Haluan herran luo
Olen ollut kymmen vuotta työtön, ei tässä enää kohta mitään ole tehtävissä. Terveyskin on mennyt pöntöstä alas, niin yritäs nyt siinä teeskennellä nuorta työkykyistä; yhteiskunnalta en saa mitään. Kaikki oli hyvin niin kauan kun oli vaimo ja talo. Hän tapasi hurmaavan eteläisen herrasmiehen ja on nykyään ties missä. Olen käynyt psykiatrilla tilittämässä asioita, mutta ei heitäkään tunnu loputtomiin kiinnostavan. Olin nuorena poikana salskea ja komea, nyt tilalle on tullut ylipaino. Säästöt ovat loppu, olen joutunut ottamaan velkaa. Mitä iloa on enää tässä maailmassa? Olen niin väsynyt. Olisipa rahaa edes kaljaan!
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin
Kyllä! Mene ihan itseesi.
Tosiaan hyviä vinkkejä täällä jo tullutkin. Menemällä töihin voit kohdata herran paljon nopeammin. Oli se sitten toimari tai hallituksen puheenjohtaja. Heidänkin edessään voi mennä polvilleen ja huutaa hallelujah. Voit saada jopa ylennyksen.
Herra tässä moi. Ongelma on asenteessasi, sinun on ensin korjattava se, ja ylipainoonkin löytyy nykyään keinoja. Otapa itseäsi niskasta kiinni ja rohkeesti vaan paat hakemusta työnantajille. Muista hymyillä. Tsemppiä. T. Herra.
Herra ei koskaan äänestäisi kokoomusta
Tilaa temulta köysi, ei maksa paljoo!
Mene töihin