Mäkkärin autokaistalla ei yhtään jonoa, mutta tilausta saa odottaa ikuisuuden
Koska noin sata Wolt-muulia laukkuineen on jonossa. En tule enää koskaan Mäkkäriin hakemaan noutoruokaa.
Kommentit (29)
No tää jonotusaika on aina niin suhteellista. Mullekin asiakkaat rähjäsi että olen odottanut jo puoli tuntia. Eihän ne raukat tajunneet että näin tietsikalta tarkan jonotusajan. Yleensä se oli 6-9 minuuttia...
Maalainen kiukuttelee kun ei päästetä jonon ohi vaikka hikinen Volvo ja pinkiksi palanut valkoinen nahka.
Aijai, alko tehdä mieli tuplajuustoa ja ranuja 🤤
Hyvä vain että bensalenkkari jättää tulematta autokaistalle. Vanhat dieselit nimittäin haisee ja myös esari-jonne siellä ratissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkkäristä haetaan sikojen ruokaa. Miksi syöt ihmisravinnoksi kelpaamatonta materiaalia?
Syö sinä niitä sioille kelpaamatta jääneitä punalappueineslihapullia.
Menikö läskillä tunteisiin?
Tuo on se syy, miksi en käy käy Mäkkärissä. Minulla oli sellainen traditio ennen, että söin Big Macin ravintolassa silloin tällöin aina.
Sitten se meni siihen, että hampurilaista sai odottaa tiskillä 20min, kun wolttikuskit priorisoitiin ykkösiksi.
Kaiken huippu oli viimeinen kerta kun valitin 20 minuutin jälkeen, niin työntekijä varasti minulle Big Macin wolttikuskin laukusta ja sanoi, että "tämän kerran, näin ei saisi tehdä".
Täysin naurettava ravintola.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on se syy, miksi en käy käy Mäkkärissä. Minulla oli sellainen traditio ennen, että söin Big Macin ravintolassa silloin tällöin aina.
Sitten se meni siihen, että hampurilaista sai odottaa tiskillä 20min, kun wolttikuskit priorisoitiin ykkösiksi.
Kaiken huippu oli viimeinen kerta kun valitin 20 minuutin jälkeen, niin työntekijä varasti minulle Big Macin wolttikuskin laukusta ja sanoi, että "tämän kerran, näin ei saisi tehdä".
Täysin naurettava ravintola.
Täysin omaa keksintöäsi koko sepustus
Syö sinä niitä sioille kelpaamatta jääneitä punalappueineslihapullia.