9 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin kerran yhtä sdp poliitikkoa, joka esittäytyi köyhien puolustajana.

Todellisuudessa olikin kiinnostunut vain rahasta ja kuuluisuudesta.

Silloin koin tulleeni pahasti huijatuksi. Nyt olen kuitenkin oppinut tästä virheestä.