Mies jäi kiinni pettämisestä
nyt ero harkinnassa, olin kyllä järkyttynyt kun sain tietää! mies oli pitemmän aikaa collegan kanssa harrastanut tätä. Oli toimistossa ihastunut nuorempaan ja kauniimpaan. meillä pitkä liitto takana ja yhteisiä lapsia, kyllä suututtaa niinpaljon!
onko kohtalon tovereita?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munkin mies petti huomattavasti vanhemman naisen kanssa ja lähti hänen matkaan. Hylkäsi samalla myös lapsensa.
Tuo ottaa varmasti itsetunnolle. Tuliko ajatuksia tyyliin "kuinka paska minun pitää olla, kun mies vaihtaa huomattavasti vanhempaan"?
Ei se ikä ole ihan kaikki kaikessa kuitenkaan. On muitakin ominaisuuksia...
nyt järki käteen ja jätä se (virolais)sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munkin mies petti huomattavasti vanhemman naisen kanssa ja lähti hänen matkaan. Hylkäsi samalla myös lapsensa.
Tuo ottaa varmasti itsetunnolle. Tuliko ajatuksia tyyliin "kuinka paska minun pitää olla, kun mies vaihtaa huomattavasti vanhempaan"?
Ei se ikä ole ihan kaikki kaikessa kuitenkaan. On muitakin ominaisuuksia...
Niin, naisen hoikkuus/lihavuus vaikuttaa ikääkin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Minä en sinun sijassasi edes harkitsisi eroa, vaan laittaisin heti toimeksi. Pitempiaikainen pettäminen ei ole mitenkään anteeksi annettavaa. Kysyisin on niin hyvä olla yksinkin, kun saa monenlaiset tuet.
tulin siihen tulokseen että ei tässä mitään harkita, mies on sika ja saa lähteä! on kyllä todella loukkaavaa mutta minkäs teet kun mies on paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut, ennemminkin makea nauru, kun potkaisin miehen ovesta sen rupsahtaneen kurpan matkaan. Siinäpähän katselevat toisiaan, rumia ulkoa ja sisältä.
T. Saman kokenut
Pettäminen on jo ihan hyväksyttävää vuonna 2025.
Fossiilit eivät vain tajua tätä.
Näin juuri! Kaikki nauravat eikä ota tosissaan. Todellakin rumia sisältä ja ulkoa.
T: Kolmas saman kokenut
Pettäminen on rikoksista pahin. Yhdessä sovittu avoin Suhde on ihan eri juttu
Vierailija kirjoitti:
Ja mikähän laki sen kieltää?
Täällä kannattaa varmaan raivota eikä siellä kotona miehellesi. Fiksu nainen olisi jo eronnut mutta sinä et ole fiksu eikä naiset yleensä ole fiksuja vaan huonoitsetuntoisia koska luulevat että miehenne rakastaa teitä mutta pettävä mies ei naista rakasta.
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen on elämän suola, eikä siinä ole mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
on se kumma kun parempiinkaan miehiin ei voi luottaa kun on sentään koulutettu ja paremmissa töissä!!
Nehän juuri pettääkin. Niiden perässä nuoret naiset juoksee. Toista se on kun on pienituloisen duunarin akka. Ei ole pelkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en sinun sijassasi edes harkitsisi eroa, vaan laittaisin heti toimeksi. Pitempiaikainen pettäminen ei ole mitenkään anteeksi annettavaa. Kysyisin on niin hyvä olla yksinkin, kun saa monenlaiset tuet.
tulin siihen tulokseen että ei tässä mitään harkita, mies on sika ja saa lähteä! on kyllä todella loukkaavaa mutta minkäs teet kun mies on paska.
Sellasia te olette. Oman etunne tavoittelijoita. Valehtelette, manipuloitte ja filmaatte. Esitätte olevanne erilaisia ja kilttejä. Niin juuri, kilttimies, et ole yhtään sen parempi.
Kaikenlisäksi aika helv*tin läpinäkyvää. :D
Aloittajalla on varmaan kirjoitusvirheitä siksi, että on niin raivoissaan miehelleen. Halla-aho teki pahemmin, mutta Hilla näemmä kesti.
Teillä on tökeröitä vastauksia.
Mies pettää koska nainen pihtaa. Lisäksi otit komean miehen joten komeat miehet pettää aina se on niitten luonteenvika että pettävät.
Vierailija kirjoitti:
Mies pettää koska nainen pihtaa. Lisäksi otit komean miehen joten komeat miehet pettää aina se on niitten luonteenvika että pettävät.
Kiltit miehet on kaikkein pahimpia. Ne jotka tyytyy.... sitten, kun kukaan toinen näyttää vihreää valoa niin nämä on jo menossa. Ei paina parisuhde omallatunnolla.
Mun mies hommasi salarakkaan neljänkympin kriisissään ja kun se oli varmistunut, ero oli käytännössä vain lyhyt ilmoitus minulle. Täytti heti ahkerasti yksin myös avioerohakemukset, molemmat vaiheet, minulta ei kyselty mitään.
Sinne jäi 18 vuoden avioliitto ja ydinperhe, kun mies pakkasi kamansa ja häipyi ovesta. Ei ikinä kinunut takaisin. Kaipa se sitten kannatti, lennosta vaihto toiseen.
Voi että! 😄😊