Mies jäi kiinni pettämisestä
nyt ero harkinnassa, olin kyllä järkyttynyt kun sain tietää! mies oli pitemmän aikaa collegan kanssa harrastanut tätä. Oli toimistossa ihastunut nuorempaan ja kauniimpaan. meillä pitkä liitto takana ja yhteisiä lapsia, kyllä suututtaa niinpaljon!
onko kohtalon tovereita?
Kommentit (45)
Kyllä, mun mies petti collegetytön kanssa.
Oliko miehellä kollekehousut jalassa kun petti?
Kolitsin kanssa vielä. Armias taivas!
on se kumma kun parempiinkaan miehiin ei voi luottaa kun on sentään koulutettu ja paremmissa töissä!!
Eipä paljon muita olekaan kuin kohtalontovereita.En luota enää yhteenkää mieheen.Pas..aa osaavat puhua erittäin sujuvasti ja aina varalla jolssain joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi kohtalotoveri. Tosin mies petti vanhemman naisen kanssa.
Tuo on jo noloa. Kaikille osapuolille.
Ei ole varmaan kohtalotovereita. Olet ainut maailmassa.
Annoitko usein vielä suihinottoja?
Minä en sinun sijassasi edes harkitsisi eroa, vaan laittaisin heti toimeksi. Pitempiaikainen pettäminen ei ole mitenkään anteeksi annettavaa. Kysyisin on niin hyvä olla yksinkin, kun saa monenlaiset tuet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on jo noloa. Kaikille osapuolille.
Hmm jaa. Oon reenattu ja nätti 30vee ja kyllä näyttää parikymppisten päätkin kääntyvän. Ompa joskus reffeillekin pyydetty aika nuoren sällin toimesta.
Ei näyttänyt häpeävän. Eikä tosin ole mun ongelma, vaikka häpeäisikin. :D
Pettikö "collegan" kanssa collegessa collegehousut jalassa?
(Sori ap, jos et ole provo.)
Munkin mies petti huomattavasti vanhemman naisen kanssa ja lähti hänen matkaan. Hylkäsi samalla myös lapsensa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai housut jalassa voi pettää!
Vierailija kirjoitti:
Munkin mies petti huomattavasti vanhemman naisen kanssa ja lähti hänen matkaan. Hylkäsi samalla myös lapsensa.
Tuo ottaa varmasti itsetunnolle. Tuliko ajatuksia tyyliin "kuinka paska minun pitää olla, kun mies vaihtaa huomattavasti vanhempaan"?
Vierailija kirjoitti:
Eipä paljon muita olekaan kuin kohtalontovereita.
En luota enää yhteenkää mieheen.
Pas..aa osaavat puhua erittäin sujuvasti
Onko korkeakoulutusta hommaan?
Yo, maisteri, tohtori
Vierailija kirjoitti:
Nilkoissa mytyssä
Vierailija kirjoitti:
Minä en sinun sijassasi edes harkitsisi eroa, vaan laittaisin heti toimeksi. Pitempiaikainen pettäminen ei ole mitenkään anteeksi annettavaa. Nykyisin on niin hyvä olla yksinkin, kun saa monenlaiset tuet.