Tuntuu ettei mulla ole hyvä kavereita
Suurin osa tosiaan haluaa nähdä kun ryypätään tai mennään baariin, eivät hirveesti ota yhteyttä tai pyydä mihkään, en jaksais tällästä, kaipaisin ihmisiä nähdä muutakin kun ryyppymieles, itsekki tosin ryyppään, mut olen kyllästynyt tähän touhuun, kai se on kohta parempi olla yksin.
Kommentit (27)
En halua itse aina olla se joka ottaa yhteyttä.
MIksei ihmiset kirjota mitää.. mikä teitä vaivaa..
parempi sit olla yksin, ei ole kavereita heido.
Ihmiset nyt viihtyy paljon yksinkin ja ymmärrän.
Minusta kai ihmiset ei tykkää kun ei oikein ole kavereita.
Tuntuu et kaikilla on omat jutut nykyään, ei naisiinkaan oikein enää tutustu eivät halua ees jutella.
Sä et halua neuvoja tai oikeaa keskustelua vaan vatkata samoja ongelmia loputtomiin.
Japanissa on sellainen kulttuuri että siellä painetaan kovasti töitä mutta osataan nauttia myös vapaa-ajasta. Jos pomo pyytää oluelle niin silloin lähdetään koko työporukka. Hyvä tasapaino säilyy työn ja vapaa-ajan välillä.
Vierailija kirjoitti:
Sä et halua neuvoja tai oikeaa keskustelua vaan vatkata samoja ongelmia loputtomiin.
mitä ongelmia kerrohan?
Kyllä minulla oli nuorempana kavereita
Karsi elämästäsi ihmiset jotka haluavat vain hyötyä sinusta ja ovat vain energiasyöppöjä. Aika valuu sormien välistä, kun hengaat turhien" kavereiden " kanssa. Tein tämän 40 vuotiaana vasta. Punnitse hyödyt ja haitat koskien omaa hyvinvoitiasi.älä anna muiden hyväksikäyttää sinua. Tyyliin auto lainaan, muuttoapu, rahan lainaus, baariin juomaan jos tuntuu ei kiitos. Seuraava pvä menee krapulassa yms. Punnitse ja mietiskele kuka on ystäväsi todella. Pidä rajasi ja kaikkea ei tarvitse edes tuttujen tietää. Vastaat ympäripyöreästi. Minultakin udeltiin naapuriasukkaat, kun muutin, että missä oot töissä. Vastasin siellä täällä.
Jotkut vain ei tunnista omaa röyhkeyttään ja sitä mitä on RAJAT. Näin 60 käyvänä puhun enää säästä, lomailmoista ja taloyhtiön asioista naapureiden kanssa. Sama juttu työkaverit. Ympäripyöreää
No kaikilla on omat jutut, toiset sit viihtyy yksin.
Vierailija kirjoitti:
Karsi elämästäsi ihmiset jotka haluavat vain hyötyä sinusta ja ovat vain energiasyöppöjä. Aika valuu sormien välistä, kun hengaat turhien" kavereiden " kanssa. Tein tämän 40 vuotiaana vasta. Punnitse hyödyt ja haitat koskien omaa hyvinvoitiasi.älä anna muiden hyväksikäyttää sinua. Tyyliin auto lainaan, muuttoapu, rahan lainaus, baariin juomaan jos tuntuu ei kiitos. Seuraava pvä menee krapulassa yms. Punnitse ja mietiskele kuka on ystäväsi todella. Pidä rajasi ja kaikkea ei tarvitse edes tuttujen tietää. Vastaat ympäripyöreästi. Minultakin udeltiin naapuriasukkaat, kun muutin, että missä oot töissä. Vastasin siellä täällä.
Jotkut vain ei tunnista omaa röyhkeyttään ja sitä mitä on RAJAT. Näin 60 käyvänä puhun enää säästä, lomailmoista ja taloyhtiön asioista naapureiden kanssa. Sama juttu työkaverit. Ympäripyöreää
1 kaveri käyttää vain minua hyväksi.. puhuu paskaa ja käyttää mun rahoja ja pummii kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä ongelmia kerrohan?
Miksi muut ajaa hienolla autolla ja sinä parin tonnin kotterolla, miksi velat eivät lyhene yhtään, miksi nahkahousuihin pukeutuvat nätit pulleronaiset eivät kiinnostu jne. Onhan noita.
Joo menetin parhaan ystäväni kun lopetin ryyppäämisen.