Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä takia tuon naapurin ukon pitää huudattaa leikkureitaan jo ennen klo 8?

Vierailija
08.08.2025 |

Luulisi eläkeläisellä olevan aikaa tehdä tuota hommaa ihan mihin kellonaikaan tahansa, mutta on ilmeisesti pakkomielle herättää koko naapurusto.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MENE AP TÖIHIN.

Mäkin heräsin jo 6.45. Kunnon ihmiset herää aamulla, käy töissä tai asioimassa ja menee illalla nukkumaan. 

Huom: kerrostalon pihaan ei tulla leikkaamaan ennen kahdeksaa. Näin me on huoltoyhtiön kanssa sovittu.

Siellä ok-alueiden postimerkkitonteilla soi leikkurit 24/7, yritäpä ämpyillä vastaan :D

Postimerkkitonteilla ? ? Minulla  1 ha, pks

Koneitten käytön voi aloittaa ihan varmasti klo 7. Naapurin yrittäjä käyttää kuorma-autoa ja  kaivuria  lastaamiseen  ja purkamiseen joskus klo 23. Ahkera mies.  Ei häiritse. Ei täällä         ole " taloyhtiön " sääntöjä

Vierailija
22/41 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiljaisuus loppuu 7:00

Tämä! Koitappa Ap jättää ne baarikierrokset väliin ja mennä aikasin nukkumaan kuten kunnon ihmiset tekee.

Ei hitto, hyvä kun muistutit. Näin viime yönä unta siitä, että mietittiin siskoni kanssa milloin ollaan viimeksi käyty baarissa. Kumpikaan ei muistanut, koska siitä on niin monta vuotta aikaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leikkureitaan? Kuinka monta niitä on?

Ainakin kaksi. Ensin vedetään trimmerillä ja sen jälkeen ruohonleikkurilla.

Ap

Eikö oikea tapa ole tehdä nuo hommat toisinpäin? Ainakin minä teen.

Vierailija
24/41 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on aamuvirkku. Ihan tavallista keski-iässä ja sen jälkeen. Päivä on jo pitkällä aamukahdeksalta, jos on kuudelta noussut. Teollisuusyhteiskunnan rytmi. 

Olen iltavirkku. Saanko pitää naapurit arkena hereillä vielä klo 23 leikkaamalla ruohoa? Voisin tehdä näin, jos päässäni olisi yhtä paljon keltaista nestettä kuin monilla aamuvirkuilla.

Vierailija
25/41 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MENE AP TÖIHIN.

Mäkin heräsin jo 6.45. Kunnon ihmiset herää aamulla, käy töissä tai asioimassa ja menee illalla nukkumaan. 

Huom: kerrostalon pihaan ei tulla leikkaamaan ennen kahdeksaa. Näin me on huoltoyhtiön kanssa sovittu.

Siellä ok-alueiden postimerkkitonteilla soi leikkurit 24/7, yritäpä ämpyillä vastaan :D

MULLA ON KESÄLOMA.

Ap

Sitä suuremmalla syyllä, mitä rutiset, voit nukkua  muuloin koska tahansa😅

Vierailija
26/41 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Käy kysymässä häneltä miksi hän tekee ne noin päin.

Ap

Vierailija
27/41 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla naapuri aloittaa noin kaksitoista tuntia myöhemmin eli ilta yhdeksältä. Välillä kymmenen jälkeen ja lopettaa lähempänä puoltayötä. Onneksi olen yökukkuja, niin ruohonleikkuu ei haittaa yölläkään.

Vierailija
28/41 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Järkevä tapa ensin trimmeri ja sitten ruohonleikkuri,  se silppua trimmerin katkomat korret

Vierailija
29/41 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulpat korviin vikisijä

Vierailija
30/41 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MENE AP TÖIHIN.

MULLA ON KESÄLOMA.

Ap

En saa enää unta vaikka väsyttää. Ukkeli olisi voinut aloittaa puuhansa vaikka klo 10 ja antaa veronmaksajien palautua työn rasituksista.

Ap

Vierailija
31/41 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen saa leikata nurmikkonsa silloin kun haluaa. Aamulla on viileämpää. Minä itsekin leikkaan nurmikon usein silloin.

Vierailija
32/41 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on aamuvirkku. Ihan tavallista keski-iässä ja sen jälkeen. Päivä on jo pitkällä aamukahdeksalta, jos on kuudelta noussut. Teollisuusyhteiskunnan rytmi. 

Olen iltavirkku. Saanko pitää naapurit arkena hereillä vielä klo 23 leikkaamalla ruohoa? Voisin tehdä näin, jos päässäni olisi yhtä paljon keltaista nestettä kuin monilla aamuvirkuilla.

Sopii minulle, en mene aikaisin nukkumaan, eikä okt alueella ole sääntöjä tuosta

Vierailija
33/41 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla ilmeisesti ymmärrys muita kohtaan katoaa täysin? 

Ap

Ei normaalia päivärytmiä noudattanan tarvitse "ymmärtää" ketään. Hän on normaali, sinä olet anomalia, poikkeus. Silti ymmärrän kyllä sinuakin.

Oman taloni vieressä on remonttityömaa. He aloittavat joka aamu seitsemältä. 

Vierailija
34/41 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MENE AP TÖIHIN.

MULLA ON KESÄLOMA.

Ap

En saa enää unta vaikka väsyttää. Ukkeli olisi voinut aloittaa puuhansa vaikka klo 10 ja antaa veronmaksajien palautua työn rasituksista.

Ap

Ruohonleikkurilla ei ajeta joka päivä, varmasti saat viikon olla rauhassa

t, Veronmaksaja joka teki töitä uransa 365 pv vuodessa  yrittäjänä  koko ajan

Vierailija
35/41 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Ei kukaan normaali ihminen mene nukkumaan ennen puoltayötä!

Vierailija
36/41 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei normaalia päivärytmiä noudattanan tarvitse "ymmärtää" ketään. Hän on normaali, sinä olet anomalia, poikkeus. Silti ymmärrän kyllä sinuakin.

Oman taloni vieressä on remonttityömaa. He aloittavat joka aamu seitsemältä. 

Juuri tätä tarkoitan. Ei ymmärretä, ettei kaikkien "normaali päivärytmi" ole sama kuin itsellä. Työläiset aloittavat tietenkin työnsä silloin, kun työaika alkaa, mutta eläkeläinen voisi tehdä hommansa ihan mihin aikaan päivästä tahansa. En mä ainakaan viitsi aiheuttaa turhaa häiriötä muille varhain aamulla tai myöhään illalla.

Ap

Vierailija
37/41 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robottiruohonleikkuri ei paljoa naapureita häiritse, halvin Tokmannin pieni leikkuri tuossa pörrää tälläkin hetkellä. Kuka enää haluaa jotain bensaruohonleikkuria käyttää? Jo työnnettävä sähköinenkin on paljon hiljaisempi eikä tarvitse läträtä sen bensan kanssa kun on vaan muutama vaihtoaukku ja nopea laturi.

Vierailija
38/41 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin sinullakin 

Vierailija
39/41 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala itse metelöidä iltaisin, jos tulee valitusta niin sinulla on neuvotteluvaltti. Uniongelmaisena pidän naapurisi käytöstä törkeänä. 

Vierailija
40/41 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala itse metelöidä iltaisin, jos tulee valitusta niin sinulla on neuvotteluvaltti. Uniongelmaisena pidän naapurisi käytöstä törkeänä. 

Juu. Tästä saisi kunnon väännön aikaan, jos soittaisi samalla volyymilla ulkona musiikkia vielä klo 21.50. Ukko tulisi huutamaan pää punaisena, että ämyrit kiinni, kun kunnon kansalaiset yrittää nukkua :D