Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi kiinni pettämisestä

Vierailija
08.08.2025 |

nyt ero harkinnassa, olin kyllä järkyttynyt kun sain tietää! mies oli pitemmän aikaa collegan kanssa harrastanut tätä. Oli toimistossa ihastunut nuorempaan ja kauniimpaan. meillä pitkä liitto takana ja yhteisiä lapsia, kyllä suututtaa niinpaljon!

onko kohtalon tovereita? 

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että! 😄😊

Vierailija
22/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munkin mies petti huomattavasti vanhemman naisen kanssa ja lähti hänen matkaan. Hylkäsi samalla myös lapsensa.

Tuo ottaa varmasti itsetunnolle. Tuliko ajatuksia tyyliin "kuinka paska minun pitää olla, kun mies vaihtaa huomattavasti vanhempaan"?

Ei se ikä ole ihan kaikki kaikessa kuitenkaan. On muitakin ominaisuuksia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt järki käteen ja jätä se (virolais)sika.

Vierailija
24/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munkin mies petti huomattavasti vanhemman naisen kanssa ja lähti hänen matkaan. Hylkäsi samalla myös lapsensa.

Tuo ottaa varmasti itsetunnolle. Tuliko ajatuksia tyyliin "kuinka paska minun pitää olla, kun mies vaihtaa huomattavasti vanhempaan"?

Ei se ikä ole ihan kaikki kaikessa kuitenkaan. On muitakin ominaisuuksia...

Niin, naisen hoikkuus/lihavuus vaikuttaa ikääkin enemmän.

Vierailija
25/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä pihalle.

Vierailija
26/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en sinun sijassasi edes harkitsisi eroa, vaan laittaisin heti toimeksi. Pitempiaikainen pettäminen ei ole mitenkään anteeksi annettavaa. Kysyisin on niin hyvä olla yksinkin, kun saa monenlaiset tuet.

tulin siihen tulokseen että ei tässä mitään harkita, mies on sika ja saa lähteä! on kyllä todella loukkaavaa mutta minkäs teet kun mies on paska.

Vierailija
27/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut, ennemminkin makea nauru, kun potkaisin miehen ovesta sen rupsahtaneen kurpan matkaan. Siinäpähän katselevat toisiaan, rumia ulkoa ja sisältä.

T. Saman kokenut

Vierailija
28/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on jo ihan hyväksyttävää vuonna 2025.

Fossiilit eivät vain tajua tätä.

Vierailija
29/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin juuri! Kaikki nauravat eikä ota tosissaan. Todellakin rumia sisältä ja ulkoa.

T: Kolmas saman kokenut

Vierailija
30/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on rikoksista pahin. Yhdessä sovittu avoin Suhde on ihan eri juttu

Vierailija
31/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikähän laki sen kieltää?

Vierailija
32/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kannattaa varmaan raivota eikä siellä kotona miehellesi. Fiksu nainen olisi jo eronnut mutta sinä et ole fiksu eikä naiset yleensä ole fiksuja vaan huonoitsetuntoisia koska luulevat että miehenne rakastaa teitä mutta pettävä mies ei naista rakasta.

Vierailija
33/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on elämän suola, eikä siinä ole mitään väärää.

Vierailija
34/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on se kumma kun parempiinkaan miehiin ei voi luottaa kun on sentään koulutettu ja paremmissa töissä!! 

Nehän juuri pettääkin. Niiden perässä nuoret naiset juoksee. Toista se on kun on pienituloisen duunarin akka. Ei ole pelkoa.

Vierailija
35/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en sinun sijassasi edes harkitsisi eroa, vaan laittaisin heti toimeksi. Pitempiaikainen pettäminen ei ole mitenkään anteeksi annettavaa. Kysyisin on niin hyvä olla yksinkin, kun saa monenlaiset tuet.

tulin siihen tulokseen että ei tässä mitään harkita, mies on sika ja saa lähteä! on kyllä todella loukkaavaa mutta minkäs teet kun mies on paska.

Sellasia te olette. Oman etunne tavoittelijoita. Valehtelette, manipuloitte ja filmaatte. Esitätte olevanne erilaisia ja kilttejä. Niin juuri, kilttimies, et ole yhtään sen parempi.

Kaikenlisäksi aika helv*tin läpinäkyvää. :D

Vierailija
36/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistå pihalle.

Vierailija
37/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla on varmaan kirjoitusvirheitä siksi, että on niin raivoissaan miehelleen. Halla-aho teki pahemmin, mutta Hilla näemmä kesti. 

Teillä on tökeröitä vastauksia. 

Vierailija
38/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pettää koska nainen pihtaa. Lisäksi otit komean miehen joten komeat miehet pettää aina se on niitten luonteenvika että pettävät.

Vierailija
39/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pettää koska nainen pihtaa. Lisäksi otit komean miehen joten komeat miehet pettää aina se on niitten luonteenvika että pettävät.

Kiltit miehet on kaikkein pahimpia. Ne jotka tyytyy.... sitten, kun kukaan toinen näyttää vihreää valoa niin nämä on jo menossa. Ei paina parisuhde omallatunnolla.

Vierailija
40/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies hommasi salarakkaan neljänkympin kriisissään ja kun se oli varmistunut, ero oli käytännössä vain lyhyt ilmoitus minulle. Täytti heti ahkerasti yksin myös avioerohakemukset, molemmat vaiheet, minulta ei kyselty mitään.

Sinne jäi 18 vuoden avioliitto ja ydinperhe, kun mies pakkasi kamansa ja häipyi ovesta. Ei ikinä kinunut takaisin. Kaipa se sitten kannatti, lennosta vaihto toiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi