Mikä muutos tai asia elämässäsi tekisi sinusta onnellisemman?
Jos oletuksena on, että ihmisen tulee jollain tavalla tienata elantonsa, maksaa veroja ja noudattaa lakeja sekä yleistä moraalia.
Omassa elämässäni minut tekisi onnellisemmaksi se, että saisin 100% etätyön ja löytäisin budjettiini sopivan talon jossa on oma piha.
Kommentit (95)
Haluaisin olla rakastajani enkä aviomieheni kanssa saman katon alla.
Raiskaajan kuolinilmoitusta olen odotellut vuosikaudet.
Pari autoimmuunisairautta pois.
Ennen näitä olin aktiivinen, energinen ja skarppi.
Nämä autoimmuunit aiheuttavat aivosumua, jatkuvaa väsymystä, muisti pätkii, kovat nivelkivut ja migreenit. Ihottumaa kasvoilla.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista eniten tässä maailmassa haluaisin löytää tyttöystävän. Sellaista minulla ei ole koskaan ollut. Kaikki muu elämässäni on kohdillaan.
Tämä on se tärkein.
Hankin kolme kanaa parvekkeelle. Nyt on joka aamu munaa mitä syödä.
Ainakin kotiapu erilaisessa muodoissa: kuten siivousapu, pyykkäysapu, ruoanlaittoapu ja muut vastaavat ottaisin heti vastaan ja olisin onnellisempi.
Näitä olen odottanut vuosien ajan mutta ei auttajaa ei näy vaikka kuinka rukoilen. Miksi työnantaja tai sosiaalitoimi ei toimita naista huoneistooni tekemään naisten työt kysyn vaan.
Että saisin mieheni takaisin. Oli riita ja tuli ero
Joko iso summa rahaa tai se, että muuttuisin terveeksi ja pääsisin hankkimaan rahaa.
Isompi raha. Ettei pelkää koko ajan miten riittää.
Avioero ja lottovoitto. Tässä järjestyksessä. :)
Saisin uudentyön, mulle sopivan ja voisin irtisanoutua nykyisestä työstä suuren yksityisen toimijan (A) hoitoalan palvelutalosta, jossa viimeisen vuoden ajan on johdettu pelolla ja uhkailulla. Meillä rivihoitajilla ei ole sanavaltaa eikä varsinkaan meidän fiksujakaan näkemyksiä huomioida. Vain 2 ”johtajaa” tietää kaiken ja päättää kaiken.
Sinä päivänä, kun lähden, itken helpotuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista eniten tässä maailmassa haluaisin löytää tyttöystävän. Sellaista minulla ei ole koskaan ollut. Kaikki muu elämässäni on kohdillaan.
Toivon sinulle sitä niin. Kyllä sä löydät kivan tytön, kun kohtelet ja huomioit ja kuuntelet häntä! Onnea matkaan.
Pääsisin yli lapsuuden aiheuttamasta kroonisesta itseinhosta.
Mulla on ihanat lapset, rakas puoliso, kiva työ, ystäviä ja ihan hyvä taloudellinen tilanne, elämäntilanteeni on minulle täydellinen ja olen onnellinen. Mutta hankalat sosiaaliset tilanteet aiheuttaa hallitsematonta ahdistusta ja "kauhua". No, nyt pääsin psykoterapiaan joten toivon, että se auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen työni on 99% etätyö palkanlaskijana. Jos saisin 100% etätyön, niin voisin sen turvin muuttaa Japaniin ja mennä naimisiin ja perustaa perheen. Suomessa tuo ei onnistu. M28
So desu ka...
Olisin terve ja ilman muutamaa tapahtumaa menneisyydessä.
Työ jossa pääsisin toteuttamaan kykyjäni. Liian myöhäistä. Mennään näillä tässä maailmantilanteessa.