Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti: toivotko uuden pandemian puhekamista?

Vierailija
08.08.2025 |

Minä toivon.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti köyhä ja päähän potkittu ja syrjäytynyt? Luuletko, että jos tulee globaaleja katastrofeja, niin sinun tilanteesi jotenkin paranisi tässä maailmassa? Luuletko, että jos taloudella alkaisi menemään entistä huonommin, niin silloin köyhille ja sairaille riittäisi nykyistä enemmän rahaa?!

Eikö maailmansotien tarkoitus juuri ole että päästän köyhistä ym roskasakista eroon? 

Tämä. Uusi epidemia todellakin verottaisi vanhusväestöä ja heikompaa ainesta ensimmäisenä. Sen lisäksi - jos pandemia olisi tarpeeksi voimakas - saisimme väestöä muutenkin pienenemään ihan tällaisella näppärällä konstilla, jossa kenenkään ei tarvitsisi eväänsä räväyttää. 

Vierailija
22/29 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti köyhä ja päähän potkittu ja syrjäytynyt? Luuletko, että jos tulee globaaleja katastrofeja, niin sinun tilanteesi jotenkin paranisi tässä maailmassa? Luuletko, että jos taloudella alkaisi menemään entistä huonommin, niin silloin köyhille ja sairaille riittäisi nykyistä enemmän rahaa?!

Eikö maailmansotien tarkoitus juuri ole että päästän köyhistä ym roskasakista eroon? 

Tämä. Uusi epidemia todellakin verottaisi vanhusväestöä ja heikompaa ainesta ensimmäisenä. Sen lisäksi - jos pandemia olisi tarpeeksi voimakas - saisimme väestöä muutenkin pienenemään ihan tällaisella näppärällä konstilla, jossa kenenkään ei tarvitsisi eväänsä räväyttää. 

Ei verota, koska yhteiskunnat laitetaan säppiin niin kuin viimeksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sellaista pandemiaa, joka tappaa 10-100% ihmisistä ja eläimistä.

Vierailija
24/29 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ihanaa aikaa introvertille ihmiselle. Kuten south parkissakin parodioitiin, niin "social distance" oli minulle aivan suunnatonta nautintoa.

Elätän aina toiveita, kun kuulen jostain apinarokosta tai muista kehitysmaataudeista, että josko niistä tulisi uusi pandemia tännekin.

Vierailija
25/29 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli ihanaa aikaa introvertille ihmiselle. Kuten south parkissakin parodioitiin, niin "social distance" oli minulle aivan suunnatonta nautintoa.

Elätän aina toiveita, kun kuulen jostain apinarokosta tai muista kehitysmaataudeista, että josko niistä tulisi uusi pandemia tännekin.

Tämä. Menen astetta pidemmälle, ja jos kohdalle osuu niin olen vaikka valmis kuolemaan tähän - jokainen kuolee johonkin. Vaan korona-aika oli niin nautinnollista, että sen kaltaiseen uusintaan olen ihan valmis uhraamaan kaiken. 

Vierailija
26/29 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei verota, koska yhteiskunnat laitetaan säpp

Verottihan se silti. Ja jos se olisi astetta voimakkaampi, ei sitä estäisi mikään säppi. Ja tulisipa SÄPPI 🥰

Vierailija
27/29 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan toivo. Mahtaa olla elämäsi tylsää.

Vierailija
28/29 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen introvertti eikä ollut kyllä millään lailla ihanaa aikaa.

Vierailija
29/29 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivo tautiaaltoja, ihan kamalia, ei varsinkaan horkkia tai oksuja. Sulut olivat siitä kivoja että ulkonakin oli joskus rauhallista ja muualla sisätiloissa tuurilla. Se oli mukavaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä