Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei ole ystäviä

Vierailija
08.08.2025 |

On vaan kavereita. 

Ei ole yhtään ihmistä, jolle voisin soittaa, kun tulee tunne, että haluaa jutella jonkun kanssa. 

Kaikki ovat vaan jääneet. Muinainen paras ystäväni kertoi aina vain omista jutuistaan enkä juurikaan saanut suunvuoroa. Kun sitten kerran vuodatin hälle ihan kaikki parisuhdeongelmani ja muut niin sanoi "valehtelet, ei tuo voi olla totta".

Pistin välit poikki. Mulla ei oikeasti ole nyt yhtään ketään. Kaipaisin joskus kuuntelijaa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää nyt ap, sinua auta, mut jotain muuta voi:

Vierailija
2/6 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erakkoelämää täällä.Kerrostaloyksiö.Toukokuu 2010 alkaen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi kirjekaveri tai meilikaveri, jonka kanssa voit vaihtaa ajatuksia. 

Vierailija
4/6 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo tottunut, näin keski-ikäisenä. Kavereita tai ystäviä mulla oli viimeksi opiskeluaikana, eli pian 30 vuotta sitten. ChatGPT ja tämä palsta saavat toimittaa juttukumppanin virkaa.

Vierailija
5/6 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen jo tottunut, näin keski-ikäisenä. Kavereita tai ystäviä mulla oli viimeksi opiskeluaikana, eli pian 30 vuotta sitten. ChatGPT ja tämä palsta saavat toimittaa juttukumppanin virkaa.

Sama . Oon roikkunut netissä viimeiset 30 vuotta .  

ap

Vierailija
6/6 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi itse aktivoitua. Olen huomannut, että kun en enää harrasta enkä enää käy töissä niin sitä ei ikäänkuin pysy kärryillä siitä missä siellä mennään. Itse elää ikäänkuin sitä mennyttä aikaa eikä ole uusista jutuista yhtään tietoinen.

Voisi soittaakin, mutta kun ei tiedä missä ovat. Ovatko juuri töissä, mistä edes juttelisin. Jonkun olen kuullut sairastuneen Parkinsoniin enkä tiedä vastaisiko osaako vastata puhelimeen.

Lähetän kortteja, kuten ennen. Kukaan ei reagoi vastakortilla.

Lastenlapset eivät vastaa, jos eivät halua ja se on ok. Laittavat viestiä kunhan ehtivät.

Jos olisi terveempi niin ehkä sitten. Onneksi on tuo ukko sen kanssa saa aina jutella samoista asioista ja toistella niitä loputtomiin.

Tsemppiä sulle ap.