Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelette naisesta joka seurustelee n20-30 vuotta vanhemman miehen kanssa?

Vierailija
21.09.2008 |

.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikähän isäsyndrooma tolla on?

Vierailija
2/6 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko siitä miettiä mitään muuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdessa tuntemassa tapauksessani pareja on yhdistänyt vahvasti joku asia kuten musiikki tai maailmankatsomus. Yksi kaverini potee jonkinlaista isättömyyskompleksia ja on todella pahasti ylipainoinen. Ehkä sen vuoksi on valinnut huomattavasti vanhemman miehen. Yksi näistä tuntemistani pareista on eronnut, mutta kaksi muuta pariskuntaa porskuttavat onnellisina eteenpäin edelleen. Näissä tuntemissani tapauksissa miehet ovat myös näyttäneet ikäisiltään eli ovat selvästi naista myös ulkoisesti vanhemman näköisiä.

Vierailija
4/6 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se liene kuitenkin enemmän persoona- kuin ikäkysymys kuinka hyvin yhteen sovitaan!

Itse en voisi, koska isäni on minua 19 vuotta vanhempi :-D

Vierailija
5/6 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se rakastuminen ikää katso. Oma mieheni on minua 26 vuotta vanhempi. Ei tässä mitään ihmeellisiä mystisiä isäkompleksi- tai vastaavia syitä ole, vaan ihan vaan ihastuttiin toisiimme eikä annettu ikäeron rajoittaa naimisiin menoakaan kun kävi ilmi että luonteidenkin puolesta yhteen sovitaan erinomaisesti.

Vierailija
6/6 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin joskus jos näen tyyliin nippanappa 20v naisen ja 50 miehen niin sitä kyllä ihmettelen mutta jos tykkäävät niin mikäs siinä.

itse olen 32v ja minulla on 19vuotta vanhempi miesystävä. ikä ei ole mikään este tai ongelma.