Joko olet aloittanut jouluvalmistelut
Ruokalistaa, lahjalistaa, juhlasiivoussuunnitelmaa jne. Nyt viikonloppuna aloitan itse.
Kommentit (17)
Kyllä koristeita olen katsellut, että mitä uutta haluan tilalle. Ja joululahjoja olen jo ostanut.
Olen ostanut jo keväällä ekat joululahjat
Vierailija kirjoitti:
Kinkku on jo uunissa.
M49
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
No en, vaikka jouluihminen olenkin. Kesälomani alkoi vasta.
Nyt on täysikuu ja leijonaporttipäivät. Kesäsyksy vibaa. Luontopäivät. Pääsiäisteema miellyttää enemmän kuin joulu.
Tulee varmaan piiitkät listat.
Ja ihan siivoussuunnitelmakin😆
Vierailija kirjoitti:
Kinkku on jo uunissa.
M49
Hah😅. Juuri koristelin joulukuusen.
Semmoinen kartanonfrouva siellä.
Kyllä se palvelusväen piiskaaminen työstä käy.
Vierailija kirjoitti:
Kinkku on jo uunissa.
M49
Nyt vasta? Laitoin jo juhannuksena.
Kuusenkoristeet sisältävät kaikkea mitä vuosikymmenten aikana olen kerännyt ja säästänyt, kuten lasten päiväkotiaikaiset koristeet. En elä trendien mukaan, vähemmän on enemmän. Joulu on tunne ja tunnelma, lahjoista luovuttu jo parikymmentä vuotta sitten, kaikilla on kaikkea. Joulukonserttiin lunastan lipun kun ne ensi viikolla tulevat myyntiin.
Kyllä. Varattiin jo tammikuussa 190 euron vuokramökki Lapista ensi jouluksi, jouluviikko.
Ja viime viikolla peruttiin se 😄
En. Mutta juhannustarpeet on valmiina käytettäviksi; Koivut, sauna, vihdat, kokot sun muut.
Kivaa viettää juhannusta ympäri vuoden!
Kyllä olen. Ensimmäiset kortit on askarreltu ja ensimmäiset lahjat hankittu.
Tein kesälomalla inventaarion joulukoristeista, kun uusimme varastotilaamme ja listasin puutteet, kuten perinteisen kultaisen lahjanauhan.
Kuopus on kovasti jo laatimassa lahjalistaa, minulla soivat ensimmäiset joululaulut päässä - näin käy nykyisin elokuussa.
Näkyvämmin "jouluttaja" pääsee irti Halloweenin jälkeen, kun lasten syntymäpäivät on vietetty.
Alkaa pitää kiirettä. Kuukauden päästä tulee ensimmäiset joulutavarat.