Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävä kertoi myyneensä itseään opiskeluaikana

Vierailija
08.08.2025 |

Eli perus seksiä rahaa vastaan. Oli kuulemma tehnyt tätä noin kahden vuoden ajan. Ollaan oltu nyt pari kuukautta yhdessä ja hän halusi kertoa tämän, ettei tule tilannetta, että kuulisin asian jostain muualta. Tästä on nyt noin viisi vuotta, kun on tehnyt tätä. Järkytyin, koska en osannut odottaa mitään tällaista. Jos voisi mennä ajassa taaksepäin, ei kuulemma tekisi niin, mutta mennyt mikä mennyt. Pidän hänestä todella paljon ja tuntuu, että löysin sielunkumppanin, mutta tällaista en odottanut.

Kommentit (479)

Vierailija
401/479 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu että tytöllä ei ole ongelmaa, mutta AP:lla on melkoinen ongelma. Minä olen nyt kuuskymppinen mies, mutta kyllä, siinä nelikymppisenä löytyi helposti parikymppinen nainen kun vinkkasi että 24 tuntia ja tonni. Aina löytyi seuraa, nyt kulema hinnat ovat puolittuneet, ainakin työpaikallani keskustelimme miesten kesken asiasta. viidellä sadalla saa helsingin ulkopuolella jo naisen vuorokaudeksi, kunhan hoitaa ruuat ja kaikki muut kulut.

Tämä on molemmille hyvä diili, jos kotona seksi ei suju, voi paineet purkaa ilman tunteita. Rakkaus puolisoon ei siitä himmene. Tyttö saa rahan ja tekee mitä tekee, tarpeeseen tai humpuukiin, ei kuulu mulle. Toki minullekin tuli sitten ns vakiseuralainen, tulimme ja tulemme edelleen hyvin juttuun.

Suhde on jatkunut jo 15 vuotta, nykyään kerta kuukaudessa riittää, molemmat olemme naimisissa mutta henkisesti ollaan samalla taajuudella, joskus mennään syömään ja keskustellaan asioista, vähän sek

Mikähän naisella viiraa päässä jos tekee tuollaista huvikseen.

Itse en jaksaisi miestä edes aviossa, puhumattakaan että avion lisäksi kuunteilsin vielä jonkun toisen öklön ukkomiehen horinoita ja tarjoaisin jotain siitossimulaatiopalveluita. Mahtaa olla painava karma naisella, joka tuollaiseen höykytykseen ja kierrätykseen on joutunut.

Vierailija
402/479 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekikö ap aloituksen vastaamalla itse itselleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/479 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä itsensä myyminen on verrattavissa siihen jos mies olisi pedofiili, molemmat yhtä sairasta.

No onhan nuo kaksi täysin eri asiaa! Pedofiili metsästää lapsia ja jättää täten jälkeensä traumatisoituneita lapsia. En kannata prostituutiota, mutta en ikipäivänä vertaisi näitä kahta asiaa Suomessa toisiinsa. 

Minä olen sitä mieltä, että myös 16- tai 18v täyttäneellä naisella tulisi olla 100% koskemattomuus ja itsemääräämisoikeus. Teoriassahan näin onkin, mutta kulttuuri ja käytäntö osoittavat, että tosiasiasa lasten koskemattomuutta suojellaan ja siihen suhtaudutaan vakavammin kuin naisen. Lapsen kajoaminen on vakavampi rikos kuin naiseen -> naisen seksuaalisuus on vähempiarvoinen.

Ei ole mitään argumenttia slle, että aikuisen naisen pitäisi olla vastoin tahtoaan seksuaalisesti käytettävissä yhtään sen enempää kuin 5v lapsen, tytön tai pojan, tai edes aikuisen miehen. Silti kulttuuriissamme elää jonkinlainen sääntö, että kun nainen on tarpeeksi vanha, tätä saa alkaa ahdistelemaan, ja joillakin tuntuu ajatus olevan jopa niin, että on jonkinlainen naisen velvollisuus ottaa vastaan sairasta siitoskäyttäytymistä. 

Emme ole saavuttaneet tasa-arvoa ennen kuin naisten seksuaalisuuteen suhtaudutaan yhtä suurella vakavuudella ja sitä suojellaan yhtä suurella pieetillä, kuin lasten. Ja huom. lastenkaan seksuaalisuuta ei suojella pieetillä esim. lääkäreiltä, ja suurin osa vauvoista osallistuu r aiskukseen jo syntymänsä hetkellä sairaalassa.

Elämme r aiskausyhteiskunnassa.

Vierailija
404/479 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep. Mukava lähteä tämän kanssa ulos tai mihinkään kun muut miehet hänelle morjenstelee ja sit itselle tulee mieleen että ainiin se on tuonkin kanssa ollut..

Vierailija
405/479 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään turusta viimeisen 6 vuoden aikana olen ostanut seksiä 30 eri naiselta. Yleensä nainen on opiskelija joka myy seksiä.

Vierailija
406/479 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kannattaa hyödyntää nuoreus ja kauneus ja myydä seksiä nuorena koska siitä saa paljon rahaa. Ostin seksiä yhdeltä naiselta turussa ja sitten huomasin että se on alkossa myyjänä kun kerran menin alkoon. Jos naisia alkais baareista iskee seksi mielessä niin olis aika vaikeeta. Ostamalla olen saanut paljon helpommin.

Vierailija
407/479 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tällaiset iisebelin h uorat joutuvat gehennaan eli helvettiin

Ja asiakkaat myös, vai mitä? 

Vierailija
408/479 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Julkinen salaisuus meidänkin luokalla oli, että kaikki tytöt kahta lukuunottamatta sokerideittaili tai niillä oli ilmoitus sihteeriopistolla.

Vierailija
409/479 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan maksullisia  käyttänyt puolisoni tosin sanoi, että maksulliset ovat liian teknillisiä tai robottimaisia. Kyllästyi myös strippipaikkoihin jo alle nelikymppisenä. 

Vierailija
410/479 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

So what.

Mutta ne asiakkaat ovat iljettäviä sikoja.

Vierailija
411/479 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä itsensä myyminen on verrattavissa siihen jos mies olisi pedofiili, molemmat yhtä sairasta.

No onhan nuo kaksi täysin eri asiaa! Pedofiili metsästää lapsia ja jättää täten jälkeensä traumatisoituneita lapsia. En kannata prostituutiota, mutta en ikipäivänä vertaisi näitä kahta asiaa Suomessa toisiinsa. 

Minä olen sitä mieltä, että myös 16- tai 18v täyttäneellä naisella tulisi olla 100% koskemattomuus ja itsemääräämisoikeus. Teoriassahan näin onkin, mutta kulttuuri ja käytäntö osoittavat, että tosiasiasa lasten koskemattomuutta suojellaan ja siihen suhtaudutaan vakavammin kuin naisen. Lapsen kajoaminen on vakavampi rikos kuin naiseen -> naisen seksuaalisuus on vähempiarvoinen.

Ei ole mitään argumenttia slle, että aikuisen naisen pitäisi olla vastoin tahtoaan seksuaalisesti käytettävissä yhtään sen enempää kuin 5v lapsen, tytön tai pojan, tai edes aikuisen miehen. Silti kulttuuriissamme elää jonkinlainen sääntö, että kun nainen on tarpeeksi vanha, tätä saa alkaa ahdistelemaan, ja joillakin tuntuu ajatus olevan jopa niin, että on jonkinlainen naisen velvollisuus ottaa vastaan sairasta siitoskäyttäytymistä. 

Emme ole saavuttaneet tasa-arvoa ennen kuin naisten seksuaalisuuteen suhtaudutaan yhtä suurella vakavuudella ja sitä suojellaan yhtä suurella pieetillä, kuin lasten. Ja huom. lastenkaan seksuaalisuuta ei suojella pieetillä esim. lääkäreiltä, ja suurin osa vauvoista osallistuu r aiskukseen jo syntymänsä hetkellä sairaalassa.

Elämme r aiskausyhteiskunnassa.

Täysikäinen nainen juotti 14v pojan humalaan ja harrasti sen kanssa seksiä. Oikeuslaitos: EI RIKOSTA

että se siitä lapsen koskemattomuudesta kun tekijänä on nainen

Vierailija
412/479 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tällaiset iisebelin h uorat joutuvat gehennaan eli helvettiin

Viimeisten tutkimusten mukaan kaikki pääsevät taivaaseen. Synnintekijät joutuvat aluksi jonkinlaiseen pannaan, jonka aikana he kärsivät samalla tavalla kuin uhrinsa. En kyllä tiedä mitä maksullisille tapahtuu kun joskus he ovat niitä uhreja ja onko se sitten se asiakas, joka joutuu sinne pannaan. 

Vierailija
413/479 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu että tytöllä ei ole ongelmaa, mutta AP:lla on melkoinen ongelma. Minä olen nyt kuuskymppinen mies, mutta kyllä, siinä nelikymppisenä löytyi helposti parikymppinen nainen kun vinkkasi että 24 tuntia ja tonni. Aina löytyi seuraa, nyt kulema hinnat ovat puolittuneet, ainakin työpaikallani keskustelimme miesten kesken asiasta. viidellä sadalla saa helsingin ulkopuolella jo naisen vuorokaudeksi, kunhan hoitaa ruuat ja kaikki muut kulut.

Tämä on molemmille hyvä diili, jos kotona seksi ei suju, voi paineet purkaa ilman tunteita. Rakkaus puolisoon ei siitä himmene. Tyttö saa rahan ja tekee mitä tekee, tarpeeseen tai humpuukiin, ei kuulu mulle. Toki minullekin tuli sitten ns vakiseuralainen, tulimme ja tulemme edelleen hyvin juttuun.

Suhde on jatkunut jo 15 vuotta, nykyään kerta kuukaudessa riittää, molemmat olemme naimisissa mutta henkisesti ollaan samalla taajuudella, joskus mennään syömään ja keskustellaan asioista, vähän sek

Joku tässä sun jutussa ei nyt täsmää. Voi olla, että on totta, mutta todennäköisesti keksittyä satua. Jos teet tätä, et aidosti rakasta puolisoasi. Eikä hän sinua, jos oletuksesi mukaan tekee samaa. Olette jumittuneet yhteen, ette osaa erota. Järkisyitä varmasti taustalla, kuten talous, jne. Se, että kehuskelet sillä, kuinka fiksu ja älykäs myös tämä perheellinen pettäjänainen on, kertoo sinun ajatusmasilmastasi. Jos olisit hyvässä ja onnellisesssa suhteessa puolisosi kanssa, et kävisi vieraissa. Mutta sain kuvan, että olet tehnyt tätä jo todella kauan, ehkä vuosikymmeniä, joten ihan normiarkea sulle, kun suhteenne on alusta lähtien ollut huono.

Vierailija
414/479 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menneet on menneitä. Älä nyt tuollaisen takia menetä sielunkumppania. On sitä paitsi rehellinenkin. Vaatii paljon kertoa tuollaisesta. Ota asia kevyemmin.

Koskisiko tämä myös sitä, että mies kertoisi käyneensä ennen suhdetta maksullisissa?

Vierailija
415/479 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha on valitettavasti se mikä ratkaisee. Jos elämä hänellä silloin nuorena todella vaikeaa ja mistään ei saanut kunnolla pätäkkää normi elämiseen, niin mikäs teet? Asutko jumaliste pusikossa kuusen alla tulipalopakkasella syöden jäkälää ennemmin, kuin annat silloin tällöin maksusta pimlooraa? On myös naisia, joilla on saattanut olla kymmeniä jopa satoja kumppaneita ennen sinua. Kaikki ei noista huutele. Ei naisista juuri kukaan. Miehet ne niillä retostelee mutta matemaattisesti ei miehet ole voineet olla satoja kertoja enemmän eri naisten kanssa, ellei myös naiset ole olleet! Niinpä! En siis tekisi numeroa. Varsinkin, jos nykyään selvästi kunnollinen. Ihminen muuttuu alati. 

Vierailija
416/479 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilyttää tämä palstamiesten lynkkausmentaliteetti. Oletettava sokerideittaaja haukutaan saastuneeksi tautipesäkkeeksi, jne. Eiköhän noissa jutuissa varmuusvälineet ole mukana aika hyvin ja testit myös. Ei se yritysjohtaja perheenisä tai 50v eronnut juristimies halua tuoda mitään tauteja kotiinsa tai saada vahinkoraskautta. Ja pääsääntöisesti sokerideittaajalla niitä kumppaneita ei ole montaa kierrossa, koska nämä varakkaat sugardaddyd eivät siihen suostu.

Kummalla sitten on todennäköisemmin niitä tauteja, turvaseksiä parin vuoden aikana muutaman miehen kanssa harrastavalla sokerideittaajalla vai joka toinen viikko uuden naisen kanssa mahdollisuuksien mukaan paljaalla panevalla kiertokullilla? Miesten logiikan mukaan sokerideittaajalla, koska hän saa siitä rahaa.

Vierailija
417/479 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, johon kaikki miehet käyvät heittämässä ruikut, on jäteastia, maksullinen tai ei.

Vierailija
418/479 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, johon kaikki miehet käyvät heittämässä ruikut, on jäteastia, maksullinen tai ei.

Mitä ne miehet sitten ovat, jotka käy näitä ruikkuja heittämässä?

Vierailija
419/479 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys palstamiehille: jos naisella on ollut useita seksikumppaneita, arvostuksemme häntä kohtaan laskee ja hän näyttäytyy teille suorastaan saastaisena tautipesäkkeenä. Siltii yritätte päästä panemaan näitä samoja naisia. Miksi? Eikö tässä oma logiikkaanne hieman vääristy? En minäkään arvosta tautipesäkekiertokulleja, enkä siksi halua seksiä heidän kanssaan.

Vierailija
420/479 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään argumenttia slle, että aikuisen naisen pitäisi olla vastoin tahtoaan seks

Itkettääkö? 🤭

Toivottavasti joku muslimi praiskaa sinut.