Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa olevat: tanssitteko firman juhlissa, jos teitä haetaan?

Vierailija
21.09.2008 |

Onko teistä siis tanssi ok? Entä voiko nainen kieltäytyä mielestänne tanssista, jos mies hakee? Ihan tyhmiä kysymyksiä, tiedän, mutta jostain syystä mietin näitä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitäköhän ihmettä asialla on naimisissa olon kanssa tekemistä? Eikö tuo lie enemmän tanssitaidosta kiinni.

Vierailija
2/15 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naimisissa olevat naiset saa edes töissä käydä! Joku roti, hyvänen aika, pitää elämässä olla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kuuluu hyviin käytöstapoihin, että jos jotakin haetaan tanssimaan myös pöydän muut naiset tanssitetaan.

Vierailija
4/15 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työyhteisössä olisi perin outoa, jos joku kieltäytyisi häveliäisyyssyistä tanssista.

Mä olen varmaan teidän mielestänne ihan epäkelpo äidiksi ja vaimoksi, mutta olen todellakin tanssinut, halaillut, suudellutkin työkavereita. Ja ei siis mitään sen kummempaa niistä ole kehkeytynyt. Meillä vaan on niin kiva porukka.

Tai oli, nyt on tilanne toinen, mahtavia tyyppejä lähtenyt pois ja niuhoja tullut tilalle.

Vierailija
5/15 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on korkea aika opetella tanssimaan siveellisesti. Minä tanssin ihan yhtenään muidenkin kuin puolisoni kanssa myös ihan puolisoni silmien edessä. Tanssi ei ole kättelyä kummoisempi asia.

Tehkää mielikuvaharjoitus, jossa isänne hakisi teitä tanssiin. Miten tanssisitte? Se on tapa, jolla tanssitte sitten niiden työkavereidenkin kanssa.

Vierailija
6/15 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssin hitaita ja nopeita ja miehenikin voi tanssia jos haluaa:)

Tanssista saa toki kieltäytyä, ei se mikään pakko saa olla vaikka tietysti olisi kohteliasta tanssia jos pyydetään. Itse olen kieltäytynyt korkeahkon johtajan kutsusta koska selkäni oli niin kipeä, hävetti kieltäytyä mutta minkäs teet.

Vierailija
7/15 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten tanssitaan vieraan kanssa, jos halutaan luoda suhde häneen.

Vierailija
8/15 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, välillä sitä kuvittelee elävänsä vuonna 2008 modernissa ja vapaassa Suomessa, mutta käynti av:lla palauttaa todellisuuteen. Ilmeisesti Englannissa on kuningattarena Victoria.

Jos epäilee tanssin työkaverinsa olevan säädytöntä, niin kannattaa palauttaa mieleen mitä ajattelee ko. työkaverista. Ja tuo oli hyvä neuvo: tanssikaa työkavereittenne kanssa samalla tavalla kuin isän tai oman veljen kanssa.

Vierailija
9/15 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mieheni ei kyllä pidä siitä... En siis tanssi silloin kun hän on paikalla, ja kun hän ei ole paikalla, en kerro että tanssin ;)

Viimeksi jouduin kyllä toppuuttamaan kun työkaveri tuli liian liki.

Vierailija
10/15 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssiminen on mukavaa, ja toki tanssin firman bileissä jos siellä tanssia on. Mieheni tanssii myös omissa juhlissaan, meille tämä ei ole mitenkään erikoista. Jos mies tulee hakemaan naista tanssiin, niin kutsusta ei sovi kieltäytyä. Poikkeuksena vain, jos mies on liian humalassa tai itse ei todellakaan osaa tanssia pätkän vertaa. Mihinkään hikisiin hitaisiin en lähde, mutta muuten paritanssi on tosi ok.

Vierailija
11/15 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei kyllä tykkäisi että tanssisin kenenkään muun kanssa kuin hänen. Kai meillä sitten on tavanomaista mustasukkaisempi suhde..

Vierailija
12/15 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanssiminen ei ole toisen pettämistä.

Tanssia voi monella tavalla... ihan on mukavaa hauskanpitoa ja liikkumisesta nauttimista. Eri asia on sit tanssiminen kun kädet vaeltaa ja toinen yrittää syödä korvan yms. mut mun mielestä sellainen tyyli on epäkohteliasta, jos kyse ei ole kiihkeästä suhteesta.

Vierailija
13/15 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt mitenkään kieli korvassa, vaan ihan normaalia lavatanssia ja sitten diskopoppia. Johan se nyt olisi epäkohteliasta kieltäytyä, meillä on ainakin niin pieni porukka että olisi outoa olla tanssimatta.

Vierailija
14/15 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan en lupaa seksiä tanssin kyytipojaksi.

Vierailija
15/15 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosin johdu siitä, että olen naimisissa, vaan siitä etten pidä tanssimisesta. En myöskään käy tilaisuuksissa, joissa on "pakko" tanssia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän