Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mäkkärin autokaistalla ei yhtään jonoa, mutta tilausta saa odottaa ikuisuuden

Vierailija
08.08.2025 |

Koska noin sata Wolt-muulia laukkuineen on jonossa. En tule enää koskaan Mäkkäriin hakemaan noutoruokaa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkkäristä haetaan sikojen ruokaa. Miksi syöt ihmisravinnoksi kelpaamatonta materiaalia?

Syö sinä niitä sioille kelpaamatta jääneitä punalappueineslihapullia.

Vierailija
22/29 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesessä odotetaan 45 min.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää jonotusaika on aina niin suhteellista. Mullekin asiakkaat rähjäsi että olen odottanut jo puoli tuntia. Eihän ne raukat tajunneet että näin tietsikalta tarkan jonotusajan. Yleensä se oli 6-9 minuuttia...

Vierailija
24/29 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalainen kiukuttelee kun ei päästetä jonon ohi vaikka hikinen Volvo ja pinkiksi palanut valkoinen nahka. 

Vierailija
25/29 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai, alko tehdä mieli tuplajuustoa ja ranuja 🤤

Vierailija
26/29 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vain että bensalenkkari jättää tulematta autokaistalle. Vanhat dieselit nimittäin haisee ja myös esari-jonne siellä ratissa.

Vierailija
27/29 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkkäristä haetaan sikojen ruokaa. Miksi syöt ihmisravinnoksi kelpaamatonta materiaalia?

Syö sinä niitä sioille kelpaamatta jääneitä punalappueineslihapullia.

Menikö läskillä tunteisiin?

Vierailija
28/29 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on se syy, miksi en käy käy Mäkkärissä. Minulla oli sellainen traditio ennen, että söin Big Macin ravintolassa silloin tällöin aina. 

Sitten se meni siihen, että hampurilaista sai odottaa tiskillä 20min, kun wolttikuskit priorisoitiin ykkösiksi.

Kaiken huippu oli viimeinen kerta kun valitin 20 minuutin jälkeen, niin työntekijä varasti minulle Big Macin wolttikuskin laukusta ja sanoi, että "tämän kerran, näin ei saisi tehdä".

Täysin naurettava ravintola.

Vierailija
29/29 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on se syy, miksi en käy käy Mäkkärissä. Minulla oli sellainen traditio ennen, että söin Big Macin ravintolassa silloin tällöin aina. 

Sitten se meni siihen, että hampurilaista sai odottaa tiskillä 20min, kun wolttikuskit priorisoitiin ykkösiksi.

Kaiken huippu oli viimeinen kerta kun valitin 20 minuutin jälkeen, niin työntekijä varasti minulle Big Macin wolttikuskin laukusta ja sanoi, että "tämän kerran, näin ei saisi tehdä".

Täysin naurettava ravintola.

Täysin omaa keksintöäsi koko sepustus 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan