Mäkkärin autokaistalla ei yhtään jonoa, mutta tilausta saa odottaa ikuisuuden
Koska noin sata Wolt-muulia laukkuineen on jonossa. En tule enää koskaan Mäkkäriin hakemaan noutoruokaa.
Kommentit (29)
Mikä se sun ikuisuus on? Kuiten joku 6min vaan.
Mäkkäristä haetaan sikojen ruokaa. Miksi syöt ihmisravinnoksi kelpaamatonta materiaalia?
Aika hirveen makusia noi mäkkärin burgerit. Itse tehden tulee paljon paremmat.
Siksi käytän sitä Woltia. Myös silloin kun noudan tilaukseni itse.
Vierailija kirjoitti:
Siksi käytän sitä Woltia. Myös silloin kun noudan tilaukseni itse.
No tästä ei kovin paljoa typerämmäksi voi enää touhu mennä. Maksat enemmän etkä saa mitään ekstraa.
Vierailija kirjoitti:
Millainen muumi kirjottaa tällaisia kommentteja? Jokaiseen burgeriketjuun tulee aina tällainen pösilö vaikkei olisi varsinaisesti edes itse burgerista kyse.
Ei meillä ole tuota ongelmaa. Ihan sujuvaa on autokaistalla. Haen kerran tai kahdesti kuussa 6-henkiselle perheelle. Hese olisi lähempänä, muttei ole autokaistaa, niin en viitsi lähteä sinne seisomaan ja odottamaan,
Se on hienoa, jos sinä pystyt ennakoimaan, paljonko tilauksia on. Meillä tyttö oli harjoittelussa juuri tuossa lähimmässä mäkkärissä, ja kyllä se niin paljon vaihtelee, paljonko tilataan. Optimaalinen määrä työntekijöitä on mahdottomuus. Siinä vaiheessa on myöhäistä alkaa soitella extraajia, kun ruuhka on jo syntynyt. Woltilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, moniko haluaa juuri tiettynä perjantaina tilata kotiin ja moniko tulee autokaistalle tai haluaa syödä paikan päällä. Jotkut kuvittelevat pienessä päässään, että wolt tai foodora tai vastaavat menevät jonon ohi. Eivät mene. Pääsääntöisesti ruuat tehdään tilausjärjestyksessä. Se että joku on tilannut woltilla 10 minuuttia ennen sinua, tarkoittaa yleensä, että hänen tilauksensa on valmis ennen sinua.
Järkevät tekee burgerit itse. Saa nopeesti ja parempia.
Ä,in laatu on laskenut tosi alas. Joskus 60-luvulla oli vielä hyvä.
Nyt alkoi tehdä mieli hampurilaista ranskalaisilla.
Läsk_iper_seiden ongelmat, osa 7004: "Welcome to Homocity!"
Vierailija kirjoitti:
No tee kuule ite, paukapää. Asiahan ei sua koske sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen muumi kirjottaa tällaisia kommentteja? Jokaiseen burgeriketjuun tulee aina tällainen pösilö vaikkei olisi varsinaisesti edes itse burgerista kyse.
Maatiainen, joka syö joka päivä kuoripottuja ja ruskeaa soosia.
Ne Wolt-tilaukset on jonossa ennen sua. Huomaa, että palvelu toimii ja sitä käytetään. Mikä on sun tekosyy körötellä sinne polttaen dinosaurusmehua saastuttamaan ilmaa ?
Et osaa tilata äpillä?
Länsimaisen ihmisen ahdinko