Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen suusta, mitä mieltä?

Vierailija
03.04.2007 |

Naimisiinmeno keskustelun innoittamana... Pahoitinko turhaan mieleni?

Kun tuli puhe naimisiin menosta, mies sanoi:" Sulla on ollut jo niin monta nimeä, että ethän sä kohta muista, mitä niistä käyttää." Susta ei tule ikinä ........ (miehen sukunimi)

:( En vaan pääse yli tuosta. Ja kerran olen ollut naimisissa. Eronnut en omasta, vaan silloisen mieheni tahdosta!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies halusi loukata sinua.:(

Vierailija
2/4 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mies sanoi kerran ostarissa kun kävelimme morsiusliikkeen ohi ja minä hymyilin vihjailevasti: höh,älä unta näe! Ja kuitenkin nyt puhuu omaaloitteisesti häistä ja vieraista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syystä tuntee alemuudentunnetta ex-mieheesi nähden.

Vierailija
4/4 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tässä puntaroinut ees ja taas. Meillä menee tosi mukavasti ja rakastetaan toisiamme, mutta en voi käsittää tuota kommenttia. Ei ole kyllä hänen huumori-tyyliä ollenkaan! Mutta hymyssäsuin, ikäänkuin leikillään heitti tuon. Miksi olisi halunnut loukata, kun tietää varsin hyvin kipeän menneisyyyteni petettynä...???

Minä heitin takaisin vaan jotain, että Voi V.....u, ompa mulla romanttinen mies ja tulevaisuus. En kuitenkaan näyttänyt suuttumustani. Mies ehkä huomasi, kun sitten koko illan kävi kyöhnäämässä yms. En tiedä....vaikka joskus kosisikin, niin empä taida suostua. Varmaan säälistä tekisi senkin.... Helpompi ois olla vaan yksin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä